Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוספתי חדר רחצה בעליית הגג, וכדי לא לוותר על שטח אכסון יקר, יש פתח גישה דרך המקלחת לחלק מעליית הגג שאני משתמש בו לאכסון חפצים שלא ניגשים אליהם בתדירות גבוהה:
5JtRmwp-yZ26EQGVFX9qbY1Ma2fJ786XaFVxtFeMy6MZX01lyPiwivsoB9f7l7ptthdbEIgUTP4JoWHNgVQ1rSUdDpjfEqbIKMwIhpFjHACA0n8tYJycZfkv3T-r4yJmAB7CkFNQnDrvDZ8UjRsUmi3Z6IQAp4oZ7HXRvT8OnP-MWaSkJFY6khH1DrSm3WrJpX3JDs2IvSHkiqsPKmP-G3iZxE7Zq7ubAVcUaBGAn81_ASfLULCnxSHTy5cpkAq8WWz6mhDHXjJ3PB72BnHWYRZ1R9qoHzf8w14mdF7Rr8bHQfw_lKlhHRDhbt1JG7AptFzp2EVEiBb5-Sm-ihMJoGjvmmHknLJoLrBaXxwZKcy9AGCjMfyl30APv04hd6YYHCeaBf__WVbQYrEW2Kj5sDd1aQqudFWaOD1s-Y_ScVnDIXK0Xk6AeipggEJGWHRbP8T4gphaIbP0ceiboz57eXWta3HjG9PcYzqzZu30XuD5CBmKD2L6tglG7vgTHVBLoiFS950KGbwFE44oprgLQuZ-0-AGQzjX7y6ZWQZtU1He1oYm-iJIl1z6ogSXH8vIYlXLFApRyc_xsfmrq0oJbUTNLqH11zzo1-5xxGkCbF08VQaz-TJnfFos3fRnujr3_TD5PHNUlp5soKE1fuhwuVFzbIiGw_bVcJxgOcFuXHj4I3vCXAAj56UiOM0txX4WnNhE7UbYlBLmsgo37Xo8-keXmhuV6fSTEw2aN6kx6iNoW49KJGBg7YaDzt_e5n2ekfmLz-pekRXbgMHdSEnlPriH9WPmrwrHvQ=w708-h943-no?authuser=0

 

הדפסתי לוח קצף בינתיים כדי לסגור את החלל הזה, אבל רוצה פתרון קצת יותר מערכתי. החלל בצד השני לא מבודד וקר פה בחוף. אני מתכוון לבודד אותו, אבל עדיין מעדיף שתהיה כמה שפחות זליגת חום מחדר הרחצה לשם.

רציתי לייצר דלת זכוכית חלבית רב שכבתית מבודדת ולהתקין התקנה בלי מסגרת (רק צירים, ואטמי סיליקון מסביב מהצד השני), כמה אפשרי מ10 עד בן גביר מתחתן עם עבאס זה צפוי להיות?

 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא יודע לענות לך

אבל פינה מהממת!

 

 

*תנמיך את מפזר החום. פיזור לא אידיאלי בגובה הזה. חום עולה למעלה, כידוע.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

נראה לי שאתה צריך לשאול זגג מקומי, שמכיר את החומרים הזמינים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, nitch כתב:

 

רציתי לייצר דלת זכוכית חלבית רב שכבתית מבודדת ולהתקין התקנה בלי מסגרת (רק צירים, ואטמי סיליקון מסביב מהצד השני), כמה אפשרי מ10 עד בן גביר מתחתן עם עבאס זה צפוי להיות?

 

אין בעיה לעשות כזה דבר.

ייתכן ולא צריך זכוכית רב שכבתית אלא רק זכוכית 10 מחוסמת - אבל בשביל זה, תתייעץ עם זגג.
(גילוי נאות - במשפחה הקרובה יש לנו מישהו עם דלת כזאת, חלבית 10 ממ מחוסמת, כבר כמה שנים. רק על צירים ואטם סיליקון בצדדים.)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 16 שעות, avargel כתב:

לא יודע לענות לך

אבל פינה מהממת!

 

 

*תנמיך את מפזר החום. פיזור לא אידיאלי בגובה הזה. חום עולה למעלה, כידוע.

 

תודה! אף אחד לא האמין שאצליח לדחוף הכל שם בחלל, אבל אכן יצא מעולה. את המקלחון בניתי בעצמי כי הצעות המחיר היו פסיכיות. אחרי שעשיתי את העבודה והבנתי במה זה כרוך, מבין שרובן לא היו פסיכיות בכלל. 

 

לגבי מפזר החום, הוא בגובה שהוא נמצא בו מסיבות של תקן חשמל ובכל מקרה מתחתיו נישה מוארת לנוי, הפרופורציות לא יוצאות טוב אם הוא נמוך יותר. הוא מחמם יופי כי זה חלל קטן, גם עם חימום תת רצפתי וגם עוד מעט יחובר להסקה המרכזית. 

 

 

לפני 16 שעות, sperial כתב:

נראה לי שאתה צריך לשאול זגג מקומי, שמכיר את החומרים הזמינים.

 

זכוכית זו זכוכית, אין הבדלים גדולים בין שווקים. בכל מקרה, ברור שאלך לזגג בסוף, הנקודה היא להשכיל פה כדי שהדיון איתו יהיה פורה ויעיל. 

 

לפני 16 שעות, איציק נ. כתב:

אין בעיה לעשות כזה דבר.

ייתכן ולא צריך זכוכית רב שכבתית אלא רק זכוכית 10 מחוסמת - אבל בשביל זה, תתייעץ עם זגג.
(גילוי נאות - במשפחה הקרובה יש לנו מישהו עם דלת כזאת, חלבית 10 ממ מחוסמת, כבר כמה שנים. רק על צירים ואטם סיליקון בצדדים.)

 

איציק

החשש שלי הוא שזכוכית רגילה, עבה ככל שתהיה, היא בלוק תרמי אחד. אדבר עם הזגג. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 8 דקות, nitch כתב:

החשש שלי הוא שזכוכית רגילה, עבה ככל שתהיה, היא בלוק תרמי אחד. אדבר עם הזגג. 

נסה לברר מהו תקן הבנייה באיזורך, לרוב ה"המלצות" שבתקן הן מתוך היגיון ויעילות (כולל יעילות אנרגטית וטרמית) כלפי חלונות פנים. האם אתה יכול לקנות חלון "קומפלט" מוכן להתקנה באיזורך? מה המפרט שלו מבחינת הזגוגית? ייתן לך קצת מידע😉

תשובה אין לי בשבילך...

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני משום מה חסום מלראות את התמונה, גם בנייד וגם בנייח...
בכל מקרה, אני מניח שאתה מדבר על זכוכית "בידודית" (IGU GLASS אצלכם שם בניכר) ולא על זכוכית רבודה (TRIPLEX בלעז).

במקרה שכן, אז הרעיון הוא טוב, אבל במדינה קרה כמו שלכם, כדאי להקפיד שהחלל בין הזכוכיות ימולא בגז (ארגון) ולא באוויר, בגלל  ענייני עיבוי, בעיקר.

היא אמנם מפחיתה בחצי או יותר (תלוי במפרט) את מדד איבוד החום, אבל זה עדיין גשר קור לעומת, נניח, הקיר...

 

מפרט סביר יהיה 4+10+6 עם מילוי ארגון.

מפרט ממש ממש טוב, יהיה טריפלקס 4+4 עם PVB LOW E רווח 10 +6 מונוליטית. שוב, אני לא רואה את התמונה, אבל זה עשוי להיות אובר קיל רציני. אם הדלת מובילה לחלל הגג ולא ישירות החוצה, זה סתם ייקר בלי צורך.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יש בקארזפורום אפליה כלפי משתמשים מסויימים (ברווז, שיעול שיעול) שלא יכולים לראות תמונה שהודבקה, אלא חייבים להעלות אותה.

מנסה שנית.

IMG_20220615_123009313.thumb.jpg.b3a94f52da8f8f4853da00903f4c61cd.jpg

 

לא ברור לי איך לעשות דלת מקלחת (בלי מסגרת) מזכוכית במילוי גז, הקידוח לצירים וכו' בעייתי. דווקא טריפלקס יכול להתאים, אבל יש לו תכונות בידוד בכלל?

 

בצד השני אכן יש חלל גג, אבל הוא כן מאוורר מעט ונהיה שם מאוד קר בחורף. מאידך, עוד לא בידדתי אותו, אז נראה.

 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

או.קיי...

עכשיו כשאני רואה את התמונה, ומבין מה רצית לעשות, אז אכן בידודית פחות מתאים כאן.

תשמע, ההפרשים בין טריפלקס למחוסמת מבחינה תרמית, הם זניחים. 

מחוסמת בטוחה יותר בסביבה מחליקה.

 

יש מבחר גדול של צירים זכוכית-קיר שיכולים לעבוד כאן, ואני מניח שהאיטום יהיה על הדלת עצמה, כמו במקלחון.

 

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה, לפי מה שאתה אומר וככל שאני הופך בזה, נראה לי שארד מנושא דלת הזכוכית.

להדפיס את הדוגמה של האריחים בצורה מדוייקת מבחינת התאמת צבע נראה כמו משימה שגדולה עלי, נראה לי שפשוט אדפיס לוח קצף אחר במקום הקיים עם איזה הדפס מגניב, שיהיה אלמנט עיצובי. מבחינת איטום ובידוד הוא עושה את העבודה, הסיבה לרצון להחליף אותו בזכוכית הייתה אסתטית.

 

  • אהבתי 1

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הלכת לבדוק את השיעול הזה?...😆

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...