Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיג בלאי?


עמית 1
מעבר לפיתרון נפתר ע"י stum,
שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

צמיג אחד ברכב (צריך להיות 36 PSI) פעם בשבועיים מקפיץ התראה על לחץ נמוך (29 PSI. בהמשך הנסיעה עולה ל-31) כשזה קורה אני ממלא אוויר ואחרי שבועיים זה קורה שוב.

בין לבין אני תמיד בודק והלחץ תקין. 

האם הבעיה בצמיג או בחיישן? זה מוזר ששבועיים מחזיק מעמד וגם אחרי ההתראה עולה קצת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

אם אתה מצליח למלא אוויר בצמיג אחרי שהחיישן התריע - החיישן עשה את העבודה כנדרש לא ? אז זאת כנראה לא הבעיה.

 

זה שלחץ אוויר עולה תוך כדי נסיעה זה תקין - הצמיג מתחמם (אוויר מדחס בקור ומתפשט בחום).

בחורף הטמפרטורה יורדת ולחץ אוויר יורד ולכן זה הגיוני שכשנכנס החורף, מתחילים לקבל את ההתרעות האלו בלחץ אוויר "גבולי".

 

מה דרישות יצרן הרכב ללחץ אוויר בצמיג ? 36 / 2.4 באר ? אז סע לתחנת דלק ומלא 38. בכל ה4.

אם לאחר מכן הבעיה ממשיכה, ורק בצמיג אחד, הרי שיש הבדל בינו לבין האחרים.

 

אם הוא לא חדש הייתי שוקל החלפה של הזוג או כל ה4 תלוי מתי החלפת לאחרונה / בלאי.

 

נ.ב: רק לוודא אגב - בדקת שאין פאנצ'ר או מסמר תקוע אני מניח ?

עריכה אחרונה על ידי stum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיג נבדק על ידך או בצמיגיה? אם טרם ביקרת בצמיגיה הגיע הזמן לעשות זאת. לפעמים הפנצ'ר לא נראה לעין ודליפת האויר איטית, כדאח לבדוק עך ידי בעל מקצוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב זה^ - דבר ממש מעצבן שנתקלתי בו לאחרונה:

הצמיגאים כבר לא מכניסים את הגלגל לאמבטיה כזו עם מים, אלא מסתפקים בהתזה חפיפית של מי סבון (כמו טכנאי גז או מיזוג) וחיפוש אחרי בועות.

נתקלתי בזה בשתי פנצ'ריות שנחשבות טובות ומקצועיות (גם בפורום הזה ובאחרים), ובלי להזכיר שמות.

אצלי בשני המקרים היה בורג פחפח מבריק ויפה תקוע בסוליה, אז פחות דאגתי שהבעיה לא נפתרה.

אבל ראיתי שהם בודקים כך גם לכל שאר הלקוחות, וזה כבר מתכון בטוח לפספס בעיה קטנה אך מעצבנת כמו אצל פות"ש.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש בדיוק אותו דבר - צמיגי מישלן חדשים, צמיג אחד מאבד אוויר בקצב איטי  ופעם בשבועיים בערך אני מקבל התראה על לחץ נמוך. אחרי שביקרתי בכמה פנצ'ריות שנפנפו אותי ואמרו שאני ממציא ואין כלום הגעתי לבעל מקצוע קצת יותר רציני שהראה לי את הסיבה - כשתיקנו פנצ'ר שהיה בצמיג השחיזו את סוליית הצמיג מבפנים קצת יותר מדי , חדרו את השכבה החיצונית (הגומי במישלן דק יחסית)  ומשם יוצא האוויר.  מה שאני עושה - ממלא בצמיג הזה 2-3 PSI יותר מאחרים וזה נותן לי שקט לשבועיים .

עריכה אחרונה על ידי igor8s
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...