Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי שלום לכולם! אני מוכר לכם אומנם מהפרסום השנתי של ההתרמה של עזר מציון שפבל היקר נותן את חסות האתר עליו (ועדיין ניתן להכנס ולתרום 😉) אבל אבקש הפעם את עזרתכם בתקלה מוזרה מאוד שיש לי במערכת גפ''מ שמותקנת לי ברכב. יש לי ניסן קשקאי +2 אסנטה שנתון 2012 והמערכת גפ''מ מתנתקת לי כל 20/25 ק''מ ועוברת לבנזין, אני מכבה את הרכב מתניע והיא שוב עוברת לגז עד ה 20/25 ק''מ הבאים ששם היא שוב מתנתקת. המשמנת עם נוזל תקין ולא חסר גז. יש למישהו מושג מה יכול לגרום לתקלה מוזרה כזו? תחשבו מה זה לנסוע מהצפון כככה לירושלים!! סיוט!!

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

תפנה לאחד מהטכנאי גז בארץ שיבדוק מקרוב ויתן חוו"ד.

 

נ.ב. יש קבוצות וואטסאפ לענייני גפ"מ, מחוברים שם גם טכנאי ומתקיני מערכות גפ"מ.

אם תרצה להתחבר - שלח הודעה פרטית.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
Just now, Avi135 כתב:

תפנה לאחד מהטכנאי גז בארץ שיבדוק מקרוב ויתן חוו"ד.

 

נ.ב. יש קבוצות וואטסאפ לענייני גפ"מ, מחוברים שם גם טכנאי ומתקיני מערכות גפ"מ.

אם תרצה להתחבר - שלח הודעה פרטית.

תודה אחי. אני מחובר אבל גם שם אמרו לי ללכת לטכנאי גז לבדיקה. אמאמה אין לי באיזור מישהו פרטי אמין עד כמה שביררתי וללכת לג'י גז ממש לא בא לי מכמה סיבות. בגלל זה אני מעלה את הנושא כאן אולי מישהו מבעלי הרכב המונע גפ''מ נתקל פעם בתקלה כזו ויוכל ליעץ לי מה הבעיה ואיפה הפתרון...

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

רק לא בראשון לציון

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 44 דקות, רועי84 כתב:

מתי הוחלף מסנן?

לא מזמן. 2 המסננים

לפני 21 דקות, אלי122 כתב:

סתם מעניין

למה אתה לא רוצה ללכת לגיי גז מכמה סיבות????

גם המחיר וגם היחס 

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

אתה לא חייב לגשת לJgas אם אתה לא רוצה. יש לך בצפון גם את מרכז הטכנולוגי בעין המפרץ שהם אחלה, גש אליהם לאבחון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, RBRB כתב:

אתה לא חייב לגשת לJgas אם אתה לא רוצה. יש לך בצפון גם את מרכז הטכנולוגי בעין המפרץ שהם אחלה, גש אליהם לאבחון.

אוקי. תודה רבה

 

עדיין אשמח שאם מישהו ראוה את השרשור הזה ויש לו תשובה/איבחון מנסיון שיכתוב לי. תודה לכולם!

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

דרך אגב חברים מישהו יכול לומר לי על האמינות של הרכב הזה מבחינת תקלות? אני כמעט כל חצי שנה עם תקלה או של תפוח או ציריה או משולשים וכו' וכו'. זה מקובל לרכב הזה או שרק אצלי הוא מפקשש, הורג אותי!! רק בגלל שאני לא מוצא בנתים משהו אחר שיספק אותי מבחינת כמה תנאים אני נשאר איתו... 

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

מה שאני יודע מחברים גם הם אוכלים קש ותבן עם הרכב הזה

יש לי חבר קנה מיד 1 עם 140 אל''ק שמורה ומטפולת במורשה ואחרי 10 אל''ק הרכב שורף לו כמויות שמן

הגיר גם עושה בעיות בק''מ לא גבהוה בכלל

בקיצור המלצה שלי בתקציב של כזה רכב עדיף שנטפה ישנה יותר

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 2 דקות, איש שמח כתב:

מה שאני יודע מחברים גם הם אוכלים קש ותבן עם הרכב הזה

יש לי חבר קנה מיד 1 עם 140 אל''ק שמורה ומטפולת במורשה ואחרי 10 אל''ק הרכב שורף לו כמויות שמן

הגיר גם עושה בעיות בק''מ לא גבהוה בכלל

בקיצור המלצה שלי בתקציב של כזה רכב עדיף שנטפה ישנה יותר

הא כן כמובן שכחתי לציין שאני ממלא שמן כל איזה 2000 ק''מ וגם הלך לי גיר לפני חצי שנה. בקיצור רכב חולה. חבל שלא ידעתי לפני שקניתי אותו...

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

המלצה שלי דבר כזה צריך להעיף כמה שיותר מהר

  • רעיון טוב! 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני שעה, נתנאל1 כתב:

אני כמעט כל חצי שנה עם תקלה או של תפוח או ציריה או משולשים וכו' וכו'

 

אני מנחש שכל פעם שהחלפת זה היה לחלק סיני?

×
×
  • תוכן חדש...