Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי צביעה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן בארץ אפשר לעשות צבע כזה להונדה סיוויק {אם זה משנה לאיזה רכב}...איפה אפשר לעשות אצל מי וכמה זה יעלה בערך????

DSCF1091_f.jpg

DSCF1092_f.jpg

DSCF1445_f.jpg

פורסם

אפשר! ואף מומלץ....*!

(*...לערוך חיפוש כי כבר דנו בזה פעם).

 

וברצינות, בגדול אי אפשר לצבוע ככה את הרכב.

 

אבל תחשוב רגע, נניח והיה אפשר, ולא משנה שהיית מסנוור את כל איילון עם הצבע הזה (כי כנראה זאת הכוונה), תחשוב רק לרגע אחד איזה סיפור זה להשאיר את הרכב הזה נקי. הרי ברור שכל מי שרק יוכל ייגע עם האצבעות הדביקות והמגעילות שלו ברכב - תחשוב מה זה להבריק אותו.

לי ברכב יש פס קישוט מניקל מסביב ואני אוכל מרורים שאני צריך לייבש שם את המים אחרי השטיפה שלא יהיו סימנים.

פורסם

וואלה, בדיוק לפני כמה שבועות נסעתי עם ה-XJ שלי לסמי פחחות בע"מ אני אומר לו: "תעשה לי משהו מעניין" הוא משיב: "סבבה גבר"

 

מחכה יום....יומיים....שלוש...שבוע טלפון מצלצל. סמי עושה לי: "גבר ה-XJ מוכנה" באתי אליו ותראו מה חיכה לי.

 

_38281885_jaguarxj_300ap.jpg

פורסם

המצרכים:

מכונת שיוף מסתובבת, נייר שיוף 200, בקבוק פוליש.

 

ההכנה:

שפשף את הצבע מהמכונית, השפרץ פוליש, והמתן מספר ימים.

 

:-P

 

עכשיו קצת ברצינות,

זה התהליך שעושים כדי לקבל אפקט מראה במארזי מחשב, אני מניח שזה לא רחוק ממה שצריך לעשות באוטו.

פורסם

זה חוקי בכלל?

אבל בכל זאת תחשוב לרגע- אתה נוסע עם הרכב, אתה מסנוור אנשים על ימין ועל שמאל...

אתה משאיר את הרכב סתם באיזה חניון או ליד הבית או בכל מקום אחר, יגנבו לך את הרכב בהזדמנות הראשונה...

יארגנו לך חלונות שבורים ותקרים בצמיגים- כל זה מתוך קנאה..

 

ואתה גם רוצה לעשות צבע מראה להונדה סיוויק?

המלצה שלי- אל תתקרב לאיזור דרום הארץ עם הרכב הזה במיוחד כשהוא נוצץ ומבריק...

פורסם

QUOTE=Spring2005]זה חוקי בכלל?

אבל בכל זאת תחשוב לרגע- אתה נוסע עם הרכב, אתה מסנוור אנשים על ימין ועל שמאל...

אתה משאיר את הרכב סתם באיזה חניון או ליד הבית או בכל מקום אחר, יגנבו לך את הרכב בהזדמנות הראשונה...

יארגנו לך חלונות שבורים ותקרים בצמיגים- כל זה מתוך קנאה..

 

ואתה גם רוצה לעשות צבע מראה להונדה סיוויק?

המלצה שלי- אל תתקרב לאיזור דרום הארץ עם הרכב הזה במיוחד כשהוא נוצץ ומבריק...

 

במשפט הזה תיארת את כל תושבי הדרום כמו "עורבים" שנמשכים לדברים נוצצים כדי לגנוב אותם.

בכל מקום בו הוא יחנה רכב כזה הוא ימשוך תשומת לב מן הסתם כי הוא רכב שונה, ולהזכירך חוליגנים נמצאים בכל הארץ תערוך חיפוש של נזקים שנעשו לרכבים פרטיים שנעשו לחברי הפורום כאן תראה שיש חתך מהצפון ועד לדרום.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...