Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספיריט 15' אדומה.

לפני יומיים בשעה 4 וחצי לפנות בוקר,באזור חולון,נצפו במצלמות 3 אנשים שבאים עם מחשב,הוציאו את החלון המשולש מאחורה,התחילו להתעסק עם פירוק פאנלים והפסיקו משום מה.

לשכן הם הצליחו לגנוב באוטו יום ספיריט אפורה הצ'בק.

הבנתי שיש כרגע כנופיה או איזה גל גניבות,במיוחד של מאזדה.

האם באמת כל כך קל לגנוב מאזדה עם מפתח חכם?

מה כלכך מיוחד ברכב שהם מחפשים דווקא אותו?,אם תוכלו לתת עצות איך למגן,כרגע יש רק כספת.

ואיך לעזעאל הם מגיעים לאזורים האלה בלי פחד בכלל?

 

פורסם

זה רכב אחד הגניבים בשוק. כנ''ל CX5. ראב4. יש ביקוש לכל החלקים. וכן הם מקצוענים מניעים רכב בכמה דקות. אין הרתעה נכנסים לשטח ישראל חלק ויוצאים עם רכב גנוב לשטחים חלק.

יש להם גם משבש תדרים ככה שאיתרואן לא יכולים לראות איפה הרכב.

למגן אין בדיוק איך אולי משהו כזה הם יוותרו. ויעברו לרכב הבא.

חובק הגה.JPG

פורסם

לפני כשנה וחצי גנבו לשכן של ההורים שלי בחולון בלילה ממש מהחנייה מתחת לבניין מאזדה 3 ספיריט אפורה חדשה 21.

 לאחר כמה חודשים התפרסמה ידיעה 

נתפסו חמישה חברי "כנופיית המאזדה" שגנבו כלי רכב מחולון ובת ים

הם הטילו מורא על בעלי מאזדה בשבועות האחרונים וגנבו כלי רכב רבים מסוג זה. בסיום חקירה מאומצת של המשטרה הצליחו החוקרים להגיע לחברי הכנופייה ולסיים את מסע הגניבות שלהם.

כנראה וזו כנופייה חדשה שהתחילה שוב לפעול באיזור.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם (נערך)

וואלה גרמת לי להתחיל לחשוש קצת ואולי למגן את הרכב שלי יותר, יש לי רכב כמו שלך בדיוק ספיריט 15.

חבר שלי עם ספיריט 15 גם כן חידש ביטוח עכשיו והמחיר שלו קפץ ב 1500 שקל למקיף, הוא בדק את כל החברות, אמרו לו שיש עליה וזה המחיר וזה מה שיש, כנראה חלק מהעלייה נובעת ממכת הגניבות..

בכל מקרה אני משתדל להחנות את הרכב במקום מואר ליד הבית איפה שלרוב עוברים אנשים.

שוקל גם להתקין מצלמה שתצלם את החניה ותדליק מעין פליקר/אור כזה בלילה מתי שהיא מזהה תנועה, ככה שהגנבים אולי יירתעו מזה שנדלק עליהם פרוז'קטור באמצע הלילה, אצל חבר זה עובד מעולה.


 

עריכה אחרונה על ידי Tom777

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם (נערך)
לפני שעה, much כתב:

לפני כשנה וחצי גנבו לשכן של ההורים שלי בחולון בלילה ממש מהחנייה מתחת לבניין מאזדה 3 ספיריט אפורה חדשה 21.

 לאחר כמה חודשים התפרסמה ידיעה 

נתפסו חמישה חברי "כנופיית המאזדה" שגנבו כלי רכב מחולון ובת ים

הם הטילו מורא על בעלי מאזדה בשבועות האחרונים וגנבו כלי רכב רבים מסוג זה. בסיום חקירה מאומצת של המשטרה הצליחו החוקרים להגיע לחברי הכנופייה ולסיים את מסע הגניבות שלהם.

כנראה וזו כנופייה חדשה שהתחילה שוב לפעול באיזור.

כנראה שלא יהיה לזה סוף לעולם,תמיד יהיו חדשים

הם גם באים בשעה שכולם ישנים

גם אני משלם ביטוח כמעט 5K שח לנהג מעל גיל 30

עריכה אחרונה על ידי miatanc
פורסם (נערך)

מיגונים זה דיי חרטא. 

גנבו לנו במשפחה(גיפ סופה) רכב שהיה עם סנדל+מנעול הגה+שרשרת מחוסמת 16 ממ בדוושות גז ברקס+מנעול על הידית הילוכים והילוך כח מחובר.

 

כמה דקות ואין רכב.  

קטר הידראולי ישבור בקלות כל דבר שתשים על מאזדה 3,זה באמת שטיות. 

 

תעשה מקיף אם אין,ותישן בשקט. 

האופנוע שלי מתחת לבית בלי מנעולים בכלל,וגנבו לשכן שלי אקס מקס שהיה נעול טוב. 

בשלי לא נגעו והיה רק צריך לגלגל אותו ברגל.... 

 

החברה שגונבים רכבים באים מהשטחים,מימה יש להם לפחד? 

אין מה לפחד אם אין לך מה להפסיד..מה יקרה? 

תעשה מקיף,המחירון משקף את המחיר בפועל זה לא גיפ שהמחירון 10 אלף והמחיר הריאלי שלו זה 100k.

גניבות רכב וחלקים ימשיכו,זה מה יש עד שיהיה להם מה להפסיד. 

עריכה אחרונה על ידי Ido12
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

אם הרכב שלך סומן, זה רק עניין של זמן עד שיגנב כליל, גם אם תמקם אותו באחד הרחובות השכנים.
המיגון הכי טוב שאתה יכול לעשות הוא להעלות אותו ללוחות של יד 2 במחירון מופקע (כי זה מה שכולם עושים), למכור אותו עוד השבוע או להמתין שיגנב ולקבל עבורו את מחיר המחירון מהביטוח (בהנחה והשכלת לעשות לו מקיף).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, Ido12 כתב:

מיגונים זה דיי חרטא. 

גנבו לנו במשפחה(גיפ סופה) רכב שהיה עם סנדל+מנעול הגה+שרשרת מחוסמת 16 ממ בדוושות גז ברקס+מנעול על הידית הילוכים והילוך כח מחובר.

 

כמה דקות ואין רכב.  

קטר הידראולי ישבור בקלות כל דבר שתשים על מאזדה 3,זה באמת שטיות. 

 

תעשה מקיף אם אין,ותישן בשקט. 

האופנוע שלי מתחת לבית בלי מנעולים בכלל,וגנבו לשכן שלי אקס מקס שהיה נעול טוב. 

בשלי לא נגעו והיה רק צריך לגלגל אותו ברגל.... 

 

החברה שגונבים רכבים באים מהשטחים,מימה יש להם לפחד? 

אין מה לפחד אם אין לך מה להפסיד..מה יקרה? 

תעשה מקיף,המחירון משקף את המחיר בפועל זה לא גיפ שהמחירון 10 אלף והמחיר הריאלי שלו זה 100k.

גניבות רכב וחלקים ימשיכו,זה מה יש עד שיהיה להם מה להפסיד. 

למקיף של האופנוע אין דרישת מיגון?

אצלי דורשים מנעול דיסק+שרשרת 16 ממ לעצם מבוטן

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

כמובן שיש מקיף,גם לא כזה מפריע לי שהוא יגנב כי אין לו איזה ערך מיוחד בשבילי,סה"כ זהרק משפחתית רגילה.

פשוט זה הרגשה נוראית להסתובב בתחושה שהכל פרוץ ויכולים לקחת תוך דקות.

הקלות שאפשר לגנוב אותו היא הזויה,אפילו לא צריך לשבור חלון כי הוא יוצא עם מברג

ולדעת שכל בוקר אני עלול להגיע ולא לראות אותו.

חוץ מזה שזה אזור המרכז ולא קרוב בכלל לשטחים.

הייתי בטוח שהגנבים לא אוהבים צבע אדום😆

עריכה אחרונה על ידי miatanc
פורסם
לפני כשעה, Mech Morphix כתב:

למקיף של האופנוע אין דרישת מיגון?

אצלי דורשים מנעול דיסק+שרשרת 16 ממ לעצם מבוטן

 

אני עם x adv,אין מקיף זה לא כלי גניב. 

 

אם היה לי טי מקס לא הייתי מצליח לישון בלילה,גם אם היה מאוחסן במכולה משוריינת מתחת לבניין. 

זה תלוי איזה אופנוע/קטנוע זה הרבה יותר אם היה קשור או לא.

תשאיר אפרילה סופר ספורט עם מפתחות בסוויץ,לא יגעו בו. 

 

פותח אשכול:יש לך מקיף....רכב מבוקש,עשית את שלך ומפה רק לקווה לטוב. 

שוב,המחירון הוא המחיר מכירה בשטח(המחירון של מאזדה מראש מאוד גבוה)ככה שלא יקרה שום אסון. 

לא להשאיר דברים יקרים ברכב כמובן.

אם אתה ״בטעות״מכפר סבא,נותן לרכב שבוע....מעלימים משם בחדש האחרון מאזדות בקצב מטורף.

פורסם (נערך)

לשכן שלי ניסו לגנוב מזדה CX5 לפני כמה שבועות וגם פירקו את החלון המשולש הקטן ועזבו. וכן - בכפר סבא. מעניין

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 6 שעות, much כתב:

לפני כשנה וחצי גנבו לשכן של ההורים שלי בחולון בלילה ממש מהחנייה מתחת לבניין מאזדה 3 ספיריט אפורה חדשה 21.

 לאחר כמה חודשים התפרסמה ידיעה 

נתפסו חמישה חברי "כנופיית המאזדה" שגנבו כלי רכב מחולון ובת ים

הם הטילו מורא על בעלי מאזדה בשבועות האחרונים וגנבו כלי רכב רבים מסוג זה. בסיום חקירה מאומצת של המשטרה הצליחו החוקרים להגיע לחברי הכנופייה ולסיים את מסע הגניבות שלהם.

כנראה וזו כנופייה חדשה שהתחילה שוב לפעול באיזור.

אחד מחברי הכנופיה שנלכדו היה מחולון.

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...