Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבילה מעולה לדעתי ובהחלט נותן מענה ראוי לטסלה, למי שמעוניין ברכב מעוצב יותר בפנים ובחוץ עם גב של יבואן גדול על חשבון ביצועים וטווח נחותים.

גרסת הבסיס מתחרה בגרסת ההנעה הכפולה של טסלה מבחינת המחיר. 

 

ראוי לציין שהוצגה כבר גרסה חדשה יותר שתגיע בהמשך השנה.  הגרסה החדשה עוברת להנעה אחורית בהספק וטווח משופרים. 

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

אצלי בחצר.

זה הצד הפחות מטופח של הגינה. 😉

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

איזה תצורת מרכב זה?

 

סדאן? קופה? קרוסאובר? לקחו את הרע מכל מקום?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פולסטר בארץ הוא מותג שהגיע במסגרת תחרות איסוף המותגים החשמליים של יבואני הרכב בישראל ואחרי קבלת הכותרות ומסירת כמות זניחה של פחות מ 200 רכבים מהסטוק הראשוני שהגיע בתקופת זמן של יותר מחצי שנה, המותג גסס ונראה שעל פי היבואן אסור יותר להזכיר את שמו בישראל. אין מכירות, אין מסירות, אין פרסום. שום כלום.

פורסם
לפני שעה, bobi כתב:

פולסטר בארץ הוא מותג שהגיע במסגרת תחרות איסוף המותגים החשמליים של יבואני הרכב בישראל ואחרי קבלת הכותרות ומסירת כמות זניחה של פחות מ 200 רכבים מהסטוק הראשוני שהגיע בתקופת זמן של יותר מחצי שנה, המותג גסס ונראה שעל פי היבואן אסור יותר להזכיר את שמו בישראל. אין מכירות, אין מסירות, אין פרסום. שום כלום.

ספר לנו על מה אתה מבסס את קביעתך. 

לפי מה אתה רושם 'נראה שעל פי היבואן אסור בלה בלה בלה'.

על מה אתה מבסס את קביעתך 'המותג גסס' וכד' 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

על זה שמאז אוגוסט הוא העלה על הכביש על פי נתוני משרד הרישוי 179 רכבים בלבד. 

איך אתה קורא לזה? מותג משגשג, עם יבואן שיוצא מגדרו למכור רכבים?

פורסם

אתה רשמת שעל פי היבואן אסור יותר להזכיר את שמו בישראל. 

אתה רשמת שמדובר במותג גוסס

 

שני הדברים הם שגויים ונטולי ביסוס עובדתי. 

החלטת לפי כמות מכירות שאתה יודע מה התכנית האסטרטגית של היבואן, ואתה מפיץ אותה בפלטפורמה הזו.

עכשיו יבוא פלוני אלמוני, ויצטט את השטויות שאתה רושם, שהן נטולות ביסוס, ולכן גם עוברות על כללי הפורום

 

בניגוד אליך, אני לא יודע מה כמות ההקצאות שהיבואן קיבל, מה האסטרטגיה שלו, מה הדגמים הצפויים להגיע וכד'. 

 

אני יודע בוודאות שהדברים שרשמת "אסור להזכיר את שמו בישראל" ו "המותג גסס" - עובדתית לא נכונים. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

תגיד אתה אמיתי?

מדובר בביטויים ובצורת דיבור.

לקחת את זה ממש באופן מילולי. הזוי.

 

חחח.

כאילו בכל פעם שמישהו מתעצבן ואומר שהוא יהרוג מישהו, אתה מזמין משטרה?

אם מישהי צוחקת ואומרת פיפי, אתה מחפש בשבילה תא שירותים?

ממש שלדון מהמפץ הגדול.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
פורסם

הערב נתקלתי (בפראג, לא בארץ) ברכב עם סמל שהזכיר לי את DS של סיטרואן, אבל דק יותר. מאחור לא כתוב כלום, אבל אז מצאתי כיתוב על הכנף הקדמית.

ואז נזכרתי בשרשור הזה.

מה ההבדל בין דגם 2 לדגם 1?

 

20230315_191614.thumb.jpg.52af62ef619ef78ba87abd5c0fdd2f26.jpg

פורסם

כדי שיהיה מובן עד כמה מה שנרשם כאן מנותק מהמציאות, הערב נרשם בפייסבוק הפוסט הבא:

 

הנהלת פולסטאר בארץ(רכב חשמלי מבית וולוו), אירגנה ללקוחות שלה,יום הדרכת נהיגת מירוץ במסלול מירוץ שדה תימן.
שאפו ענק על כל האירגון הזה היה מושקע ולא היה חסר כלום אפילו,היה מעבר למצופה,היה מטורף לראות ולהרגיש את היכולות של הרכב במסלול.....
המון תודה לזהבה קוגן ולאסף מתיתיהו על יום מושלם

 

אז:

1. באמת כל הכבוד להנהלת פולסטאר ישראל על ההשקעה בלקוחות הקיימים.

2. האמירות לגבי המותג הן נטולות בסיס עובדתי.  

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נקווה שבחצי שנה הבאה ההשקעה האדירה שלהם תצליח להעלות על כבישי הארץ יותר מ 179 יחידות.

נסיים בעובדות:

Screenshot_2023-03-15-23-24-18-688_com.android.chrome.thumb.jpg.5dec08742a98486d8b3398c7832225fe.jpg

×
×
  • תוכן חדש...