Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין לקסוס nx300h לבין bmw x1 יד 2 (2015-2016)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחזיק כמה שנים לקסוס ct200h ורוצה להחליף לרכב גבוה יותר.

התקציב הוא באיזור ה100-110 , ככה שמבחינת שנתונים נכנס לי לתקציב nx300h 2015 , או bmw x1 2016.

רציתי לשמוע ביקורות או המלצות על הדגמים הנ״ל. 

לגבי צריכת הדלק, נראה שלמרות ההייבריד, ממה שראיתי באינטנרט , צריכת הדלק המשולבת של שני הדגמים דומה. זה הגיוני?

ובנוסף, אשמח לשמוע לגבי עלויות ביטוח/טיפולים אם מישהו מכיר של הbmw. (של הלקסוס פחות או יותר אני מכיר.. משהו כמו טויוטה + 15%)

*אם יש לכם המלצות לדגמים נוספים באותו הז׳אנר של רכבי פנאי ׳יוקרה׳, שנכנסים לתקציב, אשמח לשמוע. 

תודה רבה!

פורסם

הלקסוס לא חסכונית כמצופה מהיברידית בגלל היותה כבדת משקל.

שיקול נוסף ששווה להכניס הוא אחריות הסוללה המוגבלת ל-10 שנים- אתה צריך לשאול את עצמך האם עוד כשלוש שנים כשתרצה למכור והסוללה תהיה ללא אחריות, יושפע מחיר השוק.

אולי כדאי לשקול את אחותה לוגמת הבנזין NX200 והזולה יותר לרכישה.

 

נהגתי על X1 ~2011 שהייתה בזבוז זמן מוחלט מבחינתי, רכב מאוד מאכזב.

לא יודע לגבי 2016 לכן נחכה למי שהתנסה.

 

פורסם (נערך)

היי ,תודה.

מסכים לגבי האחריות סוללה. (הלכה לי בct200h אחרי 120ק״מ במסגרת האחריות).

מעניין אותי לשמוע על עלויות ביטוח/טיפולים של bmw x1 בשנים האלו.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי quefeed
×
×
  • תוכן חדש...