Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני כרגע מחפש רכב עד כ-90K, 

חשוב לי אמינות,

צריכת דלק ככל האפשר,

ו.. כמה שיותר ספורטיבי ומאובזר,

חדש ככל האפשר ועם ק"מ שיהיה נמוך כמה שאפשר בתקציב הנ"ל.

 

תוואי הנסיעות שלי הוא ראשון לציון בית שמש, בד"כ על בסיס יום יומי.

 

חיפשתי לאחרונה לאון 1.5FR ידני, רובן עם 90K+ ק"מ, אני מחפש כמה שפחות ק"מ על מנת שאוכל לטפל ברכב ולהבטיח לעצמי אמינות.

כמו כן פזלתי ל-208GTI, אך אין ממש הרבה בשוק ואלה שנמצאות בעלות 70-90K ק"מ..

 

המחירים בשוק מאוד גבוהים,

אשמח לשמוע להמלצות לרכבים לפי הפרמטרים האלה,

 

תודה!

פורסם

במצב השוק הנוכחי אני חושב שתצטרך להתפשר על חלק מהדרישות שלך.

 

ממליץ לך לבדוק את ה208GTI ש- @discoTD5 מציע למכירה למרות שהקילומטראז' שלה קצת גבוה. היא שמורה ומטופלת טוב.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 שעות, Ozal100 כתב:

לאון 1.5FR ידני

לא יובאה מעולם, כן יובאה איביזה 1.5 ידנית. שתיהן לא ספורטיביות, אז לא ברור מה אתה מחפש. מחזק את ההמלצה של קודמי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ראיתי כבר FR ידניות ביד 2,

 

להתפשר לאיזה כיוון?

פזלתי לכיוון ה-208GTI, אך מפחיד אותי הקילומטרז הגבוה, לא יודע על אמינות הרכב ומקריאה ברשת, אין הרבה מידע אודות תקלות גדולות.

 

סה"כ מדובר ברכב שמיועד לשימוש של 3 שנים ולאחר מכן למכירה, מעריך שאסע ב-3 שנים 50 אלף ק"מ +-.

פורסם

אין לך מה לפחד מקמ. זה פחד ללא ביסוס. 

מכיר רכבים ספורטייבים בני 10-20 עם 250 אלף על השעון וננהגים מאוד חזק. 

אין שום בעיה באף אחד מהרכבים כל עוד מטפלים ואין בעיה לרכב לעבוד קשה אם מטופל. 

 

אף אחד לא קונה ספורטיבית בישביל לסוע כמו סבתא. קח בחשבון שכל 208gti שתראה ראתה מסלולים וראתה כבישי נהיגה וזה בסדר. 

לאון fr היא לא ספורטיבית,הייתי מוחק אותה.

 

אתה יכל כמו שאמרו לחפש 208gti וזה אחלה רכב לנהיגה. 

יכל להוסיף לרשימה רנו קליאו rs/אלפא גולייטה תלתן ירק. 

אתה מחפש רכב ספורטיבי יד שנייה אמין+חסכוני וקמ נמוך ב90 אלף,בישראל זה בעיה. 

אישית הייתי הולך על גולייטה תלתן ירוק. אבל צריך להתכונן להוצאה כל מספר שנים להחלפת קלאצים וזה יקר. 

 

70-90 אלף קמ זה כלום לרכב מטופל.הרכב שלי עם פי 3 יותר קילומטר וננהגת כל סופש ויש 0 בעיות. 

זה רק מספר. מה אתה חושב שקורה אחרי 100 אלף קמ?כלום. 

אז מחליפים ראידטור למשל+צינורות מים יבשים וממשיכים להנות. 

זה סהכ חתיכת ברזל,אין לה כפתור השמדה עצמית מקמ מסויים. הכל עניין של תחזוקה. 

 

  • אהבתי 1
פורסם

אתחיל ואומר שאין שום דבר ספורטיבי בלאון ואיביזה בגרסאות המדוברות.

 

אתה צריך להבהיר איפה אתה שם את הדגש בכל הקשור לספורטיביות- יש אנשים שמבחינתם רכב מהיר בקו ישר זה העניין, אחרים יעדיפו רכב עם התנהגות כביש טובה בשביל להינות בפניות.

פורסם

מעדיף התנהגות טובה,

ה-208GTI מאוד מאוד מושכת אותי,

לא מכיר את עניין האמינות בה.

 

(אני לא בן אדם של מהירויות גבוהות).

פורסם

שלא תטעה,גם ה208 שובבה בקו ישר,היא לא רכב איטי בכלל,לגמרי בטעות בזמן עקיפה אתה תסיים ב150 את העקיפה בלי לשים לב. 

היא יותר מהירה מ ה1.5 לאון גם בקו ישר.

 

אם התחברת ל208gti תהנה. יצא לי לעשות עליה סיבוב וזה אחלה רכב. 

יש אחת שנראת מעניין עם גאנטים לבנים(לא מכיר אותו אישית,אבל כן ראיתי אותה פעם אחת במציאות)הייתי מתחיל מבדיקה שלה. 

היא כן עבדה קשה אבל את זה אפשר להגיד על כל gti,אבל נראת טוב לפחות לפי מראית עין. 

וכמובן נסיעת מבחן תראה אם מתחבר לרכב.

אתה מתכנן ללחוץ עם הרכב/לתקוף פניות?אתה רושם שאתה לא בן אדם של מהירות גבוהה אז למה אתה חושב מראש לקנות ספורטיבית לא נוחה שתצטרך תחזוקה קצת מעבר?

פורסם
לפני שעתיים, Ozal100 כתב:

ראיתי כבר FR ידניות ביד 2,

 

רק 1.4 לא נמכרו ולא הגיעו לארץ 1.5 ידנית.

 

ורובן עם 125 כ"ס. 150 כ"ס נמכרו רק ב-2017-2018  כ-150 מכוניות.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה לי שהיה פה מישהו עם מיטו תלתן שהחליף ל- 208GTi.

דבר איתו ותקבל דעה על שני הרכבים לעצמם + היחס ביניהם.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני שעתיים, Ozal100 כתב:

מה דעתכם על אלפא מיטו תלתן?

בערך עם 70 אלף קילומטר..

 

הפיגו בליגה אחרת, מנהיגה בשתיהן.

המיטו ממש מאכזבת בכל הקשור לניהוג.

פורסם

היי לכולם,

 

מצאתי 208GTI, עם 100,000 קילומטר, שנת 2015, 

הרכב מטופל וללא תאונות, 

האם צריך להפחיד אותי הק"מ?

הרכב יסע כמו שאמרתי 20-30 ק"מ ליום, למשך שנה וחצי - שנתיים בערך... תודה.

×
×
  • תוכן חדש...