Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי עצר אותי שוטר ועשה לי בדיקה יסודית על תקינות הרכב

בסוף הוא מצא שהמצבר לא תפוס מספיק חזק

הוא אמר לי שאחרי התיקון אני צריך סייר/בוחן שיבדוק את התיקון ויאשר

אני כבר יומיים מתקשר לכל תחנת משטרה אפשרית 

ואם עונים !!! לא יודעים היכרן משיגים סייר בוחן

אם משהו יוכל לעזור אודה לו מאוד

נ.ב. אני מירושלים

פורסם

אני לא מזלזל חלילה במשטרה (אולי רק קצת)
אני יום-יום רואה נהגים מבצעים עבירות מסכנות חיים
קיפוח זכות על ימין ושמאל
נתיב תחבורה ציבורית/+2 בכביש החוף.... הצחקת אותי - 30 אחוז מהרכבים בנתיב עם נהג אחד

עכשיו מה שמעניין את משטרת ישראל זה חיזוק המצבר שלך?
פשוט הזוי

אני לא אומר שלא צריך לבדוק גם רכבים, אבל חיזוק מצבר יכול להסתכם גם בבקשה ולא לטרטר את הנהג לחפש בוחן מכשף מומחה לאשר את התיקון.

לפעמים אני פשוט שואל את עצמי, איך הפכנו מסטארטאפ ניישן לרפובליקת בננות

  • אהבתי 3
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה לא היה פשוט לקח לו 20 דקות למצוא איזה משהו לא תקין ברכב

אמנם 2011 אבל תקין.

אבל אם מדברים על עבירות מסכנות חיים

צריך דחוף להוריד מהכביש את כל האופניים וקורקינטים חשמליים

לא רק מסכנים את עצמם (לא רק צעירים) נוסעים במעבר חציה , חותכים באדום, הפוך מכיוון הנסיעה ועוד

ובסוף הנהג שפגע לא יישן בלילה בגללם

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתה סתם מתקטנן
תחשוב שהמצבר שלך היה פוגע בהם :)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

איזה טופס הוא הביא לך ביד?

העלה אותו כאן בבקשה. הסתר פרטים אישיים

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

לפעמים אני פשוט שואל את עצמי, איך הפכנו מסטארטאפ ניישן לרפובליקת בננות

תעבור קצת לאוף, במיוחד לפוליטי.

 

פות"ש - אתה מתקשר למשטרה או למשטרת התנועה?

חןץ מזה, למשטרה יש מודיעין בטל 110.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סייר בוחן זה שוטר בתפקיד סייר תנועה אשר עבר הסמכה בתור בוחן רכב הבודק תקינות רכבים.

תסתכל בטופס, אמור להיות רשום לך להיכן להגיע.

מהתיאור שלך, אז מירב הסיכויים כי אתה צריך להגיע ליחידת התנועה אליה הוא שייך (שם נמצא רישיון הרכב שלך).

 

פורסם

@sook , יש לך תשובה בשרשור אחר שהעלת בו את הסוגיה.

@tinoki , פות״ש קבל לידיו הודעת אי-שימוש(הורדה מהכביש). לשוטר יש מס׳ אפשרויות, כשאחת מהן היא להגיע תוך 48 ש׳ אל סייר-בוחן שיאשר שהליקוי תוקן.

במידה והוא יגיע אל הסייר-בוחן, הודעת אי-השימוש תוזן במערכת והרכב יחשב כמורד מהכבישף אזי הוא יצטרך לבצע בדיקה כללית המכון רישוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...