Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בעקבות חלום ילדות רחוק, מחפש אוטוביאנקי בשימוש/לשיפוץ קל.

אשמח אם מישהו מכיר מישהו שמכיר מישהו ויוכל לקשר ביננו.

תודה רבה:)

 

 

פורסם

היי 

אני אחד מהמנהלים של קבוצת אוטוביאנקי בישראל

אם אתה מעוניין באחת צור קשר בפרטי.

המחיר- לא פחות מ20 אלף שקל למצב סביר

25-30 במצב מוזיאון

120 אלף שקל לאבארט {יש רק 2 בארץ ומה שהם אומרים קדוש}

 

בדקנו עם רביב חייק לגבי המחירים שאנחנו דורשים במכירה.

35 אלף שקל +- תעלה לך להביא אוטוביאנקי במצב סביר

50+ למצב מוזיאון.

 

יש פחות מ25 אוטוביאנקים A112 פעילים במדינת ישראל.

בהצלחה ל2 הצדדים.

  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

מכיוון שאני לא יכול לרשום הודעות פרטיות אשאל כאן ברשותך:

לא כל כך הבנתי את חלוקת המחירים שהבאת.

מה ניתן להשיג בסביבות 35 אלף ש"ח? ובאיזה מצב?(מצב מוזיאון זה מצב נוסע או רק יפה.?)

תוכל להגיב לי גם במייל שם נוכל ליצור קשר

[email protected]

 

תודה!

 

פורסם
בתאריך 30.7.2022 בשעה 11:09, 2pac כתב:

מי ישים 120,000 ש"ח ואפילו חצי מזה על אוטוביאנקי אבארט או לא אבארט?

ומי ישים 30 אלף על אלפא 159שנת 2008-2009 שעושה 4 ימים על הכביש 26 במוסך?

מי ישים 120 אלף שקל על S2000 שבורה יד 189?

מי ישים 95 אלף שקל על מזדה מיאטה 2008????

אנחנו דורשים את המחירים האלו.

 

לקנות בחו"ל אבארט ב60 אלף שקל ולהביא לארץ יעלה לך 140.

נסה ותהנה.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 15 שעות, eladns כתב:

 

 

לקנות בחו"ל אבארט ב60 אלף שקל ולהביא לארץ יעלה לך 140.

נסה ותהנה.

 

ליבא מחו"ל מיצובישי לנסר 89 ב-1000 יורו יעלה בארץ מעל 30,000 ש"ח. אז יש מישהו שישלם את המחיר הזה?

פורסם

וודאי וודאי.

סמי שעשה 5 בנות באוטוביאנקי כמו שלי, כולל רחל השאפה להגדרתו, יצא מאגד עם פנסיה שמנה ויפה של מעל מיליון שקל ויכול לקנות אוטוביאנקי ישנה ולחזור לימי ההוללות העליזים שלו

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני שעה, eladns כתב:

כולל רחל השאפה

 

כמה זמן לא שמעתי את המונח הזה "שאפה"... פורום אספנות או לא פורום אספנות..?

  • מצחיק 2

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

זה לא אני. זה סמי מירושלים. איך שקניתי את הרכב הזה הוא בא אליי וצעק את זה

5 בנות באוטוביאנקי לאילת כולל רחל השאפה!

לא הפסקתי לצחוק.

 

  • מצחיק 3

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני מסכים, שלזכרונות אין מחיר ועדין 30-50 אלף ש"ח להובי עם ערך מוסף הוא מספר שניתן לעמוד בו
הערך הוא לא כספי אלא סנטימנטלי
זאת הסיבה שכמעט רכשתי פנדה 4X4, בפעם הבאה זה לא יהיה כמעט, למרות שאין הגיון במחיר

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כתבתי על זה פעם בפורום.

 

מכוניות אספנות מיוחדות כמו אוטוביאניקי אבארט, אונו טורבו, 205GTI וכו, מקבלות מחירים מטורפים, אבל לא שמעתי עדיין על מישהו ששילם מחיר גבוה על רכב "רגיל" כמו נגיד אונו 45S או מיצובישי לנסר 1989.

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

כתבתי על זה פעם בפורום.

 

מכוניות אספנות מיוחדות כמו אוטוביאניקי אבארט, אונו טורבו, 205GTI וכו, מקבלות מחירים מטורפים, אבל לא שמעתי עדיין על מישהו ששילם מחיר גבוה על רכב "רגיל" כמו נגיד אונו 45S או מיצובישי לנסר 1989.

אז בשביל כמה שניות פחות מ-0 ל-100 שווה לשלם עוד 100,000 ש"ח?

 

פורסם

אם המדד של ברכב כזה הוא 0-100 אז אתה לגמרי לא מבין את התחום.

אבארט זה לא רק 0-100 זה רחוק מזה.

כל איביזה 1.0 טורבו תיתן ביצועים עדיפים בעשרות מונים ועדיין יש משוגעים שיתאבדו על אבארט 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...