Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בן 27, מנסה לקבל הצעות לבטח Audi TTs 2016, מקבל הצעות הזויות של כ-40k ש״ח.

מכיר אנשים שמבטחים רכבים שעולים מעל מיליון ומשלמים רבע מזה. ברור לי שיש הבדלים

בהרבה פרמטרים כמו גיל וותק נהיגה, אבל זה עדיין נשמע הזוי. יש עבר ביטוחי ואין תביעות.

 

מחירון הרכב 185k. מה הפתרון? מישהו מכיר מישהו שיכול לסייע?

 

עריכה: התקשרתי לחברת הביטוח שביטח בעל הרכב הקודם. לאחר בדיקה, הם אמרו לי ״אנחנו לא מבטחים את הרכב הזה״.

כשאמרתי להם שהוא היה מבוטח אצלם חודש לפני, הם לא ידעו מה להגיב ואמרו שיבדקו וכמובן לא חזרו אליי.

 

עד מתי מדינת הקומבינות, התככים והמזימות? פשוט מביכה כל ההתנהלות הזו.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • מבאס 1

2016 BMW M235i.

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההחלטה אם לבטח רכב מסוים ובאיזה סכום היא החלטה עסקית.

יתכן ובעבר הם ביטחו (ואולי המשיכו לספק שירות ללקוח קטן) ועכשיו כשמגיע לקוח חדש עם אותו דגם (ונתוני נהג אחרים) הם יכולים להחליט שלא מתאים להם לבטח.

 

הפתרון הוא לעשות ביטח צד ג' וביטוח נגד גנבה.

 

ככלל יש לבצע בדיקת התכנות לביטוח רכב מסוים לפני שרוכשים אותו.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כשהייתי בצו ראשון (לפני שנים) היה שם בחור (טחון, כפי שתכף יובן) שסיפר לחברים שלו שהביטוח של הAudi TT שלו עולה 50 אש"ח לשנה. במשך שנים עניין אותי אם שמעתי טוב, מסתבר שכן.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, zvit כתב:

ההחלטה אם לבטח רכב מסוים ובאיזה סכום היא החלטה עסקית.

יתכן ובעבר הם ביטחו (ואולי המשיכו לספק שירות ללקוח קטן) ועכשיו כשמגיע לקוח חדש עם אותו דגם (ונתוני נהג אחרים) הם יכולים להחליט שלא מתאים להם לבטח.

 

הפתרון הוא לעשות ביטח צד ג' וביטוח נגד גנבה.

 

ככלל יש לבצע בדיקת התכנות לביטוח רכב מסוים לפני שרוכשים אותו.

 

עוד לא רכשתי, לכן אני עושה סקר כדי לא להיתקע.

 

לפני שעה, topop כתב:

כשהייתי בצו ראשון (לפני שנים) היה שם בחור (טחון, כפי שתכף יובן) שסיפר לחברים שלו שהביטוח של הAudi TT שלו עולה 50 אש"ח לשנה. במשך שנים עניין אותי אם שמעתי טוב, מסתבר שכן.

 

צו ראשון זה גיל 17. זה נשמע הגיוני.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני כשעה, Fraysa כתב:

 

עוד לא רכשתי, לכן אני עושה סקר כדי לא להיתקע.

 

 

צו ראשון זה גיל 17. זה נשמע הגיוני.

בהחלט הגיוני, בן להורים טחונים ככל הנראה.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

אתה צעיר ועם רכב שאצל חברות הביטוח מדליק סירנה באולם הנציגים, זאת למרות האבסורד שבעידן החשמלי גם רכב משפחתי כמו טסלה מסוגל לספק ביצועים פסיכיים, אבל זו התדמית. אין ברירה אלא לבצע סקר טלפוני מקיף פנות לסוכנים ישירות, עד שתמצא את זה שיספק מחיר סביר - ממליץ לך לשאול בקבוצת פייסבוק כמו זו של קופרה שגם שם יש לא מעט צעירים עם קופרה VZ שנאצים להתמודד עם מחירים הזויים . כאשר מציעים סכום של 40,000 שקל לביטוח זו פשוט הדרך שלהם לומר לך "אנחנו ממש לא רוצים לבטח אותך". 

 

מבחינת חברות הביטוח, כל רכב עם קצת ניחוח יוקרה הוא הזדמנות עבורם לדרוש יותר כי הם פשוט יכולים לעשות את זה ויש כנראה לקוח שישלם בצד השני.  לערך הרכב יש רק סעיף אחד בניהול הסיכונים של חברות הביטוח, מבחנתים הם גם, לדוגמה, לקוחים בחשבון שבדגמים מסוימים כל פגיעה קטנה יחסית יכולה להיות אובן גמור בשל מחירי חלפים גבוהים אבל באמת שבתחום היוקרה זה בשורה התחתונה פשוט כי הם יכולים.

פורסם

גם אני קיבלתי הצעה לביטוח של סיאט אלתאה ישנה במחיר הכי נמוך של 10800 (כולל נהגצעיר - לא חדש),
כנראה שבגלל זה ארד מהכוונה לרכוש את רכב...

פורסם (נערך)

תחפש בגוגל אמיר גבע, סוכן ביטוח שהרבה רכבי ספורט מבוטחים אצלו במחירים שפויים. 

או שעזוב אותך משטויות, תביא איזו יונדאי 20N ותשלם 3.5 מקיף 🤣.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, llaavvii כתב:

גם אני קיבלתי הצעה לביטוח של סיאט אלתאה ישנה במחיר הכי נמוך של 10800 (כולל נהגצעיר - לא חדש),
כנראה שבגלל זה ארד מהכוונה לרכוש את רכב...

אתה כותב "לא חדש", אבל חשוב לזכור שבמחירי ביטוח זה לא "כן נהג חדש לא נהג חדש" וזהו, אלא יש שינוי הדרגתי לפי ותק הרישיון.

נהג לא חדש עם רישון 10 שנים ונהג לא חדש עם רישיון 30 שנה, זה סיפור אחר לגמרי.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 18 שעות, zvit כתב:

הפתרון הוא לעשות ביטח צד ג' וביטוח נגד גנבה.

 

לא רואה איך זה פתרון הגיוני. תאונה חזיתית הכי קלה ברגע של היסח דעת (שיכולה לקרות לכל בן אדם) שבה נפגע משהו כמו טמבון ופנס

תעלה ברכב כזה מעל 40,000 ש"ח בקלות (טמבון S בהזמנה מיוחדת ופנסי LED Matrix).

 

לפני 16 שעות, Moshe c כתב:

תריץ חיפוש בפורום על סוכני ביטוח מומלצים אולי אחד מהם יוכל לעזור. 

 

מחפש המלצות עדכניות.

 

לפני 3 שעות, Supertigre כתב:

אתה צעיר ועם רכב שאצל חברות הביטוח מדליק סירנה באולם הנציגים, זאת למרות האבסורד שבעידן החשמלי גם רכב משפחתי כמו טסלה מסוגל לספק ביצועים פסיכיים, אבל זו התדמית. אין ברירה אלא לבצע סקר טלפוני מקיף פנות לסוכנים ישירות, עד שתמצא את זה שיספק מחיר סביר - ממליץ לך לשאול בקבוצת פייסבוק כמו זו של קופרה שגם שם יש לא מעט צעירים עם קופרה VZ שנאצים להתמודד עם מחירים הזויים . כאשר מציעים סכום של 40,000 שקל לביטוח זו פשוט הדרך שלהם לומר לך "אנחנו ממש לא רוצים לבטח אותך". 

 

מבחינת חברות הביטוח, כל רכב עם קצת ניחוח יוקרה הוא הזדמנות עבורם לדרוש יותר כי הם פשוט יכולים לעשות את זה ויש כנראה לקוח שישלם בצד השני.  לערך הרכב יש רק סעיף אחד בניהול הסיכונים של חברות הביטוח, מבחנתים הם גם, לדוגמה, לקוחים בחשבון שבדגמים מסוימים כל פגיעה קטנה יחסית יכולה להיות אובן גמור בשל מחירי חלפים גבוהים אבל באמת שבתחום היוקרה זה בשורה התחתונה פשוט כי הם יכולים.

 

בקיצור, הכל קומבינות וחונטות כמו שחשבתי.

 

לפני כשעה, BRAVO30 כתב:

תחפש בגוגל אמיר גבע, סוכן ביטוח שהרבה רכבי ספורט מבוטחים אצלו במחירים שפויים. 

או שעזוב אותך משטויות, תביא איזו יונדאי 20N ותשלם 3.5 מקיף 🤣.

 

תודה, אבדוק על אמיר גבע.

 

לגבי ההערה השנייה - כנראה שאם לא תהיה לי ברירה אני אוותר על הרכב הזה, אבל זה יהיה עצוב ופתטי מאוד שזה יהווה מכשול

לקניית הרכב, אבל לצערנו זו המדינה שלנו. לגבי I20N - אני לא מזלזל וזה אחלה רכב, אבל אני כבר מסתכל על רכבים ברמה אחרת.

2016 BMW M235i.

פורסם

@harhanegevרק טיפה לדייק - בחברת הביטוח נהג חדש הוא בשנה הראשונה וזהו. אחר כך יש קטגוריות גיל - עד 21 ואז מדרגות ב-24, 30, 50 (אולי שכחתי משהו) ונדמה לי שעולה אחרי 70, אבל אני לא בטוח.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 24 דקות, sperial כתב:

@harhanegevרק טיפה לדייק - בחברת הביטוח נהג חדש הוא בשנה הראשונה וזהו. אחר כך יש קטגוריות גיל - עד 21 ואז מדרגות ב-24, 30, 50 (אולי שכחתי משהו) ונדמה לי שעולה אחרי 70, אבל אני לא בטוח.

זה לא רק גיל ולא רק "כן או לא נהג חדש".

גם ותק רישיון הנהיגה משפיע משמעותית על מחיר הביטוח, וגם הגיל משפיע משמעותית על מחיר הביטוח (וגם כמה דברים אחרים, כמובן).

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

גם השכונה ואפילו הקומה שבה אתה גר משפיעות על מחיר הביטוח. אבל מבחינת קטגוריות - לצורך ביטוח נהג נחשב חדש רק בשנה הראשונה מקבלת הרישיון.

 

איך בנויה נוסחת חישוב הפרמיה? סוד כמוס של האקטוארים, והי משתנה בין חברות שונות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

גם השכונה ואפילו הקומה שבה אתה גר משפיעות על מחיר הביטוח. אבל מבחינת קטגוריות - לצורך ביטוח נהג נחשב חדש רק בשנה הראשונה מקבלת הרישיון.

 

איך בנויה נוסחת חישוב הפרמיה? סוד כמוס של האקטוארים, והי משתנה בין חברות שונות.

נכון שזה סוד כמוס, אבל עם כל זה ע"פ בדיקות שעשיתי לסוגי רכב שונים, יש השפעה משמעותית גם לגיל בלי שינוי וותק הרישיון, וגם לוותק רישיון (לא רק כן חדש לא חדש) בלי שינוי הגיל.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.


×
×
  • תוכן חדש...