Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 16.2.2022 בשעה 06:59, rev-Match כתב:

נכון להיום יש לי משפחתית גדולה שעונה על כל הדרישות (זוג +2),

 

איפה הבעיה?

הושבת הילדים ברכב דורשת תנועה משני צידי הרכב מה שיוצר מצב שצריך לשחק המון עם פתיחת הדלתות וסגירתן על מנת לזוז מסביב לרכב בחניות צמודות ולא רק.

 

התחלתי להשתעשע ברעיון לעבור למיניוואן, מזכרונות הילדות שלי, ברובם היו דלתות הזזה.

הופתעתי לגלות שרוב הדגמים מגיעים בתצורת 5 דלתות,

סיטרואן c4 , ספייסטורר, רנו סניק, גרנד סניק , שברולט אורלנדו,  פורד smax, גלאקסי, טויטות למיניהן.

 

מה האופציות הנותרות, מאזדה 5 וקיה קרניבל .

 

איפה דלתות ההזזה לעזעזל?!

 

קארוול

https://vwcv.co.il/models/caravelle/

טרנספורטר

https://vwcv.co.il/models/transporter/transporter-delivery-van/

יש לך גם מולטיוואן

https://vwcv.co.il/models/multivan/

 

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

חדש לא על הפרק. 

מכוון לשנתונים 14-16 וזאת גם הסיבה שהשרשור נפתח, בשנתונים האלה רק מאזדה 5 וסיאט בעלות דלתות הזזה. 

 

טרנספורטר גדול מדי, אנחנו זוג +2 סהכ מחפשים נוחות ושימושיות. 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...