Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

קחו עוד דוגמא. 

 

בשנת 2010 מישהו חשב שיהיה טוב להתחיל לבצע רישום קילומטרז' לכל רכב שמגיע לטסט שנתי. 

 

ככה יבנה מאגר קילומטרז' וזה יעזור לצמצם זיופים ויתן לקונים הפוטנציאליים מידע נוסף על הרכב.

 

רעיון מצויין. התחילו לרשום קילומטרז' בטסט.

ברישין רכב מופיע רק רישום אחד של השנה הקודמת. 

 

איפה כל יתר הרישומים? כמה היה לפני שנתיים, שלוש? 

אין. המידע לא נגיש. אף אחד, אפילו בעל הרכב עצמו לא יכול להשיג את המידע הזה בקלות, אלא אם כן הוא מתייצב פיזית במשרד הרישוי ומבקש תדפיס.

 

אין במערכת הגנה מינימלית משגיאות הקלדה. 

היה לי 150.000 ק"מ, בטסט הבוחן או הפקידה טעו ורשמו מיליון ומאה חמישים אלף. 

 

ברור שרכב לא יכול לעשות מיליון ק"מ בשנה אבל המערכת מאפשרת להזין את הנתון הזה, במקום להקפיץ שגיאה ואני מסתובב עם רישיון רכב שרשום בו מיליון ק"מ. 

 

המערכת מאפשרת להזין קילומטרז' נמוך יותר ממה שהיה בשנה שעברה בלי לציין איזה סימן קריאה שאומר "היה פה שינוי ק"מ או טעות, יש לבדוק". 

 

בקיצור המערכת קיימת אבל מביאה אולי 10% תועלת ממה שהייתה יכולה להביא ורוב המידע הקיים במחשבי משרד הרישוי עדיין לא נגיש לאף אחד. 

 

לפני שעתיים, WE988244 כתב:

אצלי רשמו בטסט בטעות 40 אלק”מ פחות מהטסט הקודם,

זה לא הפריע לאף אחד לא קפצה שום שגיאה,

אז למי זה עוזר?

בנאדם יכול לזייף קילומטראז ולא תהיה לו עם זה שום בעיה.

 

אצלי באחד הטסטים שאלו אותי מה הק"מ....

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל המינימום זה שאמור לקפוץ שגיאה כשהקילומטראז' נמןך.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 29 דקות, outnex כתב:

אתר משרד התחבורה?

רשות הרישוי כמדומני

תחפש "צור קשר" רגיל כמו שיש בכל אתר

אל תצפה לאיזה ממשק מפואר של שליחת פניה והענות בתוך 5 ימי עסקים

אני שלחתי ואחרי כמה שבועות נחת אצלי בדואר

פורסם
לפני 42 דקות, RBRB כתב:

משומשת זה קשקוש.

כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה על איזה רכב שהוא רוצה.

 

אולי לגבי תאונות, אבל לגבי מספר ידיים לא נראה לי שאתה יכול לשנות

  • אהבתי 1

סלע

פורסם

וגם צילום של רכב עם מספר רישוי ותאונה... רוב הסיכויים שהוא לא "קשקוש"
יש תמונות של רכבים שהשתוללו איתם, רכבים אחרי תאונות, רכבים שסבלו מטראומה כמו הצפה... למה זה קשקוש?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

כמו כן רשום במשומשת   תאריך טסט אחרון ועד מתי התוקף רשיון שלו. מבחינתי הפרש גדול מידי בין ה2  נותן נורת אזהרה אדומה. 

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
לפני 13 דקות, סולל הדרך כתב:

למה זה קשקוש?

 

אני יכול להקליד את מספר הרישוי שלך ולרשום שהרכב עבר תאונה / השתולל / עבר צביעה כללית או כל דבר שמתחשק לי. אפשר להוסיף כל הערה בסגנון גם בלי שום תמונה.

פורסם (נערך)

יכול הכל, בפועל הדיווחים שם מגובים בתמונות שכוללות גם לוחית רישוי בד"כ.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 1
פורסם

אם אין תמונה אתה יכול לכתוב גם שהרכב שימש להובלת טיל בליסטי...
רוב האנשים יתיחסו לתמונה.
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תראו את מספר הרכב שסלע פרסם. מישהו הגיב שם מה היה הקילומטראז' בטסט וסלע התייחס לזה כאמת. 

זה בדיוק מה שאני אומר, אני יכול להקליד את מס' הרכב של אחד מכם שלצורך הדוגמא יש לו היום 100,000 ק"מ ולציין "עדכון קילומטראז' - במבחן רישוי האחרון שבוצע לרכב היו 150,000 ק"מ", ולך תוכיח אחרת.

פורסם

אודות למשומשת, גילית על סוחר [מפתח תקוה] שמזייף ק"מ, הוריד בחצי. 

עקבתי אחריו במכוניות נוספת, וראיתי לפחות ארבע פעמים זיוף בסדר גודל. 

אגב, יש מה לעשות עם זה?

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, RBRB כתב:

תראו את מספר הרכב שסלע פרסם. מישהו הגיב שם מה היה הקילומטראז' בטסט וסלע התייחס לזה כאמת. 

זה בדיוק מה שאני אומר, אני יכול להקליד את מס' הרכב של אחד מכם שלצורך הדוגמא יש לו היום 100,000 ק"מ ולציין "עדכון קילומטראז' - במבחן רישוי האחרון שבוצע לרכב היו 150,000 ק"מ", ולך תוכיח אחרת.

המידע הזה הוא לא ממישהו שהגיב שם אלא ממשרד התחבורה. אתה יכול למצוא אותו גם באתר משרד התחבורה, לרכבים חדשים יחסית (משנת 2017 אם אני לא טועה).

 

כשזה מופיע ככה, זה דיווח של אנשים:

IMG_20230417_184516.thumb.jpg.79acfee74959a0304244e1e7408e3cce.jpg

עריכה אחרונה על ידי itzik123
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 שעות, עדי-אל כתב:

אצלי באחד הטסטים שאלו אותי מה הק"מ....

 

באחד הטסטים??

מאז שהתחילו עם זה, באחד הטסטים הבוחן נכנס להסתכל בעצמו...

ביתר הפעמים אני הקראתי לו, והשיטה היעלה לדעתי היא להקריא ספרה ספרה, כדי למנוע אפשרות לטעויות.

 

אח"כ ביקשתי בחזרה את שני השקלים שגבו ממני על רישום הקילומטראז' 😄😉

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 16 שעות, itzik123 כתב:

המידע הזה הוא לא ממישהו שהגיב שם אלא ממשרד התחבורה. אתה יכול למצוא אותו גם באתר משרד התחבורה, לרכבים חדשים יחסית (משנת 2017 אם אני לא טועה).

זה גם משהו לא ברור.

אם רושמים את המידע הזה לכל רכב בשנים האחרונות, למה זה מופיע רק לרכבים מ-2017? חסרים כמה מגה בייטים של אחסון למשרד הרישוי? בחייאת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...