Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי. 

בבני הזוג. במנטליות שלהם. בטיב הקשר והתקשורת ביניהם. ועד ועוד ועוד. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פשוט מאוד - כשאין מספיק, זה יוצר/מחריף בעיות

 

יש אסכולה של חשבונות בנק נפרדים, אני אישית לא מאמין בזה אם כי מישהו שנמצא בפרק ב הצליח קצת לשכנע אותי שיש לזה יתרונות

 

לגבי פערים, אצלי בתחילת הדרך אשתי הכניסה יותר ממני והיום אני מכניס יותר ממנה

בסופו של דבר אנחנו תא משפחתי אחד וזה לא הפריע לאף אחד מאיתנו בשום שלב, כל אחד תורם את חלקו, אחד יותר בכסף והשני בדברים אחרים

 

  • אהבתי 1
פורסם

אף פעם לא עניין אותי מי משנינו מכניס יותר ומי משנינו מוציא יותר.

 

אנחנו חיים יחד וגם אם אכניס כפול והיא תוציא פי 3 כל זמן שאנחנו יכולים לעמוד בהוצאות מה אכפת לי?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כסף זה דבר חשוב, במיוחד בעידן של הרשתות החברתיות שכל אחד מראה לכולם איך הוא חי, יותר ויותר נשים רוצות גברים שיש להם כסף

כל אחד צריך לקחת לעצמו בן\בת זוג שתואם לרמת חיים שהוא רוצה לחיות בה.  זה לא משנה כמה אתה מרוויח, אם אתה לא יכול\רוצה לספק את הרמת חיים שהבת זוג שלך רגילה אליה אין טעם להכנס לזה וההפך

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

 

כל אחד צריך לקחת לעצמו בן\בת זוג שתואם לרמת חיים שהוא רוצה לחיות בה.  זה לא משנה כמה אתה מרוויח, אם אתה לא יכול\רוצה לספק את הרמת חיים שהבת זוג שלך רגילה אליה אין טעם להכנס לזה וההפך

כל אחדרוצה לחיות ברמת החיים הכי גבוהה שיש, עם בת זוג שנראית כמו דוגמנית על, ליידי בחוץ ושרמוטה במיטה ושמרויחה מיליונים.

 

המציאות שונה לחלוטין. אתה מוצא בת זוג שטוב לך איתה, חי בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם ובונה חיים נוחים ונעימים.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

כל אחדרוצה לחיות ברמת החיים הכי גבוהה שיש, עם בת זוג שנראית כמו דוגמנית על, ליידי בחוץ ושרמוטה במיטה ושמרויחה מיליונים.

 

המציאות שונה לחלוטין. אתה מוצא בת זוג שטוב לך איתה, חי בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם ובונה חיים נוחים ונעימים.

 

אני יודע שזאת המציאות אבל כל כך קשה לי קבל אותה 🥺

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

כל אחדרוצה לחיות ברמת החיים הכי גבוהה שיש, עם בת זוג שנראית כמו דוגמנית על, ליידי בחוץ ושרמוטה במיטה ושמרויחה מיליונים.

 

המציאות שונה לחלוטין. אתה מוצא בת זוג שטוב לך איתה, חי בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם ובונה חיים נוחים ונעימים.

 

קודם כל אף אחד לא קבע מה המציאות

לכל אחד יש את המציאות שלו

ומי שילך עם מה שלא מתאים לו בסוף  יבגוד או שיבגדו בו

מצד שני  אני תמיד אומר לאנשים את המשפט- מי שלא יכול לשחק במגרש של הגדולים שלא ישחק שם

גבר שלא יכול לעמוד בהוצאות של בחורה שנראית טוב ואוהבת כסף, שלא יכנס לזה מהתחלה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון גרוע 2
פורסם

לא מבין גדול בנושא זוגיות, אבל הנה השנקל שלי.

 

חבר ביקש ממני לקנות לו משהו באילת. קניתי לו.

 

כשנכנסתי אליו הביתה, אמרתי "הנה X שביקשת, אתה חייב לי Y שקלים על זה". אישתו ואמא שלה ישבו בסלון (זה חשוב).

החבר אמר "סבבה, בוא נצא רגע, אמשוך כסף, ואביא לך". עד כאן הכל רגוע.

 

כשיצאנו מהבית, החבר התעצבן עליי שאמרתי מול אשתו כמה הדבר הזה עלה לו, "מה, אתה לא מבין שלא מדברים על כסף בבית?".

ז"א צריך להסתיר מאישתך כמה אתה מוציא.

 

לי אישית זה נשמע מטומטם.

 

לדעתי - לא משנה כמה כל אחד מרוויח, גם אם אתה CTO של גוגל, והיא קופאית במקדונלדס, ולהיפך, כל הנושא הפיננסי צריך להיות שקוף מול בן/בת זוג, ורצוי גם מול הילדים כאשר יתבגרו מספיק.

  • אהבתי 9

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

קודם כל אף אחד לא קבע מה המציאות

לכל אחד יש את המציאות שלו

ומי שילך עם מה שלא מתאים לו בסוף  יבגוד או שיבגדו בו

מצד שני  אני תמיד אומר לאנשים את המשפט- מי שלא יכול לשחק במגרש של הגדולים שלא ישחק שם

גבר שלא יכול לעמוד בהוצאות של בחורה שנראית טוב ואוהבת כסף, שלא יכנס לזה מהתחלה.

"שכונת היוקרה" שאתה גר בה והואגיו של איציק הגדול הביאו לך זוגיות מאושרת?

 

ומה יקרה לזוגיות כזו אם חו"ח תרד מנכסיך?

 

סליחה אבל מה שאתה מתאר זו לא זוגיות אלא צריכת שירותי ליווי.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 7

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

כל אחד צריך לקחת לעצמו בן\בת זוג שתואם לרמת חיים שהוא רוצה לחיות בה.  זה לא משנה כמה אתה מרוויח, אם אתה לא יכול\רוצה לספק את הרמת חיים שהבת זוג שלך רגילה אליה אין טעם להכנס לזה וההפך

המשפט הראשון נכון. השאר כרגיל פייספאלם. אתה תצטרך מתישהו להפנים שבפורום כותבים בעיקר אנשים ממוצעים וסבירים. לא מעמיסי דוגמניות גולד דיגריות, שחושבים שזוגיות זה כמו אימוץ חיית מחמד או משהו. והעולם של רובינו, כנראה כולנו, נראה קצת שונה. מכיר הרבה אנשים שהתגרשו בשלבים שונים בחיים מסיבות שונות. באף מקרה זה לא היה בגלל ש"מי שלא יכול שיחק במגרש של הגדולים". 

 

...

 

שופוני ובעיות מהסוג הזה בצד, פערים כלכליים או חברתיים גדולים מדי יכולים להיות מתכון לצרות - תלוי אופי. אם הצד שמרוויח יותר מחשב בראש כל שקל שהוא מוציא יותר על הצד שמרוויח פחות - זה לגיטימי ואנושי. רק שצריך להבין שזה לא יעבוד לטווח ארוך אם לא נגמלים מזה. כנ"ל גם לצד השני. אם הצד שמרוויח פחות מוריד ופוגע באיכות החיים של בן או בת הזוג כי לא נעים לו או לה שמשלמים עליו - גם זה לא ואו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

באמת, נהג לילה. אתה עדיין לא יודע שיש לנו כאן מישהו שמודד הכל בספרות בחשבון הבנק?

 

לא סתם שאלתי אותו על ילדים (וכנראה שלא סתם לא קיבלתי תשובה לשאלה זו)

 

טרנספורטר - אשה תשאר יפה באותה מידה גם אם לא תצא ממרצדס אלא ממאזדה.

 

פות"ש - עניין הכספים בזוגיות נגזר משני דברים - ציפיות ואמון. אני סומך על אשתי שההוצאות שתוציא יהיו הגיוניות, היא סומכת עלי שלא אעלים כספים משותפים. ולהפך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פותח השרשור תנסה למקד את השאלה,

רשמת פעם שאבא של חברה שלך שווה 100 מליון ש"ח.

זה מצב שונה לגמרי ממה שענו לך פה כי לא הסברת את כל הסיטואציה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...