Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 99, בעיות בהתנעה.


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Samir Honda,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, 

 

הונדה סיוויק שנת 99. לוחץ קוד, פותח סוויץ', ממתין שכל המנורות הרלוונטיות ייכבו, מנסה להניע אבל אין שום דבר. 

לא רעש, לא תקתוקים, שום דבר. 

לפני כשבועיים חשמלאי בדק את הרכב וקבע שמדובר בסטרטר. עשינו שיפוץ, הבעיה נעלמה לכמה ימים ושוב חזרה. 

בדקנו שוב, ניסינו לעשות חיבור ישיר לסטרטר ומצאנו חיבור רופף. סידרנו אבל ללא הצלחה. 

חשמלאי אחר טוען שמדובר במשאבת דלק עייפה שלא מצליחה לעבוד אחרי שהיא מתקררת. 

אחד אחר טוען שמדובר בסוויץ' שצריך שיפוץ. 

 

יש רעיונות ? 

מצורף סרטון לתקלה. 

פורסם

אם לא יציעו לך פתרון יותר טוב - פשוט לך למי מהם שמתחייב שהתיקון שלו פותר את הבעיה, ואם לא יפתור יחזיר את הכסף או ימשיך לתקן ללא תוספת תשלום.

פורסם

לי מפריע שהוא מדליק לשניה את האור של הדרייב. זה תמיד היה ככה? (לא מכיר את האוטו)

אם בורר הילוכים לא בטוח שהרכב בp/n הוא לא נותן להניע!

 

בכללי לא נשמע בעיה של סאטרטר אלא בעיה של סוויץ/אימבולייזר/קודן לא תקין?

 

1. האם יש מפתח חליפי? זה קורה גם איתו?

אם לא, המפתח שלך נפל ונפתח?

 

2. האם הקודן נותן צליל אישור?

 

 

 

.

פורסם

הסימון של הדרייב מאז ומתמיד נדלק, ככה זה בהונדה.

המפתח לא נפל , ניסיתי עם המפתח השני, אותה תקלה. 

הרכב מניע מעולה אחרי שעשיתי חיבור ישיר לסטרטר ככה שאני מתחיל לחפש בעיה בעיות בצמה בין הסוויץ' לסטרטר.

פורסם

רציתי לכתוב לך אתמול אבל לא הספקתי.

 

צעד ראשון כשניגשים לפתור בעיית התנעה מכל סוג שהוא - ביטול קודן או אזעקה או מערכת מיגון אחרת.

 

הסיכוי לכשל במערכות האלו (שהן לרוב מוצרים זולים מסין) גבוה הרבה יותר מאשר סיכוי לכשל במערכות המקוריות של האוטו.

  • אהבתי 2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...