Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מכונה ביתית עם צינור מאוד ארוך לשטיפת הרכב בחנייה,  השאלה היא אם המכונה טובה לרחיצת רכב?  והאם שטיפה ידנית בבית עם שמפו מיוחד משתלמת יותר משטיפה במכונה? 

פורסם (נערך)

מכונת השטיפה מצוינת.  ממולץ לצרף למכונה גם מקציף  ייעודי לשטיפת הרכב.  הנאה מובטחת!
ממליץ להיכנס לפורום דיטיילינג, יש שם המון מידע מועיל.  קיימים גם מדריכים מפורטים ביוטיוב לשטיפה עם מכונה ומקציף.

 בהצלחה!  

 

 

עריכה אחרונה על ידי banji man
  • רעיון טוב! 1

S60 Rdesign

פורסם

תתחדש, כנס לפורום דיטיילינג

ושאלת תם - מה הוביל אותך לרכוש דווקא את הדגם הזה ? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

טעות 😉 שאפשר לתקן. יש מגוון אביזרים לשדרג ולהוציא מהמכונה את המיטב. ראה בקישור ששלחתי לפורום דיטיילינג.

תתחיל במתאם

image.png.2741eb21f0c69e69a135bf8ab55f07e3.png

 עבור אקווהטק 125   בחר במודל   בי       (  https://www.aliexpress.com/item/1005004252682454.html

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 17 שעות, zaf כתב:

טעות 😉 שאפשר לתקן. יש מגוון אביזרים לשדרג ולהוציא מהמכונה את המיטב. ראה בקישור ששלחתי לפורום דיטיילינג.

תתחיל במתאם

image.png.2741eb21f0c69e69a135bf8ab55f07e3.png

 עבור אקווהטק 125   בחר במודל   בי       (  https://www.aliexpress.com/item/1005004252682454.html

20 מטר כמה זה?  צינור? בערך זה מרחק הרבה? 

פורסם

מה השאלה בדיוק? אתה שואל על צינור ההזנה (צינור גינה)? 

ברגע שאתה מרכיב מתאם  לQC (חיבור מהיר) אתה יכול להשתמש ההרבה מאוד סוגים של צינורות ואביזרים.

מבחינת נוחות, צינור לחץ של 10 מטר נוח יותר מהמקורי ולא דורש להזיז את המכונה סביב הרכב. ועל מנת להגיע קרוב ככל שניתן לרכב צריך כבל חשמל ארוך וצינור הזנה ארוך. רק אתה יודע מה המרחק שלך מנקודת המתח ומהברז.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, zaf כתב:

מה השאלה בדיוק? אתה שואל על צינור ההזנה (צינור גינה)? 

ברגע שאתה מרכיב מתאם  לQC (חיבור מהיר) אתה יכול להשתמש ההרבה מאוד סוגים של צינורות ואביזרים.

מבחינת נוחות, צינור לחץ של 10 מטר נוח יותר מהמקורי ולא דורש להזיז את המכונה סביב הרכב. ועל מנת להגיע קרוב ככל שניתן לרכב צריך כבל חשמל ארוך וצינור הזנה ארוך. רק אתה יודע מה המרחק שלך מנקודת המתח ומהברז.

 

צינור גינה.

×
×
  • תוכן חדש...