Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, itsik170 כתב:

אבל אם יש לו ביטוח מקיף ויבואו גנבים הוא יקבל מחירון...

נכון, מצד שני אם יש לך רכב שמור במיוחד, אז צריך להתחיל לחפש שוב ביד 2 וזה תהליך..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כשאין מס' רכב זה מקשה עלי כקונה לדעת האם מי שנוכר את האוטו אדם אמין,

במבטי כשהמס' מוסתר, זה אומר שהמוכר מסתיר משהו,

התחושה שלי זה כאילו אני יבוא לראות את האוטו ואני יבקש מהמוכר פרטים והוא יתחיל לומר לי, מה אתה לא מאמין לי תמיד הוא טופל במורשה, אני יבקש מסמכים ולא יקבל,

כי מי שאין לו מה להסתיר, אז שיתן לי לפני שאני בא אליו לחפש בגוגל או באיפה שבא לי פרטים על האוטו, ומכפת לך שאני יגלה שלפני חודש ביקרת באיזה מקום,

מבחינת אמינות כשאני יראה רכב תקין זה יתן לי יותר אמינות,

אני אפי' היתי שמח אם בכל מודעה ביד 2 היו מצרפים רשיון רכב, כי מה יש לך להסתיר,

וככה בנאדם לא שורף יום לבוא אליך לפני שהוא בודק כבר בבית הכל על האוטו,

 

  • רעיון טוב! 2
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אני במקום להסתיר ולטשטש פשוט מצלם מזווית שלא רואים את הלוחית וזהו 

אגב אני גם לא אוהב שרואים ומזהים היכן אני גר לכן תמיד מצלם בחניה של רמי לוי כזה ...מי שמזדהה שיגיב לי ..מעניין ..

  • אהבתי 1
פורסם

עם כל התופעה של הגניבות רישיונות רכב והעברות  בעלות, זה מרגיש פחות נוח. לכן אני הסתרתי. מי שמבקש בפרטי מקבל וגם מקבל רישיון רכב ללא הכתובת כמובן, אחרי שנבדק מי הבן אדם. 

ולא, אין לי מה להסתיר. 

פורסם (נערך)

מישהו לימד אותי פעם שבפרסום צריך לבלוט. כשפרסמתי פעם למכירה רכב המוני (ברלינגו) שמתי בתמונה הראשית ביד 2 את רשיון הרכב (ולא הסתרתי פרטים אישיים כלל), זה בולט מאוד וגרם שפנו אלי רבים.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • מעניין 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
לפני שעה, tinoki כתב:

מישהו לימד אותי פעם שבפרסום צריך לבלוט. כשפרסמתי פעם למכירה רכב המוני (ברלינגו) שמתי בתמונה הראשית ביד 2 את רשיון הרכב (ולא הסתרתי פרטים אישיים כלל), זה בולט מאוד וגרם שפנו אלי רבים

יתרה מכך ראיתי לאחרונה מישהו שפרסם את עצמו בסלפי  כשברקע  נראה הרכב 

כנראה זה פרזנטור שהוא שכר בכדי למשוך  לקוחות 

אגב אם כבר מדברים על הנושא 

יש כאלו שחושבים שאם הם ישימו תמונה של הרכב על איזה דיונה מגניבה זה ימשוך לקוחות 

הם לא מבינים שהקונה הממוצע מעוניין ברכב מאשה 

שלא עולה עם  הרכב על דיונה

ולא שמה פסי לדים מטורפים

ולא נוסעת עם הרכב על 170 קמש 

ולא החליפה ריפוד לכזה ריפוד מגניב עם להבות ..

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, tinoki כתב:

מישהו לימד אותי פעם שבפרסום צריך לבלוט. כשפרסמתי פעם למכירה רכב המוני (ברלינגו) שמתי בתמונה הראשית ביד 2 את רשיון הרכב (ולא הסתרתי פרטים אישיים כלל), זה בולט מאוד וגרם שפנו אלי רבים.

לא חכם

עם הקומבינות שיש היום אפשר לעשות לך העברת בעלות על הרכב מבלי שאתה בכלל מודע.

לפני כמה חודשים קרו כמה מקרים כאלו ואנשים נשארו עם רכב בחניה שהוא למעשה לא שלהם.

חוץ מזה לא הייתי מפרסם תז שלי שכל אחד יכול לראות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תקנת השוק מגנה על הבעלים המקורי של הרכב ומי שנפגע או יפגע יהיה הרוכש שיאבד את כספו.

לפי ההיגיון שלך אין בכלל צורך במודעה, מספיק להסתובב ברחוב, לזהות רכב שאתה אוהב ולהעביר ב קומבינה את הבעלות.

אך לא זה המצב.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לפני כמה שנים אני נתקלתי באתר אינטרנט של סוחר רכבים ובאתר יש תמונות של רכבים שהסוחר לקח מיד2, עם מספר רכב.
הסוחר מאתר את הפרטים של המוכר ומפרסם את הרכבים כאילו הם שלו, אם יש קונה שמתעניין אז הסוחר מנסה לקנות את הרכב במחיר ריצפה ועושה רווח מהמכירה.
לדעתי זאת סיבה מספיק טובה לא לפרסם מספר רכב באינטרנט. 
 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...