Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי אמין עד 25 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

לאחר מספר בדיקות שביצעתי אשמח לעזרת הפורום. 

מחפש רכב משפחתי עד לתקציב של 25 אלף ש"ח, אלו הפרמטרים העיקריים:

- אמינות גבוהה בהיבט מנוע וגיר

- נסועה שנתית שלא תעלה על 10 אלף ק"מ (99% עירונית) 

- תא מטען ממוצע ומעלה ביחס לקטגוריה

 

הפיינליסטים שלי (בתוספת שאלות):

- פיג'ו 301 שנים 14-16 (1600 סמ"ק): מהבדיקות שלי התרשמתי שמדובר ב-VFM הכי טוב שאפשר למצוא בהתחשב בפרמפטרים לעיל. יש לי שתי שאלות עיקריות לגביה:

  1.  בשנים 14-15 כנראה שאוכל למצוא אחת טובה גם ב15-20 אש"ח, האם שווה למתוח את התקציב כדי "להנות" מהגיר בגרסתו החדשה יותר (6 הילוכים לעומת 4)? שואל בעיקר מטעמי אמינות. תקנו אותי אם אני טועה, הבנתי שמבחינת נוחות נסיעה אין הבדל גדול למי שלא בררן.
  2.  בטיחות - ראיתי שציון הבטיחות שלה נמוך, בעיקר בגלל מספר כריות אוויר. אם מתייחסים להיבט הזה מבלי (לא עלינו) תרחישים של פתיחת כריות אוויר, האם מדובר ברכב שרמת הבטיחות שלו הולמת לנסיעה עירונית?

פיג'ו 2008 שנת 14 (1600 סמ"ק): רכב פנאי שמאוד קורץ לי וגם לגביה יש לי מספר שאלות:

  1. האם ברכב הזה אפשר להסתכל גם על גרסאות המנוע בנפח 1200 סמ"ק? להבנתי לא כולן רובוטיות והן עולות פחות. ובאופן כללי מה האמינות ביחס ל-301 בגרסה שאני מתעניין בה? (כאמור 1600 סמ"ק בשתיהן) 
  2. בהיבט הבטיחות, האם הוא מתעלה על ה-301 באופן משמעותי (אם בכלל)? 
  3. האם נוחות הנסיעה בו טובה מזו של ה-301? 

 

אשמח לשמוע אם יש רכבים נוספים שעונים לדרישות שציינתי. 

תודה מראש! 

פורסם

כדאי להתמקד ב301 עם גיר ה6 הילוכים.

מעבר לעניין האמינות ועלויות התחזוקה, הגיר הישן עובד לפי רבים כמו חמור שיכור ויש הבדל מהותי בנוחות בינו לבין ה6 הילוכים.

בנוסף רכב עם גיר ה6 הילוכים יותר סחיר.

 

לגביה2008 הייתי ממליץ להתמקד ב301 אמנם ה2008 רכב מודני ונעים יותר אך פחות אמין 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, Gavrik כתב:

כדאי להתמקד ב301 עם גיר ה6 הילוכים.

מעבר לעניין האמינות ועלויות התחזוקה, הגיר הישן עובד לפי רבים כמו חמור שיכור ויש הבדל מהותי בנוחות בינו לבין ה6 הילוכים.

בנוסף רכב עם גיר ה6 הילוכים יותר סחיר.

 

לגביה2008 הייתי ממליץ להתמקד ב301 אמנם ה2008 רכב מודני ונעים יותר אך פחות אמין 

תודה, תוכל להרחיב למה ה2008 פחות אמין? 

 

פורסם

מנוע 1.2 בשילוב תיבה רובוטית לא נעים וחלש כדי לוותר.

301 לא רעה, אמנם איכות חומרים פשוטה, אבל היא מרווחת ונוחה, וכן, עדיף עם גיר יפני 6 הילוכים.

ה2008 מודרנית יותר עם ציון בטיחותי עדיף, מנוע 1.6  עם תיבה בת 4 הילוכים, תיבה בת 6 הילוכים יפנית שולבה עם מנוע 1.2 טורבו, חזק מה 1.6 אבל בגלל רצועת טיימינג שיכולה להתפורר פחות אמין והרכב יקר יותר בגלל שהשילוב הזה הגיע בשנתון מתקדם יותר.

אתה יכול לבדוק גם את ה208 עם מערכת הנעה דומה 1.6.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, yulianx כתב:

מנוע 1.2 בשילוב תיבה רובוטית לא נעים וחלש כדי לוותר.

301 לא רעה, אמנם איכות חומרים פשוטה, אבל היא מרווחת ונוחה, וכן, עדיף עם גיר יפני 6 הילוכים.

ה2008 מודרנית יותר עם ציון בטיחותי עדיף, מנוע 1.6  עם תיבה בת 4 הילוכים, תיבה בת 6 הילוכים יפנית שולבה עם מנוע 1.2 טורבו, חזק מה 1.6 אבל בגלל רצועת טיימינג שיכולה להתפורר פחות אמין והרכב יקר יותר בגלל שהשילוב הזה הגיע בשנתון מתקדם יותר.

אתה יכול לבדוק גם את ה208 עם מערכת הנעה דומה 1.6.

 

תודה רבה, 

ממה שאני מבין ה2008 וה-301 בעלי אותו גיר עד 2015 (AL4). וממה שאני מתרשם אחרי קריאה מרובה בפורום מדובר בגיר אמין מאוד שנוחות הנסיעה איתו היא גם עניין של הרגל. 

משקלול כל הנתונים אני מבין שגם 2008 וגם 301 רכבים שיענו על הדרישות שלי בהיבט אמינות, כאשר 2008 (2014) מודרנית ובטוחה יותר וה-301 (2016) בעלת נסיעה נוחה וחלקה יותר. 

 

שתי שאלות נוספות:

1) אני תוהה האם ה-2008 בטיחותית משמעותית כך שהפקטור הזה מהווה גורם מכריע בהחלטה (אמור להסיע בהמשך זאטוטים)

2) האם עלויות אחזקה/תיקונים של 301 עם הגיר היפני יקרות יותר? 

 

תודה :) 

פורסם

ב 301 יש גיר 6 הילוכים מ 2017 כמדומני, שווה להתמקד בזה (וגם אנדרואיד בהתקנה מקומית - ממה שיצא לי לראות אצל מכר שקנה).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לגבי בטיחות אתה יכול לקרוא בeuroncap.

לגבי הגיר,האמת שעוד לא יצא לי לפגוש מישהו עם תקלה בגיר הזה, עושה רושם של גיר אמין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...