Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 5 שעות, דאבל קלאצ כתב:

מישהו יודע מה זה הכלי הזה ומה טיבו

באגי ע"ב חיפושית, בניה עצמית של חבר פורום לשעבר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

היו היום המון מכוניות יפות ומעניינות בפארק רעננה.

אין טעם להעלות את כולן וגם לא צילמתי את כולן, אז אסתפק בנסיכה.

 

הנהג משמיע מוזיקה של אלוויס פרסלי.. מדהים

GPOABG_3365.jpg

 

רכב חביב  ביותר ונוח לחניה...
חזרתי לא מזמן מלוס אנג'לס וזו האורגינלית האישית של אלביס שצילמתי בתצוגה בהוליווד  (מוצגית בקיץ' אופייני) 

20240917_182206_HDR.thumb.jpg.c4e0c4f403951c64135e19e2ca0fbe59.jpg20240917_180831_HDR.thumb.jpg.b3045427c3c3f280a52706e1dfe1fdaf.jpg20240917_180818.thumb.jpg.2b29844971b314576ba25e55c4b675ae.jpg20240917_180812.thumb.jpg.ccf50b8376043332375ebca53137cc63.jpg20240917_180746_HDR.thumb.jpg.cf606f9b877ca578836e502d2948d7a4.jpg

 

  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעה, orankohn כתב:

זו האורגינלית האישית של אלביס שצילמתי בתצוגה בהוליווד

אם כבר ברוק-סטארס עסקינן, שלפתי אחת גם...

הרכב של פרנק זאפה, בכניסה לאיצטדיון ברוטרדם שם הופיע בקיץ 1984

 

Un02titled.jpg

ואם כבר פרהיסטוריה אז הנה עוד משהו מאותו טיול,

כנראה רנו 12 (לא סגור על זה) שעברה הלבשה משונה...

 

U002ntitled.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

ההלבשה המשונה היא ייצור של דאצ'יה ברומניה, לשם עבר פס הייצור של הרנו 12 אחרי סיום הייצור בצרפת. אבל זה כבר ממש לא קשור לכאן.

לפני 12 שעות, דאבל קלאצ כתב:

זה היה מועדון ה5?

לא, אירוע עם לפחות 100 מכוניות אספנות ממגוון מועדונים.

התמונות האלה מייצגות רק חלק קטן מהאירוע.

דגם הרכב היחיד שעוד לא ראיתי לפני כן אף פעם במציאות היה Edsel - ועוד עם מספר ישראלי.

GPOABG_3298.jpg

GPOABG_3297.jpg

GPOABG_3288.jpg

GPOABG_3287.jpg

GPOABG_3255.jpg

GPOABG_3250.jpg

GPOABG_3235.jpg

GPOABG_3301.jpg

GPOABG_3391.jpg

GPOABG_3397.jpg

GPOABG_3398.jpg

GPOABG_3409.jpg

GPOABG_3413.jpg

GPOABG_3415.jpg

  • אהבתי 7

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 10 דקות, amosbmw כתב:

לשם עבר פס הייצור של הרנו 12 אחרי סיום הייצור בצרפת. אבל זה כבר ממש לא קשור לכאן.

רק תיקון קטן:

 

ברומניה בשנות ב 1966 נערך מכרז בין כמה יצרני רכב בו זכתה רנו 12, דגם עתידי שהיה אז בתכנון. במקביל החלה בניית מפעל שהסתיימה ב 1968, לפני שרנו 12 הוצגה, אז המפעל הרכיב בנתיים את רנו 8  שכונה דאצ'יה 1100.

 

ב 1969 במקביל להצגת רנו 12, הוצגה דאצ'יה 1300, פס הייצור נבנה במיוחד ולא הועבר מרנו.

מה שכן המשיכו לייצר אותה עוד המון שנים אחרי סיום ייצור רנו 12. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, mcshmupi כתב:

איך היא בארץ?
יבוא אישי?

יש אחת שאני רואה כמעט כל יום בשכונה שלי בדרך לעבודה

יש יבוא סדיר

וכמובן כדי לא להספים את השרשור

קחו סובארו

20241022_120345.jpg

פורסם

עמוס BMW ,

צילמת את האדסל מאחור,

אבל מה עם הגריל המזעזע מקדימה ואם אפשר גם מהצד ?

באמת מוזר שאחת כזאת הסתננה לארץ.

(יש ל אדסל מספר דגמים, ארבעה אם אני זוכר, שלא אומרים לנו הרבה).

 

מותג EDSEL מבית FORD , אחד הכישלונות המפוארים ביותר בהיסטוריה של הרכב האמריקאי.

רק 3 שנות דגם למותג. מהפתיחה לסגירה 1956-1959. נגרם הפסד  של מאות מיליונים ל FORD.

פורסם
לפני 14 שעות, דובצע כתב:

IMG_1540.jpeg

מחילה, מה מעניין בB9 טרייבקה?

  • רעיון טוב! 1

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני שעה, IsraCar כתב:

עמוס BMW ,

צילמת את האדסל מאחור,

אבל מה עם הגריל המזעזע מקדימה ואם אפשר גם מהצד ?

באמת מוזר שאחת כזאת הסתננה לארץ.

(יש ל אדסל מספר דגמים, ארבעה אם אני זוכר, שלא אומרים לנו הרבה).

 

מותג EDSEL מבית FORD , אחד הכישלונות המפוארים ביותר בהיסטוריה של הרכב האמריקאי.

רק 3 שנות דגם למותג. מהפתיחה לסגירה 1956-1959. נגרם הפסד  של מאות מיליונים ל FORD.

לא רציתי לעבור על חוקי הפורום לפרסום תוכן לא ראוי...

 

מהצד לצערי אין לי תמונה נורמלית, הזמן היה ממש קצר מידי להתבונן ולצלם את כל הרכבים כמו שצריך.

ABG_3414.JPG

ABG_3411.JPG

  • מצחיק 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

עמוסBMW תודה על תוספת התמונות, סייע  להגדרת הייצור המשונה הזה,

אדסל קורסייר, כנראה שנת 1959.

בסיס גלגלים 3.05 מטר, אורך 5.36 מטר, רוחב 2.03 ,

אין מה לומר, מכונית נדיבת מידות.

האקזמפלר בתמונה נראה ממש טוב, שמור עם כל העיטורים והקישוטים, צבע מרשים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...