Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, מחפש רכב בימים אלה ואחד האופציות שעלתה זה סוזוקי קרוסאובר 2015-2016

הדבר המדאיג בדגם זה בשנים אלה זה שיש בגיר שלו תקלה 

שאלות:

1. האם תקלה היא גורפת והיא תיקרה 100% בכל רכב קרוסאובר מתישהו?

2. האם יש דרך למנוע את התקלה?

3. האם יש דרך לדעת שגיר עומד להתקלקל לפני קניית הרכב?

4. סוזוקי באמת נותנים 10 שנים אחריות על הגיר אם כן מה ההתנאים להפעלת אחריות?

5.במידה ויש תקלה מה עלות החלפת הגיר?

פורסם

כנראה שרוב הרכבים שיוצעו כבר עברו את הריקול.

 

אין דרך לחזות את תקלה, וגם איני יודע מה אמינות התיבות שהותקנו במסגרתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיף מעט למתוח את התקציב לקרוסאובר עם מנוע 1.4 טורבו וגיר פלנטרי (מ2017 נדמה לי) ואם לא מתאפשר אז הייתי חושב על דגם אחר.

אבל זה רק אני.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 59 דקות, sperial כתב:

כנראה שרוב הרכבים שיוצעו כבר עברו את הריקול.

 

אין דרך לחזות את תקלה, וגם איני יודע מה אמינות התיבות שהותקנו במסגרתו.

היה ריקול מסודר ברכב?

פורסם

לא היה ריקול . יש הרחבת אחריות וגם זה רק אם טפלת במוסכים מורשי יבואן.

אמנם אין הוראות טיפול שוטפות בגיר אבל אם אפשר לנסות ולצמצם חלק מהרכבים אז למה לא ?

פורסם

מה שנאמר כאן - לא מדויק.

 

במכוניות בהן הוחלף הגיר ברוב המוחלט של המקרים הגיר הוחלף בגיר משופר בו הבעיה לא קיימת. באלה שלא, החליפו שוב במסגרת האחריות.

 

למיטב ידיעתי כל רכב עם תקלה בגיר שמגיע למוסך מורשה יבואן הגיר מוחלף ללא תלות בטיפולים במוסכים מורשי יבואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

התנאי הוא להפעלת אחריות הוא טיפולים בזמן ביבואן או מורשה משרד התחבורה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וקיום של אחד מבין מספר קודי תקלה, ועוד איזה ממצא בבדיקה על יגי קריאת מתונים בנסיעה.

יכול לומר שלפני שנתיים וחצי, כשהיתה לי התקלה, הבעיה המרכזית היתה למצוא זמן בו הבוחן פנוי לבצע את הבדיקה, מאותו רגע ההליך היה פשוט. בינתיים נסעתי כרגיל, רק עם נוריות ההתראה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
פורסם
לפני 51 דקות, yulianx כתב:

התנאי הוא להפעלת אחריות הוא טיפולים בזמן ביבואן או מורשה משרד התחבורה.

נכון , אך יש להוכיח בתיעוד מלא ומפורט שכל הטיפולים ברכב נעשו על פי מפרט יצרן , גם כאלו שלא קשורים כלל לגיר.

אני בעל רכב זה מודל 2016 שנסע 75000 ק"מ וכבר כמה חודשים מרגיש את הבעייה בעיקר בירושלים כשיש הרבה עליות וירידות .

פניתי ליבואן לפני כמה חודשים , בדקו במוסך מורשה יבואן ולטענתם אין בעייה .

נראה לי שאפנה שוב בקרוב כי המצב מחמיר.

למי שאין תיעוד טיפולים מלא , לא הייתי ממליץ לקנות את הרכב . הסיכון גדול מדי

 

פורסם

זה מעניין שהיצרן שמייצר ללא מעט יצרנים גיר רציף (Jatco) 
מצד אחד יש דגמים שלא שומעים על בעיות בגיר (בעיקר בדגמי מיצובישי) ואאל"ט סובארו (ככל שזכור לי הם יצרו עבורם את התיבות האוטומטיות, לא יודע לגבי הרציפות)

סה"כ יצרן ותיק ומכובד
מצד שני יש דגמים של ניסן ורנו (ומסתבר של סוזוקי) שסובלים מתקלות
איך יתכן שיש גירים רציפים ששורדים מאות אלפי ק"מ וכאלו שלא שורדים מאותו יצרן?

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא זכורות לי תלונות בפורום על הגיר של סובארו, בטח לא גורפות
אני גם בקבוצת סוברוהוליק בפייסבוק... כנ"ל

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

@סולל הדרך, הסיבה היא שיש מספר דגמים של גירים רציפים של Jatco

ברכבים עם מנוע עד 1.6 ליטר, לרוב מתקינים את הגיר העדין והבעייתי jf015e

ברכבין עם מנועים גדולים יותר לרוב מתקינים את הגיר jf011e שהוא עמיד וטוב יותר.

 

בגלל זה אתה פחות שומע על הבעיות האלו בסובארו ומיצובישי.

 

  • אהבתי 1
פורסם

למשל מיצובישי ספייס-סאטר, אין תלונות, מנוע קטן... למה אין תלונות?

תראה, יצרן בדר"כ משתמש באותו תכנון ובאותם ספקי משנה
בסדר... נגיד שהגיר מסדרה 15 שהותקן ברכבים עם נפח מונע קטן יותר, בנוי מרכיבים שמויעדים לעומס נמוך היותר
זה לא אמור להיות גיר "עדין" אלא אחד שמותאם למנוע קטן עם דיזין דומה לאחיו הגדול ועם אותם החלקים או יצרני החלקים האיכותים.

אלא אם כן יש דיזיין אחר כמו במקרה של DSG6 ו DSG7 שהם שונים בדיזיין.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...