Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולם זעזועים שבור בניסאן קשקאי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י kompy,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש את עזרתכם בארוע של שבר בבולם זעזועים במכונית ניסן קשקאי.

האוטו משנת יצור 2018 

השבר בחלק המתכתי הספיראלי . 

הרבה תקלות ופגמים ברכב ראיתי אך בכזה מעולם לא ניתקלתי.

שלחתי גם למכונאי וותיק במוסך בבני ברק שגם הוא לא ראה מעולם שבר כזה. 

מצרף תמונה . 

כמה שאלות:

1. כמה משמעותי מבחינת בטיחות כשקורה ארוע כזה בנסיעה במהירות בכביש מהיר.

הרכב משמש משפחה בת 4 נפשות . 

2. האם החברים בפורום נתקלו בתקלה כזו שעלולה להיות עקב פגם ביצור?

3. האם תקלה כזו נידרשת חבחינה של משרד התחבורה ??

אודה להתייחסות של אנשי מקצוע בתחום.

IMG_5476.png

צ'צ'יק

פורסם

לדעתי הקפיץ נשבר ובגלל העומס הוא שבר את הבולם.

 

לא מקרה נפוץ. אבל יצא לי שראיתי כמה שברים כאלה (בעיקר ברכבי שטח)

מאוד מסוכן אם קורה באמצע כביש מהיר.

ונדיר שקורה לרכב בן 5 

 

אבל זה רכב בן 5 מחוץ לאחריות.

כדי להוכיח שהיה פגם ביצור תצטרך להוכיח שנסעת בצורה רגועה משמע לא ממש תוכל להוכיח זאת.

 

גילוי נאות.

איני איש מקצוע בתחום.

 

 

.

פורסם

לרכב בן 5 זה ממש מוזר ונדיר...

הייתי בכל זאת מנסה ללכת ליבואן ולעשות הרבה רעש (ואפילו לאיים בהתערבות משרד התחבורה וחקירה על ריקול שיעלה להם הרבה יותר כסף).

 

 

פורסם

אף אחד לא רץ לריקול על סמך מקרה בודד
עם זאת, בהחלט צריך לערב את היבואן והיצרן.

 

אי שם בשנות ה 90 היתה לי מיצובישי קולט. אחרי 4 שנים התחילה להתפתח חלודה על מסגרת הסאן רופ

למרות שהרכב כבר לא היה באחריות, זה היה האינטרס של היבואן להחליף את הגג ולשלוח את הגג ליפן לחקירה, כח לטענתם זה היה מקרה בודד ומוזר.
קל וחומר שמודבר בעניין בטיחותי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון!!!
ראשית תודה לחברים שהעירו והאירו לגבי התקלה בבולם.
האוטו "אושפז " במוסך (לא מוסך מורשה ) בבאר שבע.
לקח כשבוע ימים להשיג את הבולם . הוחלף כל הבולם הקפיץ והצילינדר  והתושבת.
נזק של כ-3000 ש"ח. 
סופ"ש נעים ונסיעה בטוחה לכולם!!
 

צ'צ'יק

פורסם

יאצ'ק
למה לא עשיתם זאת במוסך מורשה?
יכולתם אולי לקבל השתתפות עקב המקרה החריג?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האוטו של החתן שלי.
בסופו של יום החלטה שלו והוא כרגע הסתכל דרך הפתרון הזה.
בעל מוסך מקורב של אבא שלו.
הוא אמר שאפשר לסמוך עליו . וככה הגענו לארץ ישרואל !!!! (היפה והטובה!!!)
יום נפלא וקריר!!!
 

צ'צ'יק

×
×
  • תוכן חדש...