Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ioniq 6 sedan בדרך


huber
שימו לב! השרשור הזה בן 342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא משנה מה תגידו, אני עדיין מאוד רוצה את איוניק 6 בתור הרכב הבא שלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים התקשרו להודיע לי שהאוניק 5 פרסטיג' הלבנה שהזמנתי במאי והיתה אמורה להגיע בחודש נובמבר, כנראה תגיע ב 2023. היבואן מתנצל אבל אצטרך לשלם לפי המיסוי החדש. אין מה לעשות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי קבוצת פייסבוק של בעלי איוניק 5, הרבה לקוחות שממתינים לרכב קיבלו הודעה זהה. 

מבאס, המצב היום בשוק הוא משבר עמוק מאוד. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.7.2022 בשעה 04:35, discoTD5 כתב:

יותר זולה מהאיוניק 5 היא לא תהיה. 

 

מסכים. ולא רק שאיוניק 6 תהיה יקרה מאיוניק 5, אלא ש... גם איוניק 5 כבר יותר יקרה מאיוניק 5. המחירון הרשמי הוא פיקציה, אין ולא יהיה בפחות ב-200 אלף, ובהחלט אפשרי חידוש שיווק החל מ-220.

על אותו משקל גם אין טסלה בסיסית בפחות מ-245 אלף, בגלל אספקה אחרי עליית המס.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

בשקט בשקט, איוניק 6 נחתה בארץ.

ההשקה הצפויה בחודש מרץ.

המחיר המשוער - החל מ225 אש"ח, ואם זה יכלול את הסוללה של 77 קווט"ש שתתן טווח של 618 ק"מ, זה יהיה חתיכת טסלה קילר, אם לא תהיה בעיית מלאי.

 

למי שיש לו את הרצון והתקציב - לדעתי מומלץ בחום להזמין אחת, אם זה המחיר וזה הטווח.

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/byeoup5as

היא כבר כאן: יונדאי איוניק 6 החשמלית נחתה בישראל

החשמלית השניה של יונדאי שמבטיחה יותר מ-600 ק"מ בין טעינות לצד מראה מהפכני, נחתה בנמל אילת ועושה כבר דרכה למרכז הארץ. ומתי מתחיל שיווקה כאן? הפרטים בפנים

image.png.5b097651db06f909a3fd9ca57b8fce0b.png
image.png.0feb0ebc25379375c24c79dc214dc3bb.png
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהוא יותר טסלה קילר מהאיוניק 5 .לא מכיר מישהו שאמר לעצמו ,אני קונה טסלה כי הטווח של האיוניק 5 (או אניאק לצורך העניין) לא מספיק לי, ובצדק, בהתחשב בגודל הקטן של המדינה שלנו.

הוא עדיין יותר יקר מגרסת הבסיס של טסלה ב 20 אלף שח ומאובזר פחות(בהנתן והוא יאובזר כמו האיוניק 5) ואם תאבזר אותו כבר תעבור את מחיר של טסלה lr שהיא תיתן טווח דומה, גישה לסופרצ'רג'רים והנעה כפולה עם מעל 450 כס. ליונדאי יש איכויות משלה שיגרום לאנשים להעדיף אותה, אבל זה לא טסלה קילר. דווקא גרסה זולה של האיוניק 6 sr יכלה להיות מאוד אטרקטיבית.

 

הבעיה שלו, שלפי ביקורות מחו"ל, הוא מציג את אותו אופי נינוח של האיוניק 5, שזה סבבה אבל לא רואה מי יעדיף לקחת סדאן בשביל עוד טווח אם הוא לא ממקסם את החוויה  של רכב סדאן. אני מכיר באופן אישי 3 אנשים שהזמינו טסלה מודל 3 מאז ההנחות האחרונות. אחד לא הסכים לשמוע על שום רכב אחר אחרי שעשיתי לו סיבוב ברכב (גם העובדה שהבן שלו הצטרף לסיבוב וירד מהרכב בצרחות של, חייבים כזה, היה פקטור),  למרות הפצרות שלי שינסה גם ג'יפונים גדולים במחיר דומה (משפחה של 5 נפשות). השניים האחרים היו סגורים על לקחת ג'יפון חשמלי , אחד כבר היה עם הזמנה, והחליטו לקחת טסלה למבחן רק בגלל הורדת המחיר שניהם חזרו עם הזמנות אחרי נסיעת המבחן. מה שאני מנסה להגיד, הדרך שטסלה מצליחה למכור את ה 3 הסדאנית בעידן הג'יפונים היא לא מעט בגלל חוויה מאוד שונה מג'פונים שמנצלת את הביצועים ומרכב הסדאן הנמוך, או כמו שאחד מהם שחזר מנסיעת המבחן "אני לא האמנתי שרכבים יכולים לנסוע ככה".

אם האיוניק 6 לא עושה משהו דומה (אין לי מושג, לא נהגתי) יהיה מאוד קשה למכור אותו במחיר גבוה מהאיוניק 5 גם בתוספת הטווח.

 

וזה חוץ מבעיית תא המטען של האיוניק 6.  במבחן הטרולי של what car הצליחו להכניס 7 טרולי לתא המטען . הנתון היבש של האיוניק 6 מדבר על תא מטען של 400 ליטר בלבד ועוד 15 ליטר מקדימה שזה בפועל רק לכבלים. הנתון הזה קטן אפילו ממאזדה 3 דור ראשון שגם היא הייתה גבולית עבורי למשפחה של 4 נפשות. ברכבי האטצ'בק/ג'יפון זו לא בעיה, כי ניתן להוריד את המדף ולהמשיך להעמיס דברים לטיול, בסדאן משפחתי גדול שאמור להיות רכב ראשון של המשפחה זו יכולה להיות בעיה. בטסלה לשם השוואה נכנסו 10 טרולי בסה"כ במבחן הטרולי והנתון היבש מדבר על מעל 600 ליטר ציוד בתא מטען קדמי + אחורי.

 

היתרון העיקרי של האיוניק 6 שהוא הרכב הכי זול עם טווח של מעל 600 קמ ויתאים בעיקר למי שרוצה רכב חשמלי ואין לו אפשרות לשים עמדת טעינה. האיוניק 6 ייתן הכי הרבה טווח בין כניסות לטעינות ציבוריות.

 

בכל מקרה מדובר על תוספת מבורכת לשוק ויותר חשוב זה מצביע על כך שיונדאי ממשיכים בתמחור הוגן ואטרקטיבי לרכבי חשמל. דבר שחשבתי שיאבד אחרי התמחור המוגזם של ה gv60 . 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר לפי דעתי יהיה נמוך יותר מה-5, בדומה לטסלה 3 שמתומחרת פחות מה-Y.

 

וגם בגלל הרצון להתחרות במודל 3 בדגם שעדין לא נכנס לציים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Uri-G כתב:

הבעיה שלו, שלפי ביקורות מחו"ל, הוא מציג את אותו אופי נינוח של האיוניק 5, שזה סבבה אבל לא רואה מי יעדיף לקחת סדאן בשביל עוד טווח אם הוא לא ממקסם את החוויה  של רכב סדאן

א) את הביקורות מחו"ל כדאי לקחת עם כפית מלח.

 

ב) לגבי אופי נינוח - זאת אמורה להיות המהות של סדאן, לא? רכב לשיוט מהיר שמוביל 4 אנשים פלוס מטען בנוחות, עם אופציה ל5 בצפיפות*

 

* תלוי בגודל הסדאן, אבל עוד לא ראיתי סדאן שהיא לא מרצדס E קלאס ומעלה, שנוח בה ל3 אנשים מאחורה.

לפני 17 שעות, Uri-G כתב:

היתרון העיקרי של האיוניק 6 שהוא הרכב הכי זול עם טווח של מעל 600 קמ ויתאים בעיקר למי שרוצה רכב חשמלי ואין לו אפשרות לשים עמדת טעינה. האיוניק 6 ייתן הכי הרבה טווח בין כניסות לטעינות ציבוריות.

מבחינתי מושלם - זה כמעט הטווח של מאזדה 3 על טנק דלק.

 

חיפה - אילת בלי לעצור להטעין בדרך, ועוד נשאר סוללה כדי להסתובב בעיר.

 

לדעתי זה הטווח שרוב הדגמים החשמליים יעצרו בו - שווה ערך למשפחתומטית בנזין ממוצעת.

כמו עם סמארטפונים - כמעט לאף אחד אין צורך בטלפון עם סוללה ענקית שמחזיק יותר מיומיים, ומי שכן יש לו, אז יש כל מיני פתרונות לאוכלוסיות קצה למיניהן - החל מסוללות גיבוי ועד נוקיה 102 שמחזיקה שבוע בלי טעינה.

 

הכיוון יהיה להקטין צריכת חשמל על סוללה קיימת, ככה שתוכל להתקין סוללה קטנה, קלה וזולה יותר ועדיין לקבל טווח מכובד. וגם פתרונות טעינה מהירה בלי לדפוק את הסוללה בדרך, שיאפשרו לך להטעין תוך זמן קצר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

א) את הביקורות מחו"ל כדאי לקחת עם כפית מלח.

 

ב) לגבי אופי נינוח - זאת אמורה להיות המהות של סדאן, לא? רכב לשיוט מהיר שמוביל 4 אנשים פלוס מטען בנוחות, עם אופציה ל5 בצפיפות*

 

* תלוי בגודל הסדאן, אבל עוד לא ראיתי סדאן שהיא לא מרצדס E קלאס ומעלה, שנוח בה ל3 אנשים מאחורה.

אני מעדיף ביקורות מחו"ל על כל השטויות שעיתונות הרכב המקומית מספקת, אבל אני מסכים שאני מעדיף ידע מנסיון אישי שלי.

 

הבעיה זה לא להכניס 5 אנשים לרכב אלא להכניס ציוד טיול ל 5 אנשים לבגאז'. במזדה 3 שהייתה לי בעבר, הכנסת ציוד לטיול של 4 אנשים דרש הינדוס של רבע שעה וגם אז זה נגמר על הקשקש עם עוד איזה תיק באוטו(וזו הסיבה שהיא נפסלה עבורי כשחיפשתי אוטו, למרות שהיא רכב נהדר לדעתי)ולמאזדה היה תא מטען גדול ב 20 ליטר מהאיוניק 6.  למאזדה 3 היה את התירוץ שהיא סדאן קומפקטית שתוכננה לפני 20 שנה שתאי מטען היו קטנים יותר. כאן מדובר על משפחתית גדולה , היא אמורה לתת שימוש של רכב ראשון כולל טיולים. בטסלה אנחנו יוצאים לטיולים עם 5 נפשות בקלות ויש מספיק מקום למטען ,במאזדה 3 אפילו לא חלמתי לנסות דבר כזה כי התא מטען קטן מידי.

 

לגבי הנוחות, נשאלת השאלה כמה היא שונה מהאיוניק 5 שזה ישכנע מישהו להעדיף אותה. תחשוב שהקורולה קרוס הייתה עולה עשרת אלפים שח פחות מהקורולה סדאן הרגילה. כמה היו קונים קורולה רגילה לדעתך? למרות שאיכות הנסיעה בקורולה סדאן טובה יותר, היא חסכונית יותר ו"קורולה" היא סוג של מותג בפני עצמו, סביר להניח שמכירות שלה היו יורדות לקרוב לאפס.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לגמרי בעד שזה יהיה זול יותר מאיוניק5, גם אם זה אומר שתקבל סוללה מוקטנת.

 

גם בארה"ב המחיר יותר נמוך מה של איוניק 5.

 

אבל נחיה ונראה, תלוי בעד כמה היבואן באמת ירצה למכור, ולא רק יביא כמה מכוניות בשביל הנראות ויתקע להן תג מחיר אסטרונומי וזמן המתנה של שנים 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, vadim6385 כתב:

אבל נחיה ונראה, תלוי בעד כמה היבואן באמת ירצה למכור, ולא רק יביא כמה מכוניות בשביל הנראות ויתקע להן תג מחיר אסטרונומי וזמן המתנה של שנים 

נראה לי שהוא ימכור את כל מה שיש לו גם אם הוא יתקע מחיר.
זו יותר שאלה של כמויות שיקצה היצרן. אם היצרן יקצה מספיק היבואן יתן תמחור תחרותי. אם היצרן יקצה מאות יחידות, אז היבואן ימקסם.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

אני מעדיף ביקורות מחו"ל על כל השטויות שעיתונות הרכב המקומית מספקת, אבל אני מסכים שאני מעדיף ידע מנסיון אישי שלי.

 

הבעיה זה לא להכניס 5 אנשים לרכב אלא להכניס ציוד טיול ל 5 אנשים לבגאז'. במזדה 3 שהייתה לי בעבר, הכנסת ציוד לטיול של 4 אנשים דרש הינדוס של רבע שעה וגם אז זה נגמר על הקשקש עם עוד איזה תיק באוטו(וזו הסיבה שהיא נפסלה עבורי כשחיפשתי אוטו, למרות שהיא רכב נהדר לדעתי)ולמאזדה היה תא מטען גדול ב 20 ליטר מהאיוניק 6.  למאזדה 3 היה את התירוץ שהיא סדאן קומפקטית שתוכננה לפני 20 שנה שתאי מטען היו קטנים יותר. כאן מדובר על משפחתית גדולה , היא אמורה לתת שימוש של רכב ראשון כולל טיולים. בטסלה אנחנו יוצאים לטיולים עם 5 נפשות בקלות ויש מספיק מקום למטען ,במאזדה 3 אפילו לא חלמתי לנסות דבר כזה כי התא מטען קטן מידי.

 

לגבי הנוחות, נשאלת השאלה כמה היא שונה מהאיוניק 5 שזה ישכנע מישהו להעדיף אותה. תחשוב שהקורולה קרוס הייתה עולה עשרת אלפים שח פחות מהקורולה סדאן הרגילה. כמה היו קונים קורולה רגילה לדעתך? למרות שאיכות הנסיעה בקורולה סדאן טובה יותר, היא חסכונית יותר ו"קורולה" היא סוג של מותג בפני עצמו, סביר להניח שמכירות שלה היו יורדות לקרוב לאפס.

איזו שנה בדיוק של מאזדה 3, והםא גירסת סדאן או האצ׳בק?
לאיוניק 6 יש נפח תא מטען של 401 ליטר לפי תקן VDA, ועוד 45 ליטר ב-frunk (צריך ביטוי עברי לזה 🙂)  לגירסת ה-RWD או 15 ליטר לגירסת ה-AWD.
למודל 3 יש  340 ליטר בתא המטען, ועוד 85 ליטר ב-frunk -- זה מאד דומה או אפילו קצת פחות מול האיוניק, והמודל 3 פחות גמיש בהכנסת פריטים גדולים ממש.

(לטעמי כל רכב שאיננו האצ׳בק בכלל פסול מבחינת שימושיות בתנאים של הארץ היום, בגלל ניצולת גרועה של ה-footprint, אבל זה כבר דיון אחר.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 44 דקות, PinkDolphin כתב:

איזו שנה בדיוק של מאזדה 3, והםא גירסת סדאן או האצ׳בק

סדאן 2007

לפני 44 דקות, PinkDolphin כתב:

למודל 3 יש  340 ליטר בתא המטען, ועוד 85 ליטר ב-frunk -- זה מאד דומה או אפילו קצת פחות מול האיוניק, והמודל 3 פחות גמיש בהכנסת פריטים גדולים ממש

 

 

Screenshot_20230227-175113_Chrome.thumb.jpg.4d3c77487f636281b1d6b14919fabafa.jpg

Screenshot_20230226-131811_Chrome.jpg

 

והבעיה זה לא שהוא מפסיד בתחרות בולבולים לטסלה מודל 3,  כי באופן יחסי לקטגוריה לטסלה יש תא מטען מאוד גדול. הבעיה שהתא מטען שלו מאוד קטן באופן אבסולוטי גם ביחס לקטגוריה שלו ואפילו  ביחס ל סדאנים קומפקטיים.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...