Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו 7 הבולמים שלי גמורים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י nit_zan,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחברים היקרים

קניתי פיקאסו C4 בזכות חברי הפורום המיוחד כאן, כרגע אני צריך להחליף במיידי בולמים קדמיים כי הרכב עולה ויורד כמו סירה, מישהו המליץ לי לקחת מונרו, אשמח לשמוע להמלצות וטיפים, כל מידע יעזור לי. @dani666 אשמח לשמוע ממך תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

Kyb הם יצרן הבולמים המקורי ברכב הזה, חובה להחליף כריות בולמים בזמן ההחפלפה בדגם הזה.

אם תרצה הצעת מחיר הוגנת, מוזמן לפנות אלינו ב 053-2002525

 

Www.orencars.co.il

  • רעיון טוב! 1
פורסם

פעם אחרונה שראיתי בולם מקורי (לא היה מזמן), לא זוכר שהיה כתוב עליו KYB

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
לפני כשעה, מלטבשי כתב:

פעם אחרונה שראיתי בולם מקורי (לא היה מזמן), לא זוכר שהיה כתוב עליו KYB

אז של מי? וגם למה הם כאלה יקרים?

עריכה אחרונה על ידי יוסף שרביט
  • חודש מאוחר יותר...
  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 17.4.2023 בשעה 08:38, מלטבשי כתב:

פעם אחרונה שראיתי בולם מקורי (לא היה מזמן), לא זוכר שהיה כתוב עליו KYB

כנראה הגיע הזמן למשקפיים (-;

פורסם
בתאריך 15.4.2023 בשעה 22:35, אורן שרותי רכב כתב:

Kyb הם יצרן הבולמים המקורי ברכב הזה, חובה להחליף כריות בולמים בזמן ההחפלפה בדגם הזה.

אם תרצה הצעת מחיר הוגנת, מוזמן לפנות אלינו ב 053-2002525

 

Www.orencars.co.il

 

אם המחיר לא סודי, אשמח לשמוע

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 7 שעות, אורן שרותי רכב כתב:

כנראה הגיע הזמן למשקפיים (-;

תקנה לעצמך, זה לא בושה בגיל שלך.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • ספונסר פורום
פורסם

צילמתי עכשיו כדי לסיים את הדיון, אלו בולמים שפורקו עכשיו מפיקאסו 2017 כפי שניתן לראות את המק"ט המקורי, את הלוגו של פג'ו וסיטרואן, ואת הלוגו של קייבה KYB.

 

20230810_160115.jpg

Screenshot_20230810_161014_Gallery.jpg

  • אהבתי 3
×
×
  • תוכן חדש...