Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברים, הגיע הזמן לטיפול וטסט, רוצה פשוט להביא את הרכב לגבע ושיטפל בהכל ובנתיים ללכת להשכיר איזה משהו (חייב רכב).

מישהו יכול להמליץ על חברת השכרה קרובה למוסך גבע? (רחוב תושיה בתל אביב)

אין שום בעיה ללכת קצת עד החברת השכרה, אבל מעדיף לא להשתמש באוטובוס בין המוסך להשכרה.

פורסם

שאל את גבע. בטוח מכיר מישהו קרוב. ייתכן שיש לו הסדר עם השכרה כלשהי שתתן לך הטבת מחיר ושינוע למוסך

  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 8 שעות, Sparrow420 כתב:

מה קורה חברים, הגיע הזמן לטיפול וטסט, רוצה פשוט להביא את הרכב לגבע ושיטפל בהכל ובנתיים ללכת להשכיר איזה משהו (חייב רכב).

מישהו יכול להמליץ על חברת השכרה קרובה למוסך גבע? (רחוב תושיה בתל אביב)

אין שום בעיה ללכת קצת עד החברת השכרה, אבל מעדיף לא להשתמש באוטובוס בין המוסך להשכרה.

ההבדלים במחיר בין חברה לחברה הם לעיתים יותר מהמחיר אפילו של מונית ספיישל לחברה.

אז אם לא תמצא סניף קרוב מאוד לטווח רגלי שמתאים לך ולא תמצא הסדר מפנק דרך המוסך, עדיין עומדות לרשותך שלל חברות השכרה עם סניפים בתל אביב ומקסימום קח מונית אם לא מתאים לך אוטובוס.

לי יש ניסיון טוב עם הרץ ועם שלמה סיקסט, אבל גם בחברות מסודרות אחרות לא רואה סיכוי שתהיה איזו עוגמת נפש מיוחדת.

תוכל להשוות מחירים בקלות וגם לבצע הזמנה באתרי האינטרנט של החברות השונות.

 

שים לב בכל מקרה לצלם את הרכב השכור עם קבלתו מכל הצדדים, כולל תקריבי פינות, כולל תקריבי מראות (פינות ומראות סיכוי טוב שהשתפשפו אצל מישהו לפניך), כולל פנים הרכב והריפוד, כולל תקריבים ברורים לפגשמים שמצאת,  וכולל בדיקה עם הגלגל הרזרבי והג'ק ומשולש אזהרה נמצאים פיזית ברכב כדי שלא יגידו שחסר בגללך ויחייבו אותך.

  • אהבתי 2

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
בתאריך 5.12.2022 בשעה 18:33, noknok כתב:

ליום-יומיים יש מצב ששירות כמו CAR2GO יכול להיות סבבה, ויש להם פריסה סבירה בתל-אביב.

 

בתאריך 6.12.2022 בשעה 00:04, FoxLight כתב:

אוטו תל?

 

זה הרכבים השיתופיים האלה, לא?

זה לא נראה לי מתאים, אני צריך רכב שיהיה "שלי".

ממה שהבנתי הרכבים האלה זה יעני השכרה לנסיעה בודדת, כמו הקורקינטים האלה..?

 

פורסם

אני יכול לקחת רכב כזה ליומיים שלמים ולסוע לאן שבאלי?

הם לא מוגבלים לאזורים מסויימים? "נניח" ואני צריך לעבור את הקו הירוק בשעות הקטנות של הלילה.. הם לא יחשבו שגונבים להם את הרכב וישגעו אותי? (לא פעם ראשונה שלי 😜)

 

פורסם (נערך)

תסכל בתנאים שלהם - אני מאמין שבגבולות הסביר של חברת השכרה(להכניס את האוטו לעזה כנראה שאסור) , קח בחשבון שהחיוב הוא גם על פי קילומטר(אבל לא צריך לתדלק).

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

אני יכול לקחת רכב כזה ליומיים שלמים ולסוע לאן שבאלי?

הם לא מוגבלים לאזורים מסויימים? "נניח" ואני צריך לעבור את הקו הירוק בשעות הקטנות של הלילה.. הם לא יחשבו שגונבים להם את הרכב וישגעו אותי? (לא פעם ראשונה שלי 😜)

 

המודל העסקי שלהם בונה על נסיעות קצרות בלבד באזור עירוני, כלומר הם מתחרים ישירות במוניות ולא מנסים להיות אלטרנטיבה למי שצריך לעיתים רחוקות מכונית ליום או יומיים. ניסיתי לתת להם משוב על זה בתקופה שגרתי בת״א והם בדיוק השיקו את השירות, אבל לא היה שם אף אחד עם איזושהי הבנה או אוריינטציה לתחבורה כוללת.
בכל אופן, תבדוק, אבל העלות להחזיק רכב יום שלם בד״כ כ״כ גבוהה, שתוכל בכסף הזה לשכור מכונית גדולה ב-3 רמות. גם אין שם שום אפשרות לבטל את ההשתתפות העצמית במקרה תאונה (פעם אחרונה שבדקתי, 2000 ש״ח).

פורסם

תבדוק לגביי הרכב השיתופי של שלמה סיקסט.

עולה 180₪ ליום כולל ביטול השתתפות עצמית ו-150 ק"מ ליום נכון לפעם האחרונה שלקחתי.

חיסרון - צריך להחזיר לאותה נקודה שלקחת.

אתה יכול להתנהל איתו כמו עם רכב שכור, רק צריך לקחת בחשבון את העניין של האפליקציה ושל הגבלת הק"מ (אפשר לחרוג תמורת תשלום).

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...