Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים שבוע טוב.

עוד עדכון קטן על על פיצ'ר נחמד למראה באוטו מעליאקספרס כמובן.

ויקר רץ למראות צד, הנה ההבדלים.

לפני.

Screenshot_20230217-115456_Gallery.thumb.jpg.65d97ef774470e9d25f2dc9f86e33f5a.jpg

אחרי.

 

ולאחר מכן היה חייב דחוף להוסיף תאורה בבגאז' שהתאורה שם הייתה קטסטרופה.

אז כמובן ברוך ה' יש את עליאקס.. בשביל הקישקושים האלו, והוזמן מיידית שתי נורות לד קטנות לבדיקת התאמה והנה מה טוב וואלה הם טובות ומתהימות וכנראה שאני אזמין עוד כמה.

אז אלו הנורות המדוברות

20230217_115750.thumb.jpg.4daa8c32dbda2d12d429f30613134225.jpg

אז ככה פירוק דיפונים של הבגאז' בקצוות והשחלה של חוט חשמל שני גידים לצד השני של הבגאז'20230217_120358.thumb.jpg.750c337f90d7ed3ede71387a50e4ad92.jpg

ולאחר מכן קידוח חורים בשני צידי הבגאז' לגודל בית הנורה של הלד 

20230217_120925.thumb.jpg.6d1083046d75b7f3bd8cb3daeb12cdaf.jpg

חיבור והרכבה של הלדים וברוך ה' יש אור בבגאז'(כאילו שלא היה עד עכשיו. מה שבאמת נכון.)20230217_120934.thumb.jpg.b559db7e6c965db9aafd04aba623aa4a.jpg

20230217_123813.thumb.jpg.6daefe684593f79b985b09fcb08e173b.jpg

אולי צריך עוד אור? נראה בהמשך.

בתכנון השבוע בעזרת ה' החלפת בולם קידמי שמאלי שבגללו הרכב לא עבר בטסט וניתן לי שבוע להחליף ולסדר אותו.

עידכונים בהמשך בעזרת ה'. בנתיים שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך להפליא.

לא לשכוח שימים שלישי ורביעי ראש חודש אדר וחייבים להיות שמחים😊.

 

  • אהבתי 2
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ערב טוב חברים יקרים!

עדכון מצער מהימים האחרונים, הפיאסטה שבקה חיים.

באמצע נסיעה האוטו התחיל לעשות רעשים מוזרים כאלו ולא נדלקה שום מנורה,

אחרי 200 מטר אני מתחיל לפזול לשול בשביל להבין מה הרעשים האלו,

וממש שניות בודדות לפני שעצרתי נדלקו המנורות של המנוע ומיד האוטו כבה עד...

אז במוסך המורשה אומרים שהמנוע הלך.

אז לאחר ארבע חודשים עם הרכב הזה שאני מאד אוהב,  אני מודה לבורא עולם שזה קרה,("כשם שמודים על הטובה כך מודים על הרעה")

וגם על זה שהוא נתן לי את האוטו הזה, ששירת אותי מעולה.

אז אני נאלץ להפרד ממנו(ומעוד כמה אלפי מזומנים) בצער רב... 

אבל הבשורה המשמחת היא, שלא מת העולם. רכב אחר יגיע בעזרת ה'.

אז יאללה, בשורות טובות לכולנו, וחיים טובים ומאושרים!🤩

  • מבאס 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, cohen motor 377 כתב:

ערב טוב חברים יקרים!

עדכון מצער מהימים האחרונים, הפיאסטה שבקה חיים.

באמצע נסיעה האוטו התחיל לעשות רעשים מוזרים כאלו ולא נדלקה שום מנורה,

אחרי 200 מטר אני מתחיל לפזול לשול בשביל להבין מה הרעשים האלו,

וממש שניות בודדות לפני שעצרתי נדלקו המנורות של המנוע ומיד האוטו כבה עד...

אז במוסך המורשה אומרים שהמנוע הלך.

אז לאחר ארבע חודשים עם הרכב הזה שאני מאד אוהב,  אני מודה לבורא עולם שזה קרה,("כשם שמודים על הטובה כך מודים על הרעה")

וגם על זה שהוא נתן לי את האוטו הזה, ששירת אותי מעולה.

אז אני נאלץ להפרד ממנו(ומעוד כמה אלפי מזומנים) בצער רב... 

אבל הבשורה המשמחת היא, שלא מת העולם. רכב אחר יגיע בעזרת ה'.

אז יאללה, בשורות טובות לכולנו, וחיים טובים ומאושרים!🤩

 

עצוב מאוד!

למה זה קרה? טיימינג? התחממות?

האם הרכב טופל בעבר כמו שצריך?

כמה נסע??

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני כשעה, cohen motor 377 כתב:

ערב טוב חברים יקרים!

עדכון מצער מהימים האחרונים, הפיאסטה שבקה חיים.

באמצע נסיעה האוטו התחיל לעשות רעשים מוזרים כאלו ולא נדלקה שום מנורה,

אחרי 200 מטר אני מתחיל לפזול לשול בשביל להבין מה הרעשים האלו,

וממש שניות בודדות לפני שעצרתי נדלקו המנורות של המנוע ומיד האוטו כבה עד...

אז במוסך המורשה אומרים שהמנוע הלך.

אז לאחר ארבע חודשים עם הרכב הזה שאני מאד אוהב,  אני מודה לבורא עולם שזה קרה,("כשם שמודים על הטובה כך מודים על הרעה")

וגם על זה שהוא נתן לי את האוטו הזה, ששירת אותי מעולה.

אז אני נאלץ להפרד ממנו(ומעוד כמה אלפי מזומנים) בצער רב... 

אבל הבשורה המשמחת היא, שלא מת העולם. רכב אחר יגיע בעזרת ה'.

אז יאללה, בשורות טובות לכולנו, וחיים טובים ומאושרים!🤩

תנחומיי - מצער לשמוע, וטוב לראות שלא נשברת,

זהו הנקרא "צלצולים במנוע"? קרי שאין טיימינג והמנוע גורס את עצמו? זה בטח נשמע נורא...

לפחות אתה אומר שהיא לא סבלה הרבה...

אלפי המזומנים על מה הם? על הבדיקה? תיקון? על הרכב החדש?...

פורסם

היי שבוע טוב.

תודה על השתתפותכם בצערי.

אז ככה.

בתאריך 30.3.2023 בשעה 21:26, LEGACY 1.8 כתב:

 

עצוב מאוד!

למה זה קרה? טיימינג? התחממות?

האם הרכב טופל בעבר כמו שצריך?

כמה נסע??

האוטו נקנה מבן אדם נוכל במיוחד.

האוטו היה תקול משהו...... מחזירי שמן גיר/מנוע, כל הצנרת של המנוע הייתה אכולה מבפנים, ועוד כל מני תקלות שלא נראות לעין בכלל(גם לעניים חדות).

אבל מה הוא עשה?! העלים את התקלות חפר כאילו(מה שנקרא לא לטפל בתקלה אלה לחתוך את הנורה המהבהבת).

האוטו עבר בדיקה אצל מוסכניק ולא במכון, אבל מאז שהתגלו התקלות האוטו טופל במוסך מורשה מאזדה פורד,

ונאמר לי שם מכל המומחים שאפילו אם הייתי לוקח את האוטו לבדיקה במכון לא היו עולים על התקלות האלו, הוא עשה ניקוי רציני למיכל עיבוי בשביל שלא יראו

את האימפולסיה(הטחינה הזו שיש בצנרת)הזו, קיצר הבן אדם השקיע על טיוח רציני לתקלות.

ו... עד שצינור מים אחד התפוצץ לו ואז.. כמו שכבר סיפרתי למעלה שפתאום התחיל להשמיע רעשים וכו.

בתאריך 30.3.2023 בשעה 22:38, נקודה טובה כתב:

אלפי המזומנים על מה הם? על הבדיקה? תיקון? על הרכב החדש?...

על האוטו, תיקונים לקולרים שמן, טסט, ברקסים, בולמים, וכו.

בתאריך 30.3.2023 בשעה 22:38, נקודה טובה כתב:

וטוב לראות שלא נשברת,

ברוך ה', בשביל זה אנחנו נקראים מאמינים לא?!

שבוע מבורך!

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...