Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שזה נותן להם זה שאתה לא יכול לעשות חיפוש על מספר הרכב שלהם באתרים כמו "find car"

שיכולים גם להוציא מידע על  (לפחות חלק) מההיסטוריה של הרכב (בתשלום).

יתכן שיש להם מה להסתיר ויתכן שזה סתם מתוך שמירה על פרטיות.

פורסם

רובם עושים את זה כדי להסתיר משהו במכוון (כל אחד וסיבותיו)

השאר לא מבינים וסתם נגררים אחרי העדר 

 

בכל מקרה 

אני לא הולך לראות רכב לפני שאני יודע מה המספר שלו

  • אהבתי 1

.

פורסם

אין טעם לחשוד, זה נורמלי. אני לא יודע מי אוגר את המידע הזה ואיזה שימוש הוא עושה בו.

תשאל בפרטי.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

למה להסתיר?

שתי דוגמאות מקבוצה בפייסבוק.

מפרסם מישהו רכב וכותב יד 02 פרטית, בדקתי את המספר וראיתי שהוא יד שלישית... האמת לא ממש שקרן, אבל בא להטעות. שאלתי " אתה יד 2 או יד 02 ברישיון שמשמעותו שאתה יד 3" השיב יד שלישית.

דוגמא נוספת, מישהו פרסם רכב וכותב יד 3 פרטית, בדקתי וראיתי שיש יד ראשונה חברה למשך חודש. שואל אותו " מקוריות ליסינג 0 ק"מ " משיב נכון.

 

אז יש כאלה שמסתירים מספר, כדי שלר יוכלו לברר דברין בסיסים, והם יוכלו לזרות חול בעיניים.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
פורסם
לפני 7 שעות, Ron Poh כתב:

אז יש כאלה שמסתירים מספר, כדי שלר יוכלו לברר דברין בסיסים, והם יוכלו לזרות חול בעיניים.

כשמכרתי את הרכב שלי לא חשבתי כ"כ רחוק... 

אני תמיד הייתי מוחק את המספר, ברכב שלי וברכב של אבא שלי שעזרתי לו למכור. למה? לא יודע. ראיתי הרבה עושים ככה אז עשיתי גם, זה כל הסיבה.

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

פעם הייתי מסתיר, ואז חשבתי מה הטעם?

מאז הפסקתי עם זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסיבה ה"לגיטימית" היחידה היא להסתיר את גילוי מיקום הרכב מגנבים פוטנציאליים

  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אבל אם יש לו ביטוח מקיף ויבואו גנבים הוא יקבל מחירון...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא חשבתי להסתיר מספרים אף פעם.

עד שחזרתי להשתתף בפורום הזה לפני כמה חודשים.

העלתי שתיים-שלוש תמונות של רכבים שאני צילמתי במו מצלמתי.

קיבלתי תגובות כאלה מורידות מצב-רוח.

 לא ידעתי עד כמה האינטרנט התקדם והפרטיות התפוגגה . יש אתרי  "מטא-דאטה" שבולשים אחר כל מספר רכב מקום המדינה.

אמרו לי: מה שכתבת על הרכב שצילמת לא נכון, הוא בכלל גיר אוטומט ולא ידני, הוא בכלל דגם רגיל ולא ספורט.

אז הבנתי את הרמז.

הבנתי ששום  ויכוח לא יעזר.

הבנתי סוף סוף את ההגיון בטישטוש המספר.

גם אם זה לא לצורך מכירה או קניה.

אלא גם סתם כך לצורך דיון בפורום.

🧐

פורסם

כשאני מחפש רכב אני בודק באתר 'משומשות' ולא פעם אני מוצא מידע שמאוד מעניין אותי, לדוגמה

רכב שמשום מה נצבע כולו בצבע אחר (האתר מביא תמונה מיד 2 לפני חודש עם הרכב הזה)

או רכב שלפני חודש וחצי היה למכירה במחיר של 15,000 שח פחות מעכשיו ומנוע מקולקל.

כשיש רכב ללא מספר זה מפריע לי לבדוק

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

×
×
  • תוכן חדש...