Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם

 

נכנסתי לאזור האישי, פתאום במקום אפשרות לתשלום אגרת רישוי לרכב מופיע "לחידוש רשיון רכב יש לבצע בירור נוסף" ורשום להתקשר ל5678

 

אין לי זמן כרגע לשיחות המייגעות האלה

יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?

פורסם

חשבתי  לכתוב את זה אבל יש לו פיז'ו 406 שנת 2001.

נראה שכל הריקולים האפשריים כבר בוצעו 😁

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, Buki כתב:

חשבתי  לכתוב את זה אבל יש לו פיז'ו 406 שנת 2001.

נראה שכל הריקולים האפשריים כבר בוצעו 😁

 

אולי הם רוצים את כל הרכב חזרה חחח

פורסם
לפני 16 דקות, Buki כתב:

חשבתי  לכתוב את זה אבל יש לו פיז'ו 406 שנת 2001.

נראה שכל הריקולים האפשריים כבר בוצעו 😁

 

תתפלא - יש כלי רכב בגיל הזה שיש להם ריקולים פתוחים.

 

לרכב הזה אין אין ריקול פעיל (בדקתי)

 

אין מנוס מהתקשרות ל-5678*

  • אהבתי 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ראיתי את ההודעה הזאת היום גם על הסיטרואן שלי, והרישיון שלו בתוקף בכלל אין שום בעיה איתו, נראה לי שיש להם איזה באג זמני. זה היה רק במסך הראשי לפני שנכנסים למסך המלא של הכלי רכב.

יש מסך נפרד שבו יש את הכפתורים של ההעברת בעלות וחידוש רישיון, בדקת שמה?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 8 דקות, Camaro 92 כתב:

מתי פג תוקף הרישיון/הטסט הנוכחי?אולי עדיין לא נפתחה לך באתר האופציה לתשלום?

לי נפתח האופציה לפני שבועיים, תוקף עד אמצע דצמבר

 

לפני 20 דקות, liorwohl כתב:

ראיתי את ההודעה הזאת היום גם על הסיטרואן שלי, והרישיון שלו בתוקף בכלל אין שום בעיה איתו, נראה לי שיש להם איזה באג זמני. זה היה רק במסך הראשי לפני שנכנסים למסך המלא של הכלי רכב.

יש מסך נפרד שבו יש את הכפתורים של ההעברת בעלות וחידוש רישיון, בדקת שמה?

 

מעניין, לא בדקתי

שנחזור הביתה נבדוק

פורסם

נתקלתי באותה בעיה היום בבוקר (05:45 לערך) כשנכנסתי לאזור האישי - 2 מכוניות שלנו, רשום היה אותו דבר

אחה"צ זה כבר לא מופיע ומציג פרטים נכונים

×
×
  • תוכן חדש...