Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני יצרתי קשר עם בן אדם בעל רכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר למכירה.

השנתון שלו: 2015 והק"מ: קרוב ל 90 אלף, תת דגם instyle 1.2. 

רציתי את חוות דעתכם בנושא הרכב: מבחינת אמינות, עלויות אחזקה וביצועים, למי שמחזיק או החזיק ברכב מסוג זה.

תודה מראש לעוזרים.

 

 

פורסם

אמינות טובה, עלויות אחזקה נמוכות וזהו אינו רכב לביצועים. זה רכב להגיע איתו מA לB באופן בין הזולים ביותר על כל המשתמע מכך. אם רוב הנסועה היא בתוך העיר, היעדר הביצועים לא אמור להפריע יותר מידי, אם רוב הנסועה מחוץ לעיר, יכול להיות שהרכב יהיה פחות נוח לנסיעות ארוכות.

אם אתה לא מכיר את הרכב, שווה לבצע עליו נסיעה קצרה ולראות אם הוא מתאים לדרישות הנסיעה שלך. 

פורסם

האמת היא שאני אצטרך אוטו על מנת להגיע לאקדמיה בתל אביב, אני מהקריות ליד חיפה.

יש איזשהו רכב מהקטגוריה הזאת או סופר מיני , בתקציב של עד 40,000 ש"ח, שסוחב בנסיעות ארוכות?

פורסם

בכביש כזה הרכב יהיה חסכוני, ואין לו בעיה לשייט ב 120 ויותר.

הרכב אמין, והחל מסוף 2014 מאובזר.

שים חל להחלפת שמן גיר כול 80 אלף או 4 שנים, עלותו לא זולה, מצד שני אין רצועת טיימינג.

בהאצות הוא רועש, אך בשיוט הסלד הנמוך, כך שאם אתה שומע מוסיקה יהיה בסדר.

לנו עש כזה רכב שרכשנו חדש ב2014, היום עם קרוב ל150 אלף ק"מ- 0 תקלות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מנוע 3 צילידרים מורגש בעמידה כי יש ויברציות, בבין עירוני אתה לא מרגיש את זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, Benzi555 כתב:

האמת היא שאני אצטרך אוטו על מנת להגיע לאקדמיה בתל אביב, אני מהקריות ליד חיפה.

יש איזשהו רכב מהקטגוריה הזאת או סופר מיני , בתקציב של עד 40,000 ש"ח, שסוחב בנסיעות ארוכות?

מה שאתה צריך הוא רכב כדי להגיע לתחנת הרכבת. ליבי איתך אם תחליט לבזבז את זמנך, כספך וסבלנותך על נסיעות יומיומיות לאורך כביש 2. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

בכביש כזה הרכב יהיה חסכוני, ואין לו בעיה לשייט ב 120 ויותר.

הרכב אמין, והחל מסוף 2014 מאובזר.

שים חל להחלפת שמן גיר כול 80 אלף או 4 שנים, עלותו לא זולה, מצד שני אין רצועת טיימינג.

בהאצות הוא רועש, אך בשיוט הסלד הנמוך, כך שאם אתה שומע מוסיקה יהיה בסדר.

לנו עש כזה רכב שרכשנו חדש ב2014, היום עם קרוב ל150 אלף ק"מ- 0 תקלות.

מה זאת אומרת שאין רצועת טיימינג? אין רצועה שנעה במנוע בזמן ההנעה של הרכב?

פורסם

לא הייתי מכוון למיצובישי ספייס-סטאר אם הייתי נוסע בעיקר בין עירוני כי זה רכב פחות טוב באופי נסיעה כזה.

קודם כל הספייס סטאר חסכונית ומספיק אמינה, כמו שיוליאן אמר נדרשת צומת לב רבה לטיפול מתאים בגיר אחרת הוא כנראה יעשה צרות. מעבר לכך רכב בסיסי חסכוני וזול לאחזקה.

אבל בנסיעה בין עירונית הצדדים הפחות טובים שלו באים לידי ביטוי, הוא רוכן ולא משרה בטיחות בנסיעה במהירות גבוהה כמובן שאפשר לנסוע איתו 150 וגם 180 אבל אפשר לעשות את זה עם כל רכב וגם עם קטנוע אבל הספייס סטאר תרגיש הכי פחות יציבה על הכביש מבין הרכבים שיש בשוק כיום, בנוסף אם יש הרבה עיקולים בדרך אתה תרגיש את הרכינה הגבוהה של הרכב.
בידוד הרעשים בספייס סטאר לוקה בחסר, וזה לא רק רעשי מנוע וגיר אלא גם רעשי כביש ורוח, כל רכב סופרמיני מודרני יהיה שקט עד אזור ה+-100 קמ"ש ורכבים עם בידוד טוב יהיו שקטים עד אזור ה140 קמ"ש, בספייס סטאר כבר ב90 רעשי הכביש והרוח מאוד מורגשים ומשמעותיים מה שהופך את הנסיעה למרועשת ומאייפת.
בנוף כיול המטלים והנוחות לא בנוי לנסיעה במהירות גבוהה הכיול הרך תורם לנוחות בעיר אך מחוץ לעיר זה גורם לרכב להרגיש מתנדנד והמושבים דיי רכים אבל לא תומכים מספיק לנסיעות ארוכות.

בגדול זה לא רכב רע אבל זה פשוט רכב שהתכנון שלו נעשה בעיקר תוך כדי דגש על נסיעות קצרות בעיר, מחוץ לעיר יש הרבה אופציות עדיפות (אפילו פיקנטו שתהיה שקטה ויציבה יותר או ספארק שגם תהיה טובה יותר)

פורסם
לפני 3 דקות, Benzi555 כתב:

מה זאת אומרת שאין רצועת טיימינג? אין רצועה שנעה במנוע בזמן ההנעה של הרכב?

הכוונה היא לכך שלא מדובר ברצועת "גומי" אלא בשרשרת מתכת, שלא מצריכה החלפה תקופתית כמו רצועה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, sperial כתב:

הכוונה היא לכך שלא מדובר ברצועת "גומי" אלא בשרשרת מתכת, שלא מצריכה החלפה תקופתית כמו רצועה.

וזה נחשב ליותר אמין? לא מצריך אחזקה כל תקופה קצרה?

לפני 38 דקות, Gavrik כתב:

לא הייתי מכוון למיצובישי ספייס-סטאר אם הייתי נוסע בעיקר בין עירוני כי זה רכב פחות טוב באופי נסיעה כזה.

קודם כל הספייס סטאר חסכונית ומספיק אמינה, כמו שיוליאן אמר נדרשת צומת לב רבה לטיפול מתאים בגיר אחרת הוא כנראה יעשה צרות. מעבר לכך רכב בסיסי חסכוני וזול לאחזקה.

אבל בנסיעה בין עירונית הצדדים הפחות טובים שלו באים לידי ביטוי, הוא רוכן ולא משרה בטיחות בנסיעה במהירות גבוהה כמובן שאפשר לנסוע איתו 150 וגם 180 אבל אפשר לעשות את זה עם כל רכב וגם עם קטנוע אבל הספייס סטאר תרגיש הכי פחות יציבה על הכביש מבין הרכבים שיש בשוק כיום, בנוסף אם יש הרבה עיקולים בדרך אתה תרגיש את הרכינה הגבוהה של הרכב.
בידוד הרעשים בספייס סטאר לוקה בחסר, וזה לא רק רעשי מנוע וגיר אלא גם רעשי כביש ורוח, כל רכב סופרמיני מודרני יהיה שקט עד אזור ה+-100 קמ"ש ורכבים עם בידוד טוב יהיו שקטים עד אזור ה140 קמ"ש, בספייס סטאר כבר ב90 רעשי הכביש והרוח מאוד מורגשים ומשמעותיים מה שהופך את הנסיעה למרועשת ומאייפת.
בנוף כיול המטלים והנוחות לא בנוי לנסיעה במהירות גבוהה הכיול הרך תורם לנוחות בעיר אך מחוץ לעיר זה גורם לרכב להרגיש מתנדנד והמושבים דיי רכים אבל לא תומכים מספיק לנסיעות ארוכות.

בגדול זה לא רכב רע אבל זה פשוט רכב שהתכנון שלו נעשה בעיקר תוך כדי דגש על נסיעות קצרות בעיר, מחוץ לעיר יש הרבה אופציות עדיפות (אפילו פיקנטו שתהיה שקטה ויציבה יותר או ספארק שגם תהיה טובה יותר)

הבנתי אותך, תודה על העזרה! אני אחשוב על נסיעה ברכב מסוג זה בתוך העיר בלבד עד לתחנת רכבת כדי לחסוך בדלק וברעשי מנוע בנסיעות ארוכות.

לפני 1 דקה, Benzi555 כתב:

וזה נחשב ליותר אמין? לא מצריך אחזקה כל תקופה קצרה?

הבנתי אותך, תודה על העזרה! אני אחשוב על נסיעה ברכב מסוג זה בתוך העיר בלבד עד לתחנת רכבת כדי לחסוך בדלק וברעשי מנוע בנסיעות ארוכות.

יש למיצובישי הזאת בעיות מסוימות בגיר?

פורסם

לשרשרת אין תחזוקה ולא צריך להחליף אותה.

 

הכיול הרך מורגש בכביש מפותל, בכביש בין קריות לתל אביב זה לא יהווה בעיה.

אני מרגיש בטוח לנסוע ב120 בכביש 6 או כביש החוף.

 

סופר מיני טובה יותר, אך תהיה ישנה יותר ופחות חסכונית. השאלה מה אתה רוצה יותר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חוזר - את המרחק הזה עליך לעשות ברכבת. הרבה פחות מעייף, הרבה פחות כסף (מהיום גג 610 ש"ח לחודש בחופשי ארצי עם רכבת), הרבה פחות עצבים, אפילו הזדמנות לעבוד או ללמוד קצת בדרך כאשר הקרון שקט.

 

קו הרכבת חיפה - ת"א מלא באנשים שחיים על הקו - גרים בקצה אחד שלו ועובדים בקצה השני. הבן הבכור שלי חי כך כבר איזה 7 שנים, בבוקר עולה בחוף הכרמל ויורד בהשלום ובערב להפך, והכרתי אנשים שעשו כך משך עשורים (חלקם דווקא בכיוון ההפוך).

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...