Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח חבר שיעמיד פנים שהוא המתעניין ברכב, וינהל את האינטראקציה עבורך.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לקחתי קורולה סטיישן לנסיעת מבחן, כשבכלל המטרה לקחת בליסינג מהעבודה.

לא שאלו כלום, החתימו אותי על מסמכים + כ.אשראי לפיקדון ונתנו לי את המפתחות. לבד. בלי אף נציג.

כשהחסרתי, היץץץגיע מישהו להעיף מבט שהככב בסדר, חתמתי על החזרה, וזהו.

לא דיברו איתי מאז, לא ניסו לשכנע, כלום. והכל במאור פנים.

 

חווית שירות שלא הכרתי.

פורסם

באותו נושא 

אני רואה  מידי פעם את המבחני השקה לרכבים של מגזין "אוטו " או של שבילים או כלכליסט 

ועניין אותי  להשתעשע במחשבה אם נניח החלטתי  לפתוח ערוץ יוטיוב שבו אני אעשה מבחני השקה היבואנים ייתנו לי רכב לדוגמה בכדי לערוך עליו סרטון? 

פורסם

שעשע עצמך בלצפות בכל אלו שכבר עושים את זה ותחשוב מה אתה יכול להוסיף על זה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מספיק בשביל מי ולשם מה?

 

אני אתן לך כלל, מי שבא לשאול בפורום אנשים שהוא לא מכיר למה ואיך לקחת יוזמה, מראש הוא לא מסוג האנשים שייקח וייזום.

 

 

  • לא הבנתי... 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כנראה שזה תלוי ביבואן, במותג ובדגם.

אצל דלק מוטורס נתנו לי את המפתחות ואמרו "סע", למעט נסיעת מבחן על מיאטה ששם חייבו נוכחות של נציג חביב שלא ניסה לדחוף את הרכב באגרסיביות.

אצל לובינסקי וסמלת (אבארט לפחות) היה נציג גם כן, בשני המקרים היתה שיחה ארוכה לפני ואחרי עם נציג מכירות.

אני יודע גם על אנשים שקיבלו רכב overnight אבל מזכרוני כולם היו מקושרים ליבואן או נציג המכירות או עבדו בסוכנות באותו זמן.

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

מספיק בשביל מי ולשם מה?

 

אני אתן לך כלל, מי שבא לשאול בפורום אנשים שהוא לא מכיר למה ואיך לקחת יוזמה, מראש הוא לא מסוג האנשים שייקח וייזום.

אתה לוקח את החיים קשה מידי

 סיפרתי שאני נהנה להשתעשע במחשבה לעשות את זה יום אחד ומה הסיכוי שייתנו לי 

לא שאלתי איך לעשות ולא שאלתי למי  דווקא דיי ברור לי הקונספט  והלוקיישן

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ידני כתב:

אתה לוקח את החיים קשה מידי

 סיפרתי שאני נהנה להשתעשע במחשבה לעשות את זה יום אחד ומה הסיכוי שייתנו לי 

לא שאלתי איך לעשות ולא שאלתי למי  דווקא דיי ברור לי הקונספט  והלוקיישן

 

אתה מוזמן ללכת לנסיעות מבחן בתור קונה או לנהוג על רכבים של חברים ולכתוב/לצלם (אם יסכימו) את החוויה שלך - זה הזמן שלך, אם עוד אנשים ייהנו מזה או שזה יעזור למישהו, לא רואה סיבה למה לא.

 

אם אחרי כל זה ליבואן יהיה אינטרס כלשהו שתעשה סקירה על הרכב שהוא מוכר (כי הסיקור שלך יתן לו איזשהו ערך מוסף), אני מתאר לעצמי שהוא גם יפנה אליך בעצמו או ייענה לבקשות שלך.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 שעות, ידני כתב:

באותו נושא 

אני רואה  מידי פעם את המבחני השקה לרכבים של מגזין "אוטו " או של שבילים או כלכליסט 

ועניין אותי  להשתעשע במחשבה אם נניח החלטתי  לפתוח ערוץ יוטיוב שבו אני אעשה מבחני השקה היבואנים ייתנו לי רכב לדוגמה בכדי לערוך עליו סרטון? 

שלום

לך על זה. יש כמה שסוקרים רכבים עם אלפי עוקבים שהתחילו מאפס. יש מקום לכולם, אולי יש לך את היכולת למשוך אנשים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

מעדכן שעשיתי נסיעת מבחן על מאזדה CX-30 בדלק מוטורס.

ממש לא מה שחששתי, הנציג היה אדיב ולא ניסה לדחוף או ללחוץ... סתם שאלה פה ושם במהלך הנסיעה.

  • אהבתי 4
×
×
  • תוכן חדש...