Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,ֶיש לי מיני קופר 2015 (2 דלתות) ואני מעוניין להחליף את הרמקולים מתחת לכיסאות. 

הבנתי שיש שם סאב 8 אינץ מתחת לכל כיסא וראיתי שיש רמקולים מיוחדים עם תופסנים כמו של bmw.

מישהו מכיר איזה מתאם אפשר לקנות כדי לחבר לשם כל רמקול? הרמקולים שהם ספציפיים לbmw יקרים ממש לצערי

פורסם (נערך)

זה לא רמקולים רגילים 

זה זוג סאבים שטוחים.

ואתה תצתרך לרכוש רמקולים ספציפיים 

מה שגם זוג כזה לא כזה יקר כמו שאתה חושב ,ראה פה לדוגמא:

https://www.caraudio.co.il/product/match-up-w8bmw-s/ {המחיר לזוג}

 

ראה תאימות כאן 

https://www.audiotec-fischer.de/media/pdf/c9/17/b3/BMW-Lautsprecherkompatibilit-t_November-2020_04-12-20_EN.pdf

 

‏‏לגכגכגדגככידה.PNG

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 1
פורסם

קצת סדר. זה לא סאבים אלא מידבאסים מסורסים כי הם מנגנים לנפח קטן. יש כאלה של פוקל, בלאם, גלאדן, פישר, gz ועוד כמה. כולם דורשים הגברה חיצונית אם אין לך מגבר. מחיר באמת לא יקר ולרוב זה מגיע כסט של זוג מידבאסים זוג 4 אינצ' ועוד זוג טויטרים. בכל מקרה gz נחשבים להכי טובים בשילוב עם הגברה טובה אבל לא ניתן להשיג בארץ. ממה שיש בארץ זה פוקל, גלאדן ועוד איזו חברה או שתיים. מנסיון עם גלאדן אקסטרים מחובר למגבר נותן תוצאה נחמדה. כמובן לא יתן מענה של סאב .מי 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

שוב פעם זה לא סאב אלא מידבאס שמנגן מ 70hz עד 200hz. ניסיתי 3 סוגים שונים כאלה וסאב זה לא. 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
בתאריך 18.11.2022 בשעה 17:33, AUDIO KING כתב:

זה לא רמקולים רגילים 

זה זוג סאבים שטוחים.

ואתה תצתרך לרכוש רמקולים ספציפיים 

מה שגם זוג כזה לא כזה יקר כמו שאתה חושב ,ראה פה לדוגמא:

https://www.caraudio.co.il/product/match-up-w8bmw-s/ {המחיר לזוג}

 

ראה תאימות כאן 

https://www.audiotec-fischer.de/media/pdf/c9/17/b3/BMW-Lautsprecherkompatibilit-t_November-2020_04-12-20_EN.pdf

 

‏‏לגכגכגדגככידה.PNG

לא מאוד יקר אם זה לזוג, אבל החלפתי כבר את הרמקולים בכל הדלתות לרמקולים של kicker והעדפתי להישאר עם אותה חברה, לא קריטי?

ממש קשה ליצור / לקנות מתאם ולא להיות מוגבל לסאבים שיוצרו ספציפית לbmw?

 

בתכלס, אני מחפש פשוט לשפר את הסאונד ברכב כי הוא נוראי בעיניי, וחיפשתי לעשות את זה בתקציב נמוך יחסית, את הרמקולים בכל הדלתות החלפתי ומעוניין להחליף את הסאבים ולהוסיף מגבר. 

עריכה אחרונה על ידי justenx
פורסם
לפני 17 שעות, 98civic כתב:

. ניסיתי 3 סוגים שונים כאלה וסאב זה לא. 

לא יודע מה קנית, אבל ב SWS 8X

רשום במפורש שזה סאב 8"

High-performance sub

 

תסתכל גם על הנתונים בתחתית העמוד בלחצן MANUAL

 

 

 

לפני 23 דקות, justenx כתב:

והעדפתי להישאר עם אותה חברה, לא קריטי?

זה נחמד לשמור על אחידות ברמקולים כדי לקבל אופי צליל דומה,

אבל לא חושב שתמצא סאב של קיקר במידות הנ"ל

  • אהבתי 1

-

פורסם
לפני 6 שעות, BEEKER כתב:

לא יודע מה קנית, אבל ב SWS 8X

רשום במפורש שזה סאב 8"

High-performance sub

 

תסתכל גם על הנתונים בתחתית העמוד בלחצן MANUAL

 

 

 

זה נחמד לשמור על אחידות ברמקולים כדי לקבל אופי צליל דומה,

אבל לא חושב שתמצא סאב של קיקר במידות הנ"ל

בגדול יש להם סאבים 8״, זה לא אותו דבר בגלל שהוא שטוח? כלומר, זה לא subwoofer 8” סטנדרטי במידותיו?

פורסם
לפני 6 שעות, justenx כתב:

לא קריטי?

ממש לא.

לפני 6 שעות, justenx כתב:

כי הוא נוראי בעיניי,

מה הבעיה ? מה לא נשמע טוב.?

לפני 6 שעות, justenx כתב:

ומעוניין להחליף את הסאבים ולהוסיף מגבר. 

הסאבים תקינים? 

 

 

פורסם

זה לא אותו דבר כי רמקול צריך נפח ומתחת למושב אין נפח לכן זה רמקול מיוחד שתוכנן לזה . וכידוע סאבוופר אמיתי חייב נפח של לפחות 15-20 ליטר כדי שזה ישמע כמו subbass ולא מידוופר שיורד נמוך. שוב פעם, אם תחליף את מה שיש לך ללא הגברה זה באמת מיותר כי רמקול כזה דורש כוח. אפשר לחתוך אותו ב 50 hz נגיד אבל זה יתן הרבה מריחה לכן הכי טוב לחתוך  אותם באזור ה 65-75hz. כבר שנתיים שאני מנסה לחפש את רמקול האולטימטיבי לשם ותאמין לי שהוצאתי לא מעט כסף וחפרתי פורומים ברוסיה וארהב שלהם יש נסיון עם סוג כזה של רמקולים. רוסים ממליצים על gz ואמריקאים eq.ויש כאלה שלוקחים מיד 6 שטוח ובונים התאמות ויש גם 8 שטוח עם התאמות. אבל אף אחד לא מתייחס לזה כמו לסאב.וגם אני ניסיתי לבנות מערכת ללא סאב אך לא הצלחתיצובכל זאת הוספתי סאבוופר אמיתי לתא מטען

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

רשום במפורש עבור sw8 נפח מינימלי 6 ליטר ומקסימלי 15 ליטר..ומתחת למושב יש אולי ליטר וחצי נפח וזה מסרס את כל התדרים הנמוכים. זה לא שהאלמנט עצמו לא טוב אלא חוסר נפח 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • ספונסר פורום
פורסם

ברשותכם אצטרף לדיון גם.

 

דברים מעניינים נכתבו כאן, ואף שנועדו לעשות ״סדר״, אין להם שום קשר למציאות…

 

אני לא אכנס למותגים הפעם, כי זו לא מטרת הדיון.

 

ראשית, כל הרמקולים המיועדים להתקנה ברצפה של רכבי bmw נחשבים כסאבוופרים לכל דבר ועניין. (ממותגים שמכבדים את עצמם כמובן, שיש מאחוריהם טיפה פיתוח ומחשבה)

 

טווח התדרים האפקטיבי שלהם בדרך כלל הוא בין 40 ל130 הרץ, כמו דאבל 12 הם לא יעבדו, אבל אפשר לבלבל אותם עם סאב 10״ מכובד בקלות.

וכן, עם התקנה וכוון נכונים הם אכן יתנו הרגשה של סאב.

 

קצת בנוגע לאלמנטים ולסביבה לה הם מיועדים:

ראשית, האלמנטים מותאמים לעבודה בfree-air בלבד, ולא בתיבה קטנה כמו שנכתב כאן,

מעניין איך מישהו החליף 3 סוגים שונים של רמקולים ולא שם לב שלתיבה יש פתח ענק שיוצא ישירות אל מתחת לרכב דרך השלדה, ״מצרף תמונות״, התיבה היא סוג של תושבת אטימה לרמקול בלבד, הסאבים מנגנים בIB.

 

אגב, בכמה שנים האחרונות המידה הזאת מתחילה להיות סוג של סטנדרט ואפשר כבר לפגוש אותם גם ברכבי מרצדס ועוד…

 

בנוסף לכך, אלה רמקולים מאוד מעניינים עם תוצאה מדהימה גם לעבודות קאסטום שונות, שוב, עם לוקחים בחשבון את הנתונים שלהם ונותנים לרמקול את סביבת העבודה והתנאים המתאימים להם.

 

מצרף עוד תמונות של התקנת קאסטום בלמבורגיני הורקאן בה בנינו סאב בעזרת האלמנט המיועד לbmw.

 

לפותח השרשור, לא יודע להגיד מה אומרים אנשי מקצוע ברוסיה בנוגע לזה, אבל ממליץ לך לפנות לאנשי מקצוע בישראל, בטוח שתקבל תשובות ותוצאות.

 

ולסיום, זה סאבוופר לכל דבר ועניין, 8״, שטוח, אבל עדיין סאב.

 

בהצלחה!44150106-ED9C-4053-B882-B14A391333F3.thumb.jpeg.0ecf1beef60c7a1a2dd599b4925f1a89.jpegB1E1EB58-B522-4D1A-B40F-81B26FDF982D.thumb.jpeg.0f7b7bf7ef6d3637348207914fc0aa91.jpeg87BA1804-105B-45D3-BAB6-460D3C414B2E.thumb.jpeg.da223b33415d0e23f403353991b8830a.jpeg0C51FE8A-AD78-412D-BAF4-01B21408AD1E.thumb.jpeg.c93f27862aec2cb51ab6d55a8e11380e.jpegDE7ADE0E-20E4-4CE8-B889-4F6C67FBF7FE.thumb.jpeg.e2891d69fa50acf8d94d0ca254c5bd47.jpeg0A5CE54D-A2EA-4966-84FC-925EC066D385.thumb.jpeg.d87db4f29d9e8c3d815bcbfb0962f10c.jpeg0F666E6D-41B3-49AC-BA6E-A8BCA6FB5C87.thumb.jpeg.6f08076266f26c84e3aad420edede439.jpeg

 

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 2

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

פורסם
לפני 9 שעות, justenx כתב:

בגדול יש להם סאבים 8״, זה לא אותו דבר בגלל שהוא שטוח? כלומר, זה לא subwoofer 8” סטנדרטי במידותיו?

כנראה שלא ייכנס בגלל בעיה בעומק

-

פורסם
לפני 39 דקות, BEEKER כתב:

כנראה שלא ייכנס בגלל בעיה בעומק

 

לפני 15 שעות, BEEKER כתב:

לא יודע מה קנית, אבל ב SWS 8X

רשום במפורש שזה סאב 8"

High-performance sub

 

תסתכל גם על הנתונים בתחתית העמוד בלחצן MANUAL

 

 

 

זה נחמד לשמור על אחידות ברמקולים כדי לקבל אופי צליל דומה,

אבל לא חושב שתמצא סאב של קיקר במידות הנ"ל

 

 

לפני 9 שעות, AUDIO KING כתב:

ממש לא.

מה הבעיה ? מה לא נשמע טוב.?

הסאבים תקינים? 

 

 

 

לפני 9 שעות, 98civic כתב:

זה לא אותו דבר כי רמקול צריך נפח ומתחת למושב אין נפח לכן זה רמקול מיוחד שתוכנן לזה . וכידוע סאבוופר אמיתי חייב נפח של לפחות 15-20 ליטר כדי שזה ישמע כמו subbass ולא מידוופר שיורד נמוך. שוב פעם, אם תחליף את מה שיש לך ללא הגברה זה באמת מיותר כי רמקול כזה דורש כוח. אפשר לחתוך אותו ב 50 hz נגיד אבל זה יתן הרבה מריחה לכן הכי טוב לחתוך  אותם באזור ה 65-75hz. כבר שנתיים שאני מנסה לחפש את רמקול האולטימטיבי לשם ותאמין לי שהוצאתי לא מעט כסף וחפרתי פורומים ברוסיה וארהב שלהם יש נסיון עם סוג כזה של רמקולים. רוסים ממליצים על gz ואמריקאים eq.ויש כאלה שלוקחים מיד 6 שטוח ובונים התאמות ויש גם 8 שטוח עם התאמות. אבל אף אחד לא מתייחס לזה כמו לסאב.וגם אני ניסיתי לבנות מערכת ללא סאב אך לא הצלחתיצובכל זאת הוספתי סאבוופר אמיתי לתא מטען

 

לפני 7 שעות, 98civic כתב:

רשום במפורש עבור sw8 נפח מינימלי 6 ליטר ומקסימלי 15 ליטר..ומתחת למושב יש אולי ליטר וחצי נפח וזה מסרס את כל התדרים הנמוכים. זה לא שהאלמנט עצמו לא טוב אלא חוסר נפח 

 

לפני 6 שעות, esimpex כתב:

ברשותכם אצטרף לדיון גם.

 

דברים מעניינים נכתבו כאן, ואף שנועדו לעשות ״סדר״, אין להם שום קשר למציאות…

 

אני לא אכנס למותגים הפעם, כי זו לא מטרת הדיון.

 

ראשית, כל הרמקולים המיועדים להתקנה ברצפה של רכבי bmw נחשבים כסאבוופרים לכל דבר ועניין. (ממותגים שמכבדים את עצמם כמובן, שיש מאחוריהם טיפה פיתוח ומחשבה)

 

טווח התדרים האפקטיבי שלהם בדרך כלל הוא בין 40 ל130 הרץ, כמו דאבל 12 הם לא יעבדו, אבל אפשר לבלבל אותם עם סאב 10״ מכובד בקלות.

וכן, עם התקנה וכוון נכונים הם אכן יתנו הרגשה של סאב.

 

קצת בנוגע לאלמנטים ולסביבה לה הם מיועדים:

ראשית, האלמנטים מותאמים לעבודה בfree-air בלבד, ולא בתיבה קטנה כמו שנכתב כאן,

מעניין איך מישהו החליף 3 סוגים שונים של רמקולים ולא שם לב שלתיבה יש פתח ענק שיוצא ישירות אל מתחת לרכב דרך השלדה, ״מצרף תמונות״, התיבה היא סוג של תושבת אטימה לרמקול בלבד, הסאבים מנגנים בIB.

 

אגב, בכמה שנים האחרונות המידה הזאת מתחילה להיות סוג של סטנדרט ואפשר כבר לפגוש אותם גם ברכבי מרצדס ועוד…

 

בנוסף לכך, אלה רמקולים מאוד מעניינים עם תוצאה מדהימה גם לעבודות קאסטום שונות, שוב, עם לוקחים בחשבון את הנתונים שלהם ונותנים לרמקול את סביבת העבודה והתנאים המתאימים להם.

 

מצרף עוד תמונות של התקנת קאסטום בלמבורגיני הורקאן בה בנינו סאב בעזרת האלמנט המיועד לbmw.

 

לפותח השרשור, לא יודע להגיד מה אומרים אנשי מקצוע ברוסיה בנוגע לזה, אבל ממליץ לך לפנות לאנשי מקצוע בישראל, בטוח שתקבל תשובות ותוצאות.

 

ולסיום, זה סאבוופר לכל דבר ועניין, 8״, שטוח, אבל עדיין סאב.

 

בהצלחה!44150106-ED9C-4053-B882-B14A391333F3.thumb.jpeg.0ecf1beef60c7a1a2dd599b4925f1a89.jpegB1E1EB58-B522-4D1A-B40F-81B26FDF982D.thumb.jpeg.0f7b7bf7ef6d3637348207914fc0aa91.jpeg87BA1804-105B-45D3-BAB6-460D3C414B2E.thumb.jpeg.da223b33415d0e23f403353991b8830a.jpeg0C51FE8A-AD78-412D-BAF4-01B21408AD1E.thumb.jpeg.c93f27862aec2cb51ab6d55a8e11380e.jpegDE7ADE0E-20E4-4CE8-B889-4F6C67FBF7FE.thumb.jpeg.e2891d69fa50acf8d94d0ca254c5bd47.jpeg0A5CE54D-A2EA-4966-84FC-925EC066D385.thumb.jpeg.d87db4f29d9e8c3d815bcbfb0962f10c.jpeg0F666E6D-41B3-49AC-BA6E-A8BCA6FB5C87.thumb.jpeg.6f08076266f26c84e3aad420edede439.jpeg

 

 

 

 

היי, קודם כל תודה לכולם על המענה! עזרתם לי ממש להבין יותר טוב את הסיטואציה.

בכל מקרה, אני אפרט טיפה על מה הבעיה כדי להבין יותר טוב מה הפתרון הכי טוב.

 

יש לי מיני קופר 2015, כמובן שללא הקיט של HK, השמע במערכת לא כזה טוב. הבנתי מפורומים באינטרנט שאין מגבר חיצוני ברכב והרמקולים והסאבים ברכב מקבלים כ15W שמגיעים מהמערכת מולטימדיה.

 

בגלל שBMW עושה הכל שונה, ראיתי קיטים באינטרנט להחלפת הסאבים & הרמקולים ברכב אבל זה הגיע למחירים שלא רציתי לשלם כל כך, וניסיתי יותר לעשות את זה בעצמי (מבחינת החלפת הרכיבים אני יכול לעשות זאת, פחות מבין באודיו וספציפית במה כן יתאים לרכב ולכן שאלתי כאן). 

 

המיני שלי היא 3 דלתות, לכן כרגע החלפתי רק את הרמקולים הקדמיים ברכב (ההתקנה לרמקולים האחוריים יותר מסובכת וצריך ממש להוציא את הכיסאות) לרמקולים Kicker 46CSC44, אין שיפור כל כך בשמע (כי הם לא מקבלים מספיק כוח כנראה).

 

לגבי השמע, אין לי יותר מדי למה להשוות אותו, אבל פשוט מעוצמה מסויימת (שהיא די נמוכה בעיניי) שומעים distortion די רציני ובאסים לא נעימים לאוזן, לכן המטרה שלי הייתה שהשמע יוכל להגיע לעוצמה יותר גבוהה, ושכן יהיה באס נורמלי. עד כמה שידוע לי, המערכת תקינה. לאחותי יש Mini One והמצב לא שונה.

 

נשמע מהתגובות כאן שהן טיפה מחולקות, אז לאחר ההסבר שהוספתי, אשמח לקבל עוד כמה דעות על האופציות שיש לי על מנת לשפר את המצב.

מביקורות נראה שהרמקולים של Kicker שקניתי הם די טובים, לכן אשמח להשאיר אותם במערכת הסופית.

איך שאני רואה את זה, האופציות שלי כרגע הן:

- subwoofer 8" שמיועד לbmw שיהיה תואם באופן ישיר, לדוגמה - MATCH MW 8BMW-D שיעלו 1200 ש"ח ולהוסיף מגבר 4 channelים לשניהם ולשני הרמקולים הקדמיים (חושב שאנתק את הרמקולים האחוריים מכל הסיפור כי ממילא לא יושבים שם אנשים רוב הזמן).

- אותו דבר אבל עם shallow mounted subwoofer שלא בהכרח לbmw (לדוגמה -https://www.crutchfield.com/p_20648CT82/Kicker-48CWRT82.html), אבל עדיין לא הבנתי אם זה אפשרי ולא נראה שזה יחסוך לי המון.

- להשאיר את הsubים הנוכחיים כי כן יש פה כמה אמירות שאין להם מספיק נפח ואולי ההבדל לא שווה 1200 ש"ח ואם רק אצרף מגבר המצב יהיה יותר טוב.

- סאב חיצוני בבגאז הקטן ממילא אז לא קריטי שיהיה קטן יותר עם מגבר (לדוגמה - https://www.crutchfield.com/p_206DCWC122/Kicker-44DCWC122.html?tp=112).

 

אשמח לדעותכם, ושוב תודה לכולם!

 

פורסם
לפני 7 שעות, esimpex כתב:

ברשותכם אצטרף לדיון גם.

 

דברים מעניינים נכתבו כאן, ואף שנועדו לעשות ״סדר״, אין להם שום קשר למציאות…

 

אני לא אכנס למותגים הפעם, כי זו לא מטרת הדיון.

 

ראשית, כל הרמקולים המיועדים להתקנה ברצפה של רכבי bmw נחשבים כסאבוופרים לכל דבר ועניין. (ממותגים שמכבדים את עצמם כמובן, שיש מאחוריהם טיפה פיתוח ומחשבה)

 

טווח התדרים האפקטיבי שלהם בדרך כלל הוא בין 40 ל130 הרץ, כמו דאבל 12 הם לא יעבדו, אבל אפשר לבלבל אותם עם סאב 10״ מכובד בקלות.

וכן, עם התקנה וכוון נכונים הם אכן יתנו הרגשה של סאב.

 

קצת בנוגע לאלמנטים ולסביבה לה הם מיועדים:

ראשית, האלמנטים מותאמים לעבודה בfree-air בלבד, ולא בתיבה קטנה כמו שנכתב כאן,

מעניין איך מישהו החליף 3 סוגים שונים של רמקולים ולא שם לב שלתיבה יש פתח ענק שיוצא ישירות אל מתחת לרכב דרך השלדה, ״מצרף תמונות״, התיבה היא סוג של תושבת אטימה לרמקול בלבד, הסאבים מנגנים בIB.

 

אגב, בכמה שנים האחרונות המידה הזאת מתחילה להיות סוג של סטנדרט ואפשר כבר לפגוש אותם גם ברכבי מרצדס ועוד…

 

בנוסף לכך, אלה רמקולים מאוד מעניינים עם תוצאה מדהימה גם לעבודות קאסטום שונות, שוב, עם לוקחים בחשבון את הנתונים שלהם ונותנים לרמקול את סביבת העבודה והתנאים המתאימים להם.

 

מצרף עוד תמונות של התקנת קאסטום בלמבורגיני הורקאן בה בנינו סאב בעזרת האלמנט המיועד לbmw.

 

לפותח השרשור, לא יודע להגיד מה אומרים אנשי מקצוע ברוסיה בנוגע לזה, אבל ממליץ לך לפנות לאנשי מקצוע בישראל, בטוח שתקבל תשובות ותוצאות.

 

ולסיום, זה סאבוופר לכל דבר ועניין, 8״, שטוח, אבל עדיין סאב.

 

בהצלחה!44150106-ED9C-4053-B882-B14A391333F3.thumb.jpeg.0ecf1beef60c7a1a2dd599b4925f1a89.jpegB1E1EB58-B522-4D1A-B40F-81B26FDF982D.thumb.jpeg.0f7b7bf7ef6d3637348207914fc0aa91.jpeg87BA1804-105B-45D3-BAB6-460D3C414B2E.thumb.jpeg.da223b33415d0e23f403353991b8830a.jpeg0C51FE8A-AD78-412D-BAF4-01B21408AD1E.thumb.jpeg.c93f27862aec2cb51ab6d55a8e11380e.jpegDE7ADE0E-20E4-4CE8-B889-4F6C67FBF7FE.thumb.jpeg.e2891d69fa50acf8d94d0ca254c5bd47.jpeg0A5CE54D-A2EA-4966-84FC-925EC066D385.thumb.jpeg.d87db4f29d9e8c3d815bcbfb0962f10c.jpeg0F666E6D-41B3-49AC-BA6E-A8BCA6FB5C87.thumb.jpeg.6f08076266f26c84e3aad420edede439.jpeg

 

 

 

אכן יש בצד פתח שמוביל לנפח קטן בתוך הרצפה אבל אתה מטעה מאד שהם נשמעים כמו סאב 10 אינצ , אולי של פיוניר ואולי בעוצמה בינונית. בעצומה גבוה הוא פשוט נכנע. יש לי כרגע מתחת למושב ad neo 8" שאף אחד מאלו לא מתקרב אליו ועדיין אין לו subbass בשיט. כנראה גם זה תלוי במאזין אבל סאב זה לא .

לפני 34 דקות, justenx כתב:

 

 

 

 

 

 

 

היי, קודם כל תודה לכולם על המענה! עזרתם לי ממש להבין יותר טוב את הסיטואציה.

בכל מקרה, אני אפרט טיפה על מה הבעיה כדי להבין יותר טוב מה הפתרון הכי טוב.

 

יש לי מיני קופר 2015, כמובן שללא הקיט של HK, השמע במערכת לא כזה טוב. הבנתי מפורומים באינטרנט שאין מגבר חיצוני ברכב והרמקולים והסאבים ברכב מקבלים כ15W שמגיעים מהמערכת מולטימדיה.

 

בגלל שBMW עושה הכל שונה, ראיתי קיטים באינטרנט להחלפת הסאבים & הרמקולים ברכב אבל זה הגיע למחירים שלא רציתי לשלם כל כך, וניסיתי יותר לעשות את זה בעצמי (מבחינת החלפת הרכיבים אני יכול לעשות זאת, פחות מבין באודיו וספציפית במה כן יתאים לרכב ולכן שאלתי כאן). 

 

המיני שלי היא 3 דלתות, לכן כרגע החלפתי רק את הרמקולים הקדמיים ברכב (ההתקנה לרמקולים האחוריים יותר מסובכת וצריך ממש להוציא את הכיסאות) לרמקולים Kicker 46CSC44, אין שיפור כל כך בשמע (כי הם לא מקבלים מספיק כוח כנראה).

 

לגבי השמע, אין לי יותר מדי למה להשוות אותו, אבל פשוט מעוצמה מסויימת (שהיא די נמוכה בעיניי) שומעים distortion די רציני ובאסים לא נעימים לאוזן, לכן המטרה שלי הייתה שהשמע יוכל להגיע לעוצמה יותר גבוהה, ושכן יהיה באס נורמלי. עד כמה שידוע לי, המערכת תקינה. לאחותי יש Mini One והמצב לא שונה.

 

נשמע מהתגובות כאן שהן טיפה מחולקות, אז לאחר ההסבר שהוספתי, אשמח לקבל עוד כמה דעות על האופציות שיש לי על מנת לשפר את המצב.

מביקורות נראה שהרמקולים של Kicker שקניתי הם די טובים, לכן אשמח להשאיר אותם במערכת הסופית.

איך שאני רואה את זה, האופציות שלי כרגע הן:

- subwoofer 8" שמיועד לbmw שיהיה תואם באופן ישיר, לדוגמה - MATCH MW 8BMW-D שיעלו 1200 ש"ח ולהוסיף מגבר 4 channelים לשניהם ולשני הרמקולים הקדמיים (חושב שאנתק את הרמקולים האחוריים מכל הסיפור כי ממילא לא יושבים שם אנשים רוב הזמן).

- אותו דבר אבל עם shallow mounted subwoofer שלא בהכרח לbmw (לדוגמה -https://www.crutchfield.com/p_20648CT82/Kicker-48CWRT82.html), אבל עדיין לא הבנתי אם זה אפשרי ולא נראה שזה יחסוך לי המון.

- להשאיר את הsubים הנוכחיים כי כן יש פה כמה אמירות שאין להם מספיק נפח ואולי ההבדל לא שווה 1200 ש"ח ואם רק אצרף מגבר המצב יהיה יותר טוב.

- סאב חיצוני בבגאז הקטן ממילא אז לא קריטי שיהיה קטן יותר עם מגבר (לדוגמה - https://www.crutchfield.com/p_206DCWC122/Kicker-44DCWC122.html?tp=112).

 

אשמח לדעותכם, ושוב תודה לכולם!

 

לmatch וגם עוד הרבה יש קיטים בולט און שכוללים מגברים שמיועדים לשבת במקום המקורי של הרכב.אני מאד אוהב מוצרים של mosconi ויש להם גם קיטים למיני. זול זה לא, אבל תקבל מערכת משופרת בכמה דרגות ממה שיש לך. 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...