Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"לא בשבת" במודעות של יד 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 50 דקות, Sparrow420 כתב:

 

או שיבקש עזרה ממישהו?, קשה לי להאמין שיש אנשים בלי גישה לאף אחד שמבין דבר או שתיים בטכנולוגיה.

 

אני מדלג על תמונות בלי מחיר ובלי תמונה(לא רק ברכבים)

 

ברור.

 

מבחינתי מי שמפרסם מודעה ללא תמונה הוא הזוי ואני מעדיף לקחת את הסיכון (המאוד קטן אגב) שאפספס איזו "מציאה".

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני שעתיים, makatuvkan כתב:

"הדגם המוצלח". 

"דגם מיפואר"

אח שלי זה שיש לך יונדאי גטס עם abs לא הופך אותה למפוארת

  • מצחיק 3

יום טוב גם לך

פורסם

עוד נקודה.

"מנטליות העדר" נמצאת גם פה- לא חסר אנשים שמתקשים לנסח משהו בעצמם, והולכים על ניסוחים שהשתמשו בהם באלפי מודעות לפניהם ב"העתק הדבק", מה, אם להם זה עבד למה לא לי?

לגבי שבת, חושב שרוב האנשים לא ירצו לבזבז את הזמן הפנוי והשקט שלהם על התעסקות ו"נודניקים". או באמת שומרי שבת. לא משהו שמחשיד כסוחר בעיניי.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 15 שעות, _DownLoaD_ כתב:

הייתי שמח לקבל ניתוח עבור המודעה שלי 

https://www.yad2.co.il/item/e3phd46j

😂

 

אתה יכול לחייג בשבת, לא בטוח שאני אענה...

אנסח בעדינות.
שני דברים שלא הייתי עושה , הראשון לא הייתי מפרסם שהרכב עבר שינוי ומציג את המספר - לדעתי אתה מזמין הורדה מהכביש ,כי איזה יפה-נפש שיקרא את המודעה ידווח (למשל שומר דרך מתלהב) , רכב משופר עדיף לפרסם בקבוצה פנימית של מועדון רכב, IMC או דומה, אפילו הקבוצה של מועדון סיאט וקופרה. שם יש מי שמבין. 

השני , לא הייתי מציין בנחרצות - למכירה בלבד. אמנם הכוונה מובנת, אבל לא בטוח שזה משדר את מה שאתה מתכוון , אפשר לפרש כמו - חייב למכור, לא רוצה טרייד, אשאר בלי רכב, 😉 כי אני בשלילה. סתתאאאאםם, זה רק אני

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מסכים עם הבחור מעלי רק לגבי המספר רכב- עדיף להוריד.

המודעה קצרה ברורה ולעניין.

ההתייחסות למכירה בלבד כנראה מראש לפסול כל אפשרות של החלפה.

לגבי is38 אי אפשר לא לציין את זה כי זה חלק מהותי מהרכב- מי שמבין יבין

לא הייתי משנה כלום.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם (נערך)
בתאריך 11.8.2022 בשעה 18:39, Fraysa כתב:

מבחינתי מי שמפרסם מודעה ללא תמונה הוא הזוי

לא יודע אם הזוי, אבל צילומים גרועים זה מבחינתי אינדיקציה שהרכב כנראה לא בדיוק "שמור בקנאות בורג לא חסר". מי שמצהיר על עצמו שמבין גדול במכונאות ופדנט אבל לא מסוגל להעלות תמונה נורמלית, או בכלל, אומר בזה משהו על עצמו.

או ששם תמונה של הרכב מלפני  שנים, כשהוא קנה אותו. 

"נשטף רק ידנית בחומרים הכי טובים" -- בתמונה רכב טובע בקצף תעשייתי בשטיפה מסחרית באיזו תחנת בלק. 

"לא ראה שטח" -- L200 יד 6 עם מיגון והגבהה או שהתמונה ממעלה עשוש. (אגב כל מי שמעיד מה עבר על הרכב כשלא היה אצלו בכלל זה ביזארי).

והשיא כמובן: "רכב מצב חדש" (210,000 אבל הוחלף מנוע לאיזה משהו מיבוא לפני 60,000 כשהרכב קרס). 

לאחרונה נראה שאין רכב למכירה שלא בדיוק עבר טיימינג (כולל כאלה בלי).

"לרציניים בלבד". כאילו, יבוא אדם לא רציני ישים כסף לא תמכור לו?

אגב "לא בשבת" תמיד נראה לי רמז לזה שהרכב עצמו לא נוסע בשבת ולכן נסועה נמוכה וכו'. 

והעיקר אני בדיוק מוציא בונבון נדיר למכירה, רכב חדש למבינים בלבד לא בשבת  --

... סתאאם, מה פתאום.  

סיפור מהימים האלו: לפני כמה שנים מכרתי רכב, טוב בבסיס אבל שבהחלט כן אכל שטח ונמאס לי לתקן אותו כל הזמן. הקונה השקיע בו בתבונה וסידר מה שהיה צריך ונהנה והוציא אותו למכירה כשנמאס לו ידני קשוח והחליט לשדרג. במקרה ראיתי את המודעה וקניתי אותו בחזרה,  זקן בערך 35,000 ק"מ יותר ממה שמכרתי אותו, באותו מחיר בדיוק שמכרתי.

ושנינו מבסוטים. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

יש אנשים שלא שומרים שבת אבל גם לא עושים עסקים בשבת, ככה אני, באותה המידה גם לא מתקשר למודעות בשבת 

  • אהבתי 2

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

קחו הכנתי לכם קצת מימז שמדברים על שוק הרכב בארץ, ואחד מהם ספציפי לפורום בכיכובו של @yulianx

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.30.06.jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.30.07 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.30.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.30.07.jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.30.08.jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.32.01.jpeg

WhatsApp Image 2022-08-14 at 14.33.51.jpeg

  • אהבתי 1
  • מצחיק 11
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא קונה VAG שלא הוחלף בה גיר לפחות פעם אחת. 

לא קונה מכל מי שנשמע כמו נציג מכירות של סלקום שמנסה למכור לי נוקיה 3680 ב-36 תשלומים. 

לא קונה מכל מי שחברים שלו מגיבים בפוסטים ("איזה טעות", "לא מאמין לך", "יואו אחי חייב להביא").

לא קונה מאנשים שהם גמישים אבל לא בלרינות, מוכרים רכב שהוא הצגה או נפרדים בצער רב מהרכב שלהם.

מצד שני כמוכר, מצרף דו"ח סליקה, מצרף מודעה כנה ואמתית על מצב הרכב (עד כמה שידוע לי) ושם תמונות. זה משהו שכל קונה יעריך כדי שיוכל לדעת בערך כמה יעלה לו יישור הקו במידה וירצה לעשותו. לפעמים יש דברים שאותי לא מטרידים אבל הקונה היה רוצה שיסודרו (שריטות, משהו חשמלי לא עובד וכדומה). בינתיים עובד לי מצוין. 

 

  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה כבר לא קלישאות, זה נחמד וקליל

 

היה פה גם בחור שפרסם רכב של סבא שלו, וציין "המחיר גמיש, הסבא פחות"

 

וכמובן ה"גמיש אבל לא בלרינה" הנדוש

  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...