Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 45 דקות, גור אדם כתב:

airdrop

 

זה לא יעבוד כמו GPS. 

כשאשתי יוצאת עם הרכב אני יודע בכל רגע נתון איפה היא נמצאת, וזה אחלה... 

תוסיף לזה את תחושת הבטחון שהאיתוראן נותן, ותגיע למסקנה שזה שווה כמה שקלים בחודש.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

כמובן התכוונתי ל-airtag...

בכל מקרה, במצבים של חיפוש רכב בחניון תת-קרקעי - airtag יהיה טוב יותר מאשר GPS.

במידה ואתה רוצה מתקן GPS אפשר לקנות באמאזון מכשירי מעקב מבוססי GPS ללא תשלום חודשי.

פורסם

צריך להיות להם משדר כלשהו. אשמח לראות אחד כזה שלא זקוק לרכיבה על רשת סלולרית כלשהי (כמו שAirTag ודומיו עושים)

  • אהבתי 1

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

אישית אני לא מרגיש צורך באיתוראן - גם בגלל שאני לא רוצה עוד התקנה, גם בגלל שאני לא רוצה לשלם דמי מנוי וגם בגלל שאני לא רוצה לקבל חזרה אוטו מפורק - אבל אצלי בבניין בשנה האחרונה היו כמה גניבות רכב ובשני מקרים בזכות איתוראן הגניבה נמנעה - פעם אחת הם זיהו שהרכב נוסע במצע הלילה לכיוון השטחים ויצרו קשר עם המשטרה שעצרה את הגנבים והרכב חזר למשפחה ובפעם השנייה הם איכשהו זיהו בזמן אמת שפורצים לרכב ובעל הרכב הצליח להבריח את הגנבים.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 6.3.2023 בשעה 07:05, save כתב:

אני מנוי איתוראן פעיל. ₪35 לחודש כבר שנים. 

אתה מכיר את זה שיש מספר נהגים ומגרש חניה גדול ? זה השימוש ! יש אפליקציה, אתה מיד מוצא אותו במפה. נכון, יש אפליקציות זולות יותר בחנות. 

זה מצויין לדימנציה . לכל יתר המטרות :זה מיותר. גם אם גנבו... בדרך כלל הנזק לפאנל כל כך גדול שעדיף שלא יחזיר את הרכב (הגנבים בפראות מנסים להוציא את המח). התוספת בביטוח היא כ ₪600 לשנה ללא איתוראן והיא יורדת עם השנים. לכן אם יש לך ברירה: אל תתקין. 

 

יש ברירה.

איזה אפליקציות יש לזה? יכול להיות נחמד לפעמים 

בתאריך 6.3.2023 בשעה 10:33, גור אדם כתב:

מבלי לחוות דעה על שאר שירותי איתוראן. כדי לדעת איפה הרכב - מספיק לשתול airdrop באוטו מאשר לשלם מנוי חודשי.

מה זה?

פורסם
לפני 5 דקות, alexbb2811 כתב:

מה זה?

הוא מתכוון לAirtag, מעין מחזיק מפתחות של אפל שאתה שם ברכב/מזוודה כשאתה טס לחו"ל, ואפשר לעקוב בעזרת מכשירים של אפל שנמצאים בסביבה.

מה שלא הצלחתי להבין עדיין זה האם המכשירים בסביבה צריכים להיות עם GPS פועל באותו זמן. 

Do AirTags Use GPS? (AirTag Tracking Explained) | A Geek's World (ageeksworld.com)

יש דומה גם לרשת של גלקסי.

 

פורסם
לפני 4 דקות, יובל .מ. כתב:

הוא מתכוון לAirtag, מעין מחזיק מפתחות של אפל שאתה שם ברכב/מזוודה כשאתה טס לחו"ל, ואפשר לעקוב בעזרת מכשירים של אפל שנמצאים בסביבה.

מה שלא הצלחתי להבין עדיין זה האם המכשירים בסביבה צריכים להיות עם GPS פועל באותו זמן. 

Do AirTags Use GPS? (AirTag Tracking Explained) | A Geek's World (ageeksworld.com)

יש דומה גם לרשת של גלקסי.

 

איך נקרא המכשיר של גלקסי?

פורסם
לפני 36 דקות, Lamalo כתב:

Galaxy SmartTag

אבל הוא צריך שיהיו בסביבה מכשירי סמסונג גלקסי, לא?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לרכבי חברה הדבר הזה לא יסולא בפז.

זה מראה לך את מריאות הנהג ואת העבירות שהוא עשה..זמני שהייה ועוד. זה פשוט המצאה מטורפת.

לגבי האדם הפרטי לא יודע כמה זה שמיש.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 6.3.2023 בשעה 11:19, outlander כתב:

כשאשתי יוצאת עם הרכב אני יודע בכל רגע נתון איפה היא נמצאת, וזה אחלה... 

שים לה איירטאג על מחזיק המפתחות, תדע איפה היא גם אם היא בתחב״צ.

 

אם בזמן אמת, מישהו מתקשר למשטרה ומדווח שגונבים לו את הרכב, המשטרה באמת עושה עם זה משהו?!

פורסם
לפני 7 שעות, tinoki כתב:

"תגיע לתחנה ותגיש תלונה"

על מנת שיסגרו אותה כעבור חודש של גירבוץ במשרד מחוסר עניין לציבור 

פורסם (נערך)

התלונה במשטרה היא כדי להתקדם בתהליך מול הביטוח המקיף, מול משרד התחבורה.  לא בשביל שיחזירו את הרכב . 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...