Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב באיזור 150-200 אלף ש"ח (חדש בלבד)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, dorsht כתב:

המתקין שדיברתי איתו אמר שבגלל שהפתרון הזול כולל סלילה על הגדר של הבניין אז צריך לבקש אישור. אני מניח שהוא יודע מה הוא אומר ולא רוצה להכניס אותי לסכסוכי שכנים ולריבים.

בגדול יש תקדימים אבל אני לא רוצה להרגיש שהשכנים עושים לי טובה, בטח לא כשאני חדש בבניין.

חדר המשאבות הוא במילא מקום שרוב האנשים לא מבלים בו בשוטף והוא סגור רוב הזמן ככה שזה לא אמור להפריע לאף אחד, אלא אם כן מישהו סתם רוצה לעצבן.

 

יש עמדה במרחק הליכה מהדירה שרכשנו, אבל זו עמדה איטית (22KW) ואומרים שהעמדות האלו לעיתים תפוסות לשווא (נניח על ידי מישהו שסיים טעינה ולא בא להזיז את הרכב) או לא תקינות, ככה שאני לא חושב שזה פתרון טוב לטווח הארוך.

המתקין לא רוצה שתסתבך בבעיות שכנים כי הסכמה היא הפתרון הכי נוח ופשוט והוא לא רוצה בעיות בעצמו (לפרק אחר כך עבודה וכו) אך הוא לא מבין את החוק כנראה ורוצה שקט לעצמו.

אבל לפעמים יש אנשים שסתם מערימים קשיים ולכן רציתי ליידע אותך שזו זכותך ולדעתי אתה לגמרי עומד בהגדרה של שימוש סביר במקרה ומישהו יחליט לפנות למפקח על הבתים המשותפים. תעשה מה שאתה חושב לנכון רק מבחינה חוקית אתה יכול לעשות את זה.

לפתרון השני (20k) הוא נשמע לי יקר מדי, אולי תשיג חוות דעת שנייה ממתקין אחר 

 

 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • רעיון גרוע 1
  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדרך הנכונה היא להגיע להסכמה עם הועד על הקמת עמדת טעינה מסודרת , להביא את בעל המקצוע ולהסביר לדיירים איך תראה העבודה בשטח.

פגיעה בחזות וניקיון הבית לא יתקבלו בברכה ובצדק.

אולי כדאי לבדוק מי מעונין לבצע תשתית להכנה לקראת רכב חשמלי ולהשיג מחיר טוב יותר ולהוריד את התנגדות הדיירים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 3 שעות, nissan1211 כתב:

לפתרון השני (20k) הוא נשמע לי יקר מדי, אולי תשיג חוות דעת שנייה ממתקין אחר 

זה לא 20 אלף ש"ח בדיוק, עיגלתי אולי קצת יותר מדי למעלה.

זה כ-2000₪ על העמדה, 8000₪ על העבודה שהוא ציין בהצעה הזולה יותר ועוד 6000-7000₪ לפירוק והרכבה של כ-25 מטרים של אקרשטיין. סדר גודל של 16-17 אלף ש"ח.

לפני 3 שעות, nissan1211 כתב:

אבל לפעמים יש אנשים שסתם מערימים קשיים ולכן רציתי ליידע אותך שזו זכותך ולדעתי אתה לגמרי עומד בהגדרה של שימוש סביר במקרה ומישהו יחליט לפנות למפקח על הבתים המשותפים. תעשה מה שאתה חושב לנכון רק מבחינה חוקית אתה יכול לעשות את זה.

אם אקבל כזה מידע מעו"ד זה יעזור לי מן הסתם.

מצד שני אני לא מחפש להתחיל ברגל שמאל בבניין חדש.

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

אולי כדאי לבדוק מי מעונין לבצע תשתית להכנה לקראת רכב חשמלי ולהשיג מחיר טוב יותר ולהוריד את התנגדות הדיירים.

יש שכנה אחת שכבר התקינה (אבל כמו שאמרתי ממש לא משתפת פעולה). עקרונית יש לי תקדים. בטח אם אני עושה את זה בצורה מסודרת.

אני יודע על דייר אחד שגם רוצה להתקין עמדה ודיבר עם המתקין שדיברתי איתו (במקרה לגמרי).

לפני 3 שעות, Gopher כתב:

יש עמדות עירוניות באילת בתעריף 53 אגורות לקוט"ש (פחות ממחיר החשמל הביתי) ויש בחיפה בתעריף 87 אגורות לקוט"ש, וככה גם עמדות עירוניות בערים אחרות. במחירים האלה ההפרש לעומת החשמל הוא לא גדול, ועדין זה מאוד משתלם. תלוי איפה אתה גר.

אם זה במרחק הליכה מביתך או מקום העבודה, זה בהחלט יכול להוות פתרון.

אני רוב הזמן נע על ציר באר שבע - פתח תקווה - רמת גן,

בשום מקום לא ראיתי מחירים כאלו.

בעמדות שיהיה לי נוח להטעין בהן (טעינה לא מהירה וקרובות) ראיתי מחיר של קרוב ל-2₪ לקוט"ש בשעות שפל. פלוס עלות הפעלה של 2₪ בערך. כלומר טעינה של סוללה שנשארו בה כ-10% תעלה לי כמעט 100₪. במקרה הטוב זה יקנה לי טווח של 400 ק"מ.

זה קצת יותר טוב מרכב היברידי, אבל לא שווה את הטרחה.

לעומת זאת טעינה ביתית ב-30₪ וקצת כן שווה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, dorsht כתב:

אני רוב הזמן נע על ציר באר שבע - פתח תקווה - רמת גן,

בשום מקום לא ראיתי מחירים כאלו.

בעמדות שיהיה לי נוח להטעין בהן (טעינה לא מהירה וקרובות) ראיתי מחיר של קרוב ל-2₪ לקוט"ש בשעות שפל. פלוס עלות הפעלה של 2₪ בערך. כלומר טעינה של סוללה שנשארו בה כ-10% תעלה לי כמעט 100₪. במקרה הטוב זה יקנה לי טווח של 400 ק"מ.

זה קצת יותר טוב מרכב היברידי, אבל לא שווה את הטרחה.

לעומת זאת טעינה ביתית ב-30₪ וקצת כן שווה.

 

דיברתי על עמדות עירוניות ז"א עמדות בבעלות הרשות המקומית. המחירים שם נמוכים משמעותית כי המחיר הוא אחד הקריטריונים החשובים במכרז שקובע איזה חברת טעינה תתקין את העמדות. במרכזי מסחר למשל המחירים לעמדות איטיות גבוהים יותר, לרוב 1.5 ש"ח לקוט"ש. כמו שאמרתי זה תלוי איפה אתה גר כדי לדעת אם יש לך עמדות עירוניות במחיר טוב.

אם אתה תשתמש מספר חודשים בעמדות ציבוריות עד שיהיה לך עמדה פרטית משלך, בכל מקרה זה לא יגיע לסכומים גדולים.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם

כשאקבל את הרכב אגור בבאר שבע.

השאלה איך אני מברר לגביי העמדות שציינת. בנתיים העמדות שמצאתי שקרובות לדירה שקנינו היו יקרות מאוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 13 שעות, dorsht כתב:

 

בעמדות שיהיה לי נוח להטעין בהן (טעינה לא מהירה וקרובות) ראיתי מחיר של קרוב ל-2₪ לקוט"ש בשעות שפל. פלוס עלות הפעלה של 2₪ בערך. כלומר טעינה של סוללה שנשארו בה כ-10% תעלה לי כמעט 100₪. במקרה הטוב זה יקנה לי טווח של 400 ק"מ.

זה קצת יותר טוב מרכב היברידי, אבל לא שווה את הטרחה.

 

וזה נתון שהוא יותר אופטימי אפילו מהצהרות יצרן.. בחיים האמיתים 50 ישיגו לך סדר גודל של 250 קמ (כמובן שתלוי בגודל רכב וביצרן). זה יותר יקר מהיברידי

פורסם

למה?

נירו EV - הצהרת היצרן היא משהו כמו 460 ק"מ.

מודל 3 SR - הצהרת היצרן היא 491 ק"מ.

 

ממה שאני שומע אנשים מקבלים טווח די קרוב להצהרת היצרן, בדומה לצריכת דלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 7 דקות, dorsht כתב:

למה?

נירו EV - הצהרת היצרן היא משהו כמו 460 ק"מ.

מודל 3 SR - הצהרת היצרן היא 491 ק"מ.

 

ממה שאני שומע אנשים מקבלים טווח די קרוב להצהרת היצרן, בדומה לצריכת דלק.

אז תקשיב יותר טוב. כמעט אף אחד לא מגיע לנתוני יצרן, והרבה אנשים (לא מכיר את קיה, כן ראיתי הרבה בטסלה שמתלוננים) בטח בנסיעה בינעירונית עם מזגן לא מתקרבים לאיזור של נתוני היצרן. ולא הבנתי את המשל צריכת דלק אתה מגיע לנתוני יצרן? איזה רכב יש לך ומה הנסועה (עירונית/בינעירונית). לי יש וולוו s60 והנתון המוצהר שלה 1 ל16.9. כשהמנוע דומם בחנייה היא עושה יותר😅

היחידה שאיכשהו קרובה לנתונים המקוריים זה ג'ילי. תיכנס לקבוצות של byd וטסלה (החשמליות הנמכרות ביותר בפער כן?) ותנבור שם מה הקמ שרוב האנשים משיגים irl

פורסם

אני לרוב מגיע די קרוב לנתוני היצרן.

בקליאו היצרן הצהיר על משהו כמו 1:20 בבינעירוני, כשנהגתי רגוע הגעתי ל-1:18. זה סטיה של 10%. בשגרה הייתי עושה בערך 1:17 (כולל כניסה ויציאה מהעיר, מן הסתם זה פוגע בצריכת הדלק) שזה גם קרוב לנתוני היצרן.

בקורולה צריכת הדלק שלי הייתה קצת יותר מ-1:19 (מדוד במשאבה) לאורך התקופה שהחזקתי ברכב, בעוד היצרן מצהיר על 1:20 ברמת הגימור שהייתה לי.

 

בטסלה אנשים אמרו לי שמה-SR הם מקבלים בסביבות 300 ק"מ כשהם משתוללים עם הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם החסכוניים ביותר לא עושים בטסלה ו byd נתוני יצרן (אלה שלוחצים מגיעים גם להרבה פחות מ300)

אבל תראה אם אתה עושה נתוני יצרן בטח תגיע ל1 ל30 בקורולה היברידית אז עדיין היא תהיה חסכונית יותר- 25 אג' לקילומטר

פורסם

אני גם לא עושה נתוני יצרן, אבל קרוב לזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, dorsht כתב:

כשאקבל את הרכב אגור בבאר שבע.

השאלה איך אני מברר לגביי העמדות שציינת. בנתיים העמדות שמצאתי שקרובות לדירה שקנינו היו יקרות מאוד.

 

אני לא יודע בבאר שבע על עמדות עירוניות, אבל בטח מתישהו יהיה מכרז לעמדות כאלה. בינתיים באמת תאלץ להסתפק בעמדות יקרות יחסית.

בכל מקרה בבאר שבע יש יחסית הרבה עמדות, תסתכל ב-PLUGSHARE כדי לראות את העמדות שקרובות אליך.

 

וד"א אני נוהג בטסלה ומגיע לנתוני יצרן, ככה גם רוב הנהגים שאני מכיר.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

בגדול יש לי עמדה ציבורית כמעט צמודה לדירה, אבל היא יקרה ואיטית.

אני עושה הליכות על בסיס יומי כמעט, אז לא אכפת לי לקחת את הרכב לשכונה אחרת, לשים לטעינה מהירה ובזמן הזה לעשות הליכה ולחזור אחרי זמן מסוים לרכב.

 

עשיתי היום נסיעת מבחן על הנירו EV, לא יודע להסביר, אבל לא ממש התלהבתי ממנו.

רכב נחמד והכול, אבל משום מה אהבתי יותר את גרסת הפלאג אין ואת הטסלה מודל 3.

לדעתי הבלימה הרגנרטיבית יותר נעימה בטסלה, למרות שאני יודע שאפשר לשחק עם רמת הרגנרציה בנירו EV.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

את הנירו הייתי פוסל, יקרה מאוד ואינה מהווה תמורה נאותה למחיר המופרז שלה.

באופן אישי הייתי הולך על הטסלה ואפילו משומשת ממודל 21-22 , ההיצע גדול וניתן להשיג מחיר טוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בגדול, נתתי מקדמה וכך שריינתי את מחירי המבצע של ה-SUV Days, כלומר 175 אלף ש"ח על הפלאג אין ו-185 אלף ש"ח על החשמלית.

העניין שההפרש בין הנירו EV לטסלה קטן יחסית, בטח כשצריך לקחת בחשבון שאת הנירו EV צריך לאבזר במצלמת דרך טובה ובאיתוראן, מה שלא צריך לעשות בטסלה כי יש לה מצלמות מובנות ומערכת איתור משלה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...