Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזגן הוא לא מזגן מקורי, של רסקור, אם אני זוכר נכון.

 

 

מהפתח המרכזי שמאלי תמיד נכנס אוויר מבחוץ, לא משנה מה מצב הבוררים.

האם זה נורמלי ?

 

זה מרגיז - ומעבר לכך, אוויר חם שנכנס לאוטו כשהמזגן דולק רק מפריע לקירור.

פורסם

מע' האיוורור/מיזוג בפיאט אונו מחולקת כך שהפתחים האמצעיים משוייכים למיזוג ואילו הצדדיים לאיוורור.

זהו אופן ההרכבה החאפרי של רסקור ואין כל בעיה בתיעול ו/או במדפים.

אני אהמר שזה פיאט בגלל שלא אמרת
ואני מהמר שלא קראת את הכותרת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מצחיק שפתחתי שרשור בדיוק (!) על זה לפני מספר ימים.

גם לי הפתח המרכזי השמאלי (צד הנהג) פולט אוויר בלי קשר לבורר... אני מניח שאו שזה דפקט קולקטיבי או בעיה במנוע כלשהו שסוגר שם...

בכל מקרה אני פירקתי אז את הקונסולה המרכזית ולא הצלחתי להגיע למדף הבעיתי, אז אני לא יודע בדיוק איפה הוא בשביל לבדוק, אבל אם תמצא מה הבעיה אשמח לשמוע...

...Carpe Diem

פורסם
מע' האיוורור/מיזוג בפיאט אונו מחולקת כך שהפתחים האמצעיים משוייכים למיזוג ואילו הצדדיים לאיוורור.

זהו אופן ההרכבה החאפרי של רסקור ואין כל בעיה בתיעול ו/או במדפים.

ואני מהמר שלא קראת את הכותרת.

 

עמית

 

הבעיה היא שנכנס אוויר מבחוץ דווקא מהפתח האמצעי, בנוסף לאוויר המקורר.

 

גם מהפתחים הצדדים נכנס אוויר מקורר, רק בספיקה נמוכה יותר.

 

האם אוויר חם אמור להכנס מבחוץ באופן קבוע מהחור ההוא? אין שום אופציה לבטל זאת ?

פורסם

קראתי את הכותרת אבל משום מה לא שמתי לב לסוג האוטו.

אתה בטוח שאמור תמידית להיכנס אוויר לתוך האוטו? באונו של חבר שלי לא נכנס אוויר מהצדדים אלא אם הוא לוחץ על משהו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

ברור שלא אמור להיכנס אויר תמידית לאוטו!

אצלי לא נכנס אפילו טיפת אויר מהפתחים כולל מהפתחי הצד. בהפעלת מזגן כל הפתחים מוציאים אויר, אלה באמצע מוציאים יותר אויר.

אם אני סוגר את אלה שבאמצע 2 הפתחים בצדדים מוציאים אויר חזק מאוד.

פורסם

שלך הגיעה עם מזגן מקורי, כך שאתה לא מהווה דוגמא טובה. המזגן שלי התקנה מקומית.

 

 

בכל מקרה, המזגן שלי מתנהג בדיוק כמו המזגן שלך - הבעיה היחידה היא שתמיד נכנס אוויר מהפתח השמאלי שבקונסולה המרכזית- אוויר חם מבחוץ.

פורסם

יכול להיות שיש מאחורי הפתח הבעייתי מכסה/מגן כלשהו שנשבר ובגלל זה חודר אויר מבחוץ, בכל מקרה זה אף פעם לא קרה לי ועדיף שתמתין לתגובתו של רפי לין.

פורסם

יש מנוע סרבו שאחראי על הזזת מדף ניתוב אוויר ומונע כניסת אוויר מבחוץ בעת הפעלת מזגן.

 

הרבה פעמים המנוע הזה פשוט מת, ובמקרים אחרים הפלסטיק שמחובר אליו פשוט מתייבש ונשבר.

 

כמובן שמדובר בפיאט עם מזגן לא מקורי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

באונו מס' 2 שאני מחזיק הוא נמצא בצד ימין (הצד של הנהג) מאחורי הקונסולה המרכזית. (וכן, רק אחרי שפירקתי את הדשבורד גיליתי אותו.

 

 

באונו מס' 1 לא פירקתי את הדשבורד אז אני רק יכול לקוות שהוא שם.:? (פעם אחת לא הגיע אליו חשמל והמיזוג לא הוציא אוויר מהפתחים באמצע, למזלי הנתק היה בפיקוד של המזגן).

 

כמובן שיכולות להיות עוד קומבינות כדעתו הטובה של המתקין שהרכיב את המזגן...

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...