Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר סוזוקי בלנו 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סוזוקי בלנו לאישתי 

היא מספרת ואחר בדיקה ראיתי שהיא צודקת 

כשהיא מעבירה לפעמים הילוך יש דפיקה קלה 

ולפעמים שהיא מעבירה במהירות 

למשל מ R ל D לסירוגין לוקח לו שניה עד שנכנס לפעולה עם דפיקה בתחילת השילוב 

יש לדעת שהגיר ברוב המקרים הוא בסדר מתפקד נכון ומצויין 

רק התופעות האלו תחת עומס ניצפות 

לרוב ידעתי שהבלנו אפס תקלות גם הגיר הרציף שלה בסדר לא ידוע על תקלות 

אבל במקרא הזה אני חושב אולי תושבת או מחשב גיר 

מה אתם אומרים 

פורסם

גיר רציף נכון? די בטוח שזה אותו גיר בספארק.

בספארק של קרוב משפחה הייתה תופעה דומה וקראתי שהיה TSB של שברולט שלהחליף שמן גיר שהתופעה קוראת.

החלפתי לו ובאמת פתר (ועבר כבר שנה)

בלי קשר ממליץ להחליף כל 5-6 שנים או 60-80 אלף קילומטר.

 

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Moshe c כתב:

לא כתבת איזה גיר ידני או רציף, שנה, נסועה. 

תתחיל בבדיקת גובה מפלס שמן גיר ואז תבדוק את התושבת. 

מדובר בגיר רציף 

 

לפני 3 שעות, Moshe c כתב:

לא כתבת איזה גיר ידני או רציף, שנה, נסועה. 

תתחיל בבדיקת גובה מפלס שמן גיר ואז תבדוק את התושבת. 

תודה לך על העזרה 

לפני 6 שעות, Shab00 כתב:

גיר רציף נכון? די בטוח שזה אותו גיר בספארק.

בספארק של קרוב משפחה הייתה תופעה דומה וקראתי שהיה TSB של שברולט שלהחליף שמן גיר שהתופעה קוראת.

החלפתי לו ובאמת פתר (ועבר כבר שנה)

 

בלי קשר ממליץ להחליף כל 5-6 שנים או 60-80 אלף קילומטר.

 

 

 

תודה לך על העזרה 

×
×
  • תוכן חדש...