Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מעלה שאלה שאולי פיספסתי וכבר נשאלה - 

לפי איזה מחירון הקניה מתבצעת?

נראה שהמחירון של יד2 וגם של לוי יצחק (ל"י) מתבסס על מידע ממכירות אבל לא ברור ההבדל המשמעותי בינהם שמגיע עד עשרות %.

לא מצליח למצוא הגיון אצל יד 2 ודווקא אצל ל"י ההגיון ברור - כל שקל למעלה או למטה בדגם מסויים משפיע על החברות הגדולות בכמה אפסים למעלה או למטה.

אז די ברור מזה שהמוכר ייטה ללכת לפי ל"י בעוד שהקונה עם יד 2.

 

אשמח לשמוע האם אני צודק או סתם כתבתי גיבוב שטויות.

 

תודה

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

כתבו על זה הרבה בעבר -

ברור שהמוכר יתבסס על המחירון הגבוה והקונה על הנמוך אבל בסופו של דבר זאת שאלה של היצע וביקוש.
יש עובדה אחת בנושא - חברות הביטוח מבססות את שווי הרכב על מחירון לוי יצחק, כך שאם קנית רכב במחיר גבוה יותר והוא נגנב או נהרס (טוטאל לוס) תפסיד כסף.

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

כשאני ומכרתי וקניתי, זה היה רק לפי לוי יצחק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי כל העניין של מחירון נועד לקטע של הביטוח.

אם אתה קונה\מוכר רכב, המחיר נגזר מהמצב הריאלי בשוק, כמה אתה\הצד השני לחוץ על לסגור עסקה.

פורסם

במצב השוק עכשיו זה מחירון פלוס 20 אחוז לפחות (ברוב הרכבים),

מי שמוכר במחירון מפסיד כסף,

חבר אתמול מכר פריון פלוס, מחירוןלוי יצחק 87 והוא מכר ב110 לקונה הראשון שצלצל,

הוא יכל לקבל עליו יותר,

השוק בקטסטרופה,

אםאתה מוצא במחיר מחירון תבדוק עד כמה האוטו שבור,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

@WE988244 מכיוון שפות"ש לא כתב על איזה רכב מדובר, לכתוב "מחירון פלוס 20% לפחות" נראה לי קצת פזיז.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 40 דקות, WE988244 כתב:

במצב השוק עכשיו זה מחירון פלוס 20 אחוז לפחות (ברוב הרכבים),

מי שמוכר במחירון מפסיד כסף,

חבר אתמול מכר פריון פלוס, מחירוןלוי יצחק 87 והוא מכר ב110 לקונה הראשון שצלצל,

הוא יכל לקבל עליו יותר,

השוק בקטסטרופה,

אםאתה מוצא במחיר מחירון תבדוק עד כמה האוטו שבור,

 

ומהצד השני
קנינו אתמול לאחי קורולה 2015 יד ראשונה, מפדנט שמורה מאוד (150K ק"מ) הכל לפי הספר (אפילו החלפת צמיגים במוסכי היבואן), במחירון לוי יצחק פחות אלפיה...
צריך סבלנות.

פורסם

אני לא חושב שיש מה לקנות מעל מחירון לוי יצחק משוכלל אלא אם מדובר ברכב במצב חריג או מסוג נדיר. 

 

בשנה + האחרונות לוי יצחק גם מיתן את ירידת הערך לעומת שנים קודמות, שלא נאמר העלה את הערך על חלק מהרכבים, כך שאין מה לבצע תיקון על תיקון. 

 

וברכבים הקודמים שקניתי, בתקופות אחרות - יד 2 היתה בהחלט מדד שאפשר לעבוד איתו.

פורסם

תודה לכולם!

 

האמת שראיתי 2 מציאות שנחטפו בתוך שעות והיו במחיר אמצע בין לבין.

ללא ספק שסבלנות מצד אחד ולחץ מצד שני משחקים תפקיד מכריע במחיר הסופי.

 

סתם זורק רעיון -

למה לא שייקבע טווח מחיר  לכל שנתון?

יחסוך הרבה התעסקות לכל הצדדים ובעיקר לליסינג לביטוח.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

קניתי בדצמבר האחרון סוזוקי SX4 קרוסאובר מודל 2016 .

פרטית , יד ראשונה , מעט ק"מ ומטופלת רק בחברה.

הייתי מצפה לכאורה שיבקשו עשיריה לפחות מעל לוי יצחק ולא כך הוא . 

בקשו כ-3500 מעל לוי יצחק משוקלל ובערך יד2 משוקלל ושילמתי בלי להתמקח.

מראש אמרו שאין גמישות והבדיקה היתה טובה מאוד. 

אם היו משתוללים עם המחירון , כנראה לא הייתי קונה וממשיך לחפש.

מה שנאמר לעיל לגבי פריוס פלוס - זה רכב מבוקש גם בתקופה שפויה. 

7 מקומות בישראל הפורייה , היברידית ומותג חזק זה מתכון בטוח למחיר גבוה.

פורסם
לפני 15 שעות, WE988244 כתב:

במצב השוק עכשיו זה מחירון פלוס 20 אחוז לפחות (ברוב הרכבים),

מי שמוכר במחירון מפסיד כסף,

חבר אתמול מכר פריון פלוס, מחירוןלוי יצחק 87 והוא מכר ב110 לקונה הראשון שצלצל,

הוא יכל לקבל עליו יותר,

השוק בקטסטרופה,

אםאתה מוצא במחיר מחירון תבדוק עד כמה האוטו שבור,

נסחפת מעט. אלא אם כן אתה מוכר אוטו, אז מתנצל ושיהיה בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...