Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב באיזור 150-200 אלף ש"ח (חדש בלבד)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, להלן כמה דברים אחרי היום:

1. אין קורולה לימיטד למכירה כרגע, יש רק סנס או סאן. אוותר עליהן.

2. ביצעתי נסיעת מבחן על היאריס קרוס - רכב סביר, לא עפתי, רעש חזק מבתי גלגלים אחוריים בסביבות 90-100 קמ"ש ולא הכי נוח על בורות ובמפרים.

3. ביצעתי נסיעת מבחן על אלנטרה מרמת גימור ביניים - נראית כמו אופציה טובה אם אני לא רוצה להוסיף הרבה. יש לה גם אופציה להפעלת מזגן מרחוק שזה פיצ'ר מצוין. אספקה לעוד חודשיים שלושה.

4. יש גם אופציה של קיה נירו EV ב-185 אלף ש"ח, גם נראית כמו אופציה ראויה, אם כי טרם ביצעתי נסיעת מבחן.

 

על טסלה יש לי נסיעת מבחן בשבוע הבא. נראה איך היא.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני שבועיים חבר שלי היה באותה ההתלבטות ( רוצה להחליף קיה נירו היברידית  2017 ).

הוא אהב מאוד את נירו EV החדשה.

רצה לבדוק לגבי קורולה קרוס היברידית - הם לא מקבלים הזמנות בכלל.

את יאריס קרוס לא אהב והרכב נפסל לאחר נסיעת מבחן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

עוד שלושה שבועות בערך אקבל נירו פלוס פלאג אין חדשה ואוכל לחלוק מסקנות עליה, כמובן שהיא לא כמו הדור החדש

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם

הפלוס מכוערת להחריד לדעתי, אחרת הגרסה ההיברידית שלה הייתה יכול להיות אופציה ממש לא רעה.

 

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

לפני שבועיים חבר שלי היה באותה ההתלבטות ( רוצה להחליף קיה נירו היברידית  2017 ).

הוא אהב מאוד את נירו EV החדשה.

רצה לבדוק לגבי קורולה קרוס היברידית - הם לא מקבלים הזמנות בכלל.

את יאריס קרוס לא אהב והרכב נפסל לאחר נסיעת מבחן.

אני מתלבט אם לשריין את הנירו EV או הפלאג אין.

קורולה קרוס יקרה מדי, כבר עדיף טסלה אם אני מוציא כזה סכום (למרות שזה לא אותו דבר מבחינת הקטגוריה וכו').

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שאלה לגביי האלנטרה ההיברידית - יש דרך להשיג מראות בתקינה אירופאית?

אני איכשהו אסתדר עם זה, למרות שזה מעצבן (ואני לא זוכר שזה היה כל כך מעצבן במכוניות שנהגתי עליהן בקנדה), אבל את אשתי זה עלול לסבך.

וחבל לי לפסול רכב שבסך הכול מתאים לדרישות בגלל מראות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חושב שזה ממש עניין של הרגל.

 

לכול מי שיש אצלנו רכב ליסינג מהעבודה זה כמעט רק אלנטרה היברידית, משיחה כללית עם קצין הרכב עליהם, לא שמעתי איזה תלונות מיוחדות על הרכב, ביחוד לא מהעניין של המראות.

פורסם
לפני 12 שעות, dorsht כתב:

האני מתלבט אם לשריין את הנירו EV או הפלאג אין.

 

לקנות כיום פלאג אין זה טעות ענקית.

זה רכב יקר מאוד עם מערכות כפולות ומיותרות, שנתח השוק שלו יורד במהירות. אם יש לך אפשרות לעמדת טעינה פרטית אז למה לא לקנות רכב חשמלי 100% ולחסוך המון כסף?

בתור בעלים של חשמלית, זאת חווית נהיגה מדהימה עם זמינות כוח מיידית ונהיגה נעימה ושקטה. מציע לך לעשות נהיגת מבחן ותרגיש בעצמך.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 3 שעות, dorsht כתב:

שאלה לגביי האלנטרה ההיברידית - יש דרך להשיג מראות בתקינה אירופאית?

אני איכשהו אסתדר עם זה, למרות שזה מעצבן (ואני לא זוכר שזה היה כל כך מעצבן במכוניות שנהגתי עליהן בקנדה), אבל את אשתי זה עלול לסבך.

וחבל לי לפסול רכב שבסך הכול מתאים לדרישות בגלל מראות.

כן הולכים למקום שמחליף מראות כמו אוטוגלס וכו ואפשר להחליף למראה רגילה ככה הבנתי שאנשים עשו

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

אני חושב שזה ממש עניין של הרגל.

 

לכול מי שיש אצלנו רכב ליסינג מהעבודה זה כמעט רק אלנטרה היברידית, משיחה כללית עם קצין הרכב עליהם, לא שמעתי איזה תלונות מיוחדות על הרכב, ביחוד לא מהעניין של המראות.

היה לי קצת מוזר בנסיעת המבחן, להתרגל אני כנראה אתרגל אבל אם אני יכול לעבור איכשהו למראה אירופאית אז יהיה לי יותר קל ונוח. השאלה כמה זה מסובך עם כל הנושא של התראת שטחים מתים במראה.

לפני 12 שעות, Gopher כתב:

 

לקנות כיום פלאג אין זה טעות ענקית.

זה רכב יקר מאוד עם מערכות כפולות ומיותרות, שנתח השוק שלו יורד במהירות. אם יש לך אפשרות לעמדת טעינה פרטית אז למה לא לקנות רכב חשמלי 100% ולחסוך המון כסף?

בתור בעלים של חשמלית, זאת חווית נהיגה מדהימה עם זמינות כוח מיידית ונהיגה נעימה ושקטה. מציע לך לעשות נהיגת מבחן ותרגיש בעצמך.

היום עשיתי נסיעת מבחן על הנירו פלאג אין, הרכב לא היה טעון אז נסעתי במצב היברידי, מרגיש יותר זריז מהאלנטרה, שדה הראיה לאחור קצת מוגבל, הרכב עצמו הרגיש לי יותר נעים לנסיעה מהאלנטרה (אם כי גם האלנטרה הייתה לי נוחה בסך הכול) וגם היה לי יותר קל להתנהל איתו בזכות המראות.

 

למה נתח השוק שלו יורד במהירות? דווקא נראה שלאחרונה יש יותר דגמי פלאג אין מאשר בעבר.

לי זה נראה כמו חלופה טובה בין היברידי לחשמלי מלא, מצד אחד אין חרדת טווח ואין לחץ להתקין עמדת טעינה בבית (נוסע במצב היברידי בנתיים) ומצד שני כשיש עמדת טעינה אתה נהנה מכמה עשרות ק"מ בלי לבזבז דלק וכשאתה עובר למצב ההיברידי אתה עדיין חסכוני למדי.

 

אני ממתין כרגע לנסיעות מבחן על הטסלה מודל 3 ועל הנירו EV.

לפני 11 שעות, nissan1211 כתב:

כן הולכים למקום שמחליף מראות כמו אוטוגלס וכו ואפשר להחליף למראה רגילה ככה הבנתי שאנשים עשו

אתה בטוח שזה אפשרי בדגמים המאובזרים עם התראת שטח מת במראה?

ברכב ללא המערכת אני בטוח שאין בעיה ואפילו מכיר מקרים כאלו ממקור ראשון.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 48 דקות, dorsht כתב:

 

אתה בטוח שזה אפשרי בדגמים המאובזרים עם התראת שטח מת במראה?

ברכב ללא המערכת אני בטוח שאין בעיה ואפילו מכיר מקרים כאלו ממקור ראשון.

זה אני לא מכיר מקרוב אולי תתקשר לבדוק או שתראה בפורומי חול/אתרי קניות אם קיים דבר כזה

פורסם

בנתיים הרצתי חיפוש ולא מצאתי שום דבר.

אנסה מחר אולי להתקשר לאוטו גלאס או ספקים בסגנון הזה.

עוד נקודה שמטרידה אותי - הרבה אומרים שהרכב נמוך ולא נוח לכניסה וליציאה.

מכיוון שאני לא רוכש את הרכב כדי להחליף אותו בזמן הקרוב, האם לדעתכם יהיה נוח לקשור ילדים במושב האחורי או שנצטרך להתכופף?

 

ועוד עניין - לגביי טסלה, יש יתרון בזה שהרכב מגיע מאובזר היטב ועם מצלמות היקפיות שמצלמות ללא הפסקה, מה שאומר שלהבדיל מנירו או אלנטרה אפילו לא אצטרך להתעסק עם התקנות מקומיות של מצלמת דרך וכו' (שזה בונוס נחמד אבל לא דיל ברייקר).

האם בטסלה יש גם צורך באיתוראן? כמה שאני זוכר לרכב יש מערכת איתור מובנית. האם זה מספק את חברות הביטוח?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מצטער אם לא הובנתי כראוי. הכוונה שלי היא לחשוב לטווח ארוך, לכן לבחור ברכב מרווח עם גישה נוחה לספסל האחורי ולתא מטען גדול. או, בקיצור האצ'בק מרווחת או סטיישן. לא שאי אפשר להסתדר עם תצורה אחרת, אבל, לדעתי, בשלב הזה בחיים דגש על שימושיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה אכן אחד השיקולים.

אני חושב שגם סדאן גדולה תעשה את העבודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, dorsht כתב:

ועוד עניין - לגביי טסלה, יש יתרון בזה שהרכב מגיע מאובזר היטב ועם מצלמות היקפיות שמצלמות ללא הפסקה, מה שאומר שלהבדיל מנירו או אלנטרה אפילו לא אצטרך להתעסק עם התקנות מקומיות של מצלמת דרך וכו' (שזה בונוס נחמד אבל לא דיל ברייקר).

האם בטסלה יש גם צורך באיתוראן? כמה שאני זוכר לרכב יש מערכת איתור מובנית. האם זה מספק את חברות הביטוח?

אין צורך באיתוראן או קודן

פורסם
לפני 15 שעות, dorsht כתב:

למה נתח השוק שלו יורד במהירות? דווקא נראה שלאחרונה יש יותר דגמי פלאג אין מאשר בעבר.

לי זה נראה כמו חלופה טובה בין היברידי לחשמלי מלא, מצד אחד אין חרדת טווח ואין לחץ להתקין עמדת טעינה בבית (נוסע במצב היברידי בנתיים) ומצד שני כשיש עמדת טעינה אתה נהנה מכמה עשרות ק"מ בלי לבזבז דלק וכשאתה עובר למצב ההיברידי אתה עדיין חסכוני למדי.

 

 

מה ההגיון לקנות רכב פלאג אין אם אין לך עמדת טעינה? עדיף כבר לקנות היברידי כי הסוללה הכבדה של הפלאג אין מעלה את צריכת הדלק.

ברכב של 400+ ק"מ סוללה אין כזה דבר "חרדת טווח", ואת זה אני אומר לך בתור נהג של רכב חשמלי כבר שנתיים שנסע עם הרכב גם לחרמון וגם לאילת בלי שום בעיה. יש המון עמדות טעינה שמפוזרות בתחנות דלק, מרכזי קניות, חניונים ועוד.

למה להמשיך לשלם על דלק יקר שאתה יכול לעבור ל-100% חשמל? אפשר לטעון את הרכב בלילה ולהתעורר בבוקר עם סוללה מלאה.

 

×
×
  • תוכן חדש...