Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון להיום יש לי משפחתית גדולה שעונה על כל הדרישות (זוג +2),

 

איפה הבעיה?

הושבת הילדים ברכב דורשת תנועה משני צידי הרכב מה שיוצר מצב שצריך לשחק המון עם פתיחת הדלתות וסגירתן על מנת לזוז מסביב לרכב בחניות צמודות ולא רק.

 

התחלתי להשתעשע ברעיון לעבור למיניוואן, מזכרונות הילדות שלי, ברובם היו דלתות הזזה.

הופתעתי לגלות שרוב הדגמים מגיעים בתצורת 5 דלתות,

סיטרואן c4 , ספייסטורר, רנו סניק, גרנד סניק , שברולט אורלנדו,  פורד smax, גלאקסי, טויטות למיניהן.

 

מה האופציות הנותרות, מאזדה 5 וקיה קרניבל .

 

איפה דלתות ההזזה לעזעזל?!

 

פורסם

כל הדגמים שאין להם הם מיניוואן קומפקטי, תעלה דרגה למיניוואנים "בגודל מלא" ותקבל דלתות הזזה. קיה קרניבל שכתבת היא דוגמה למיניוואן לא קופקטי עם דלתות הזזה. יש לך גם טויוטה סיינה, קרייזלר גרנד וייאג'ר ואולי עוד.

מאזדה 5 באמת חריג אצל הקופקטים עם דלתות הזזה שגובות מחיר בדמות ספסל אחורי יותר צר בגלל המסילות. כנראה זו הסיבה שיצרנים אחרים נמנעים מהם.

בילדות שלך היו מיניוואנים קופקטים עם דלתות הזזה?

פורסם

פורק גלאקסי קומפקטי?

רנו גרנד סניק החדש קומפקטי?

דגמים בגודל של הסיינה שהזכרת,

נראה שעלית פה על הנקודה, כנראה שזה עניין של שוק ופחות גודל.

 

בשנות ה90, לכל אלה היו דלתות הזזה.

סובארית 

GMC safari 

טויטה פריוויה

מאזדה MPV

מיצובישי L300

פורסם
לפני שעתיים, rev-Match כתב:

GMC safari 

 

 

החזרת אותי 30 שנה אחורה, לאבא שלי היתה כזו דנדשה. אמריקאית טיפוסית עם מנוע ענקי, מלא מסכי LCD ושעונים של פעם עם כיתובים בירוק, ידית הילוכים אמריקאית לצד ההגה ובלם רגל במקום יד, סלון קדמי מרווח עם משענות יד כמו של פעם וסלון אחורי נעים לנוסעים (גם עם משענות יד), הכל מרופד בד זמש של אמריקאים. האמת היא שאני תמיד מוכוון לכיוון האצ'בק ורכבים כמה שיותר קטנים בהתאם לצרכים, אבל איכשהו תמיד אהבתי את הקופסתיות הזו של מיניוואן קטן כזה כמו הספארי של פעם, משהו מנחם ומאוד Cosy היה בה. אחחח חלום. 

 

Picture for referance 

1985 GMC Safari I 2.5 EFi (92 Hp) | Technical specs, data, fuel  consumption, Dimensions

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 דקות, omricn כתב:

 

החזרת אותי 30 שנה אחורה, לאבא שלי היתה כזו דנדשה. 

 

Picture for referance 

1985 GMC Safari I 2.5 EFi (92 Hp) | Technical specs, data, fuel  consumption, Dimensions

 לאבא של אשתי הייתה כזו גם, בצבע תכלת , גם לה יש רק זכרונות טובים ממנה. 

 

פורסם

והאחות שברולט אסטרו . הו הימים ההם שבהם כל "בכיר" התהדר ברכב מסחרי כרכב "יוקרה" 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אבל זה כר VAN גדול יותר

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נעלמו ביחד עם רוב המיניוואנים. 

עדיין קיימות בטנדרונים ולדעתי אין קשר בין מסילות למרווח כי המושבים האחוריים בטנדרונים דיי מרווחים אפילו לשלושה אנשים. 

פורסם
לפני 22 דקות, yoav911gt2 כתב:

נעלמו ביחד עם רוב המיניוואנים. 

 

הם לא בדיוק נעלמו,  יש דגמים חדשים וכולם בתצורה של דלתות רגילות.

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

וכעת הזכרתם לי את ה- GMC VANDURA של ה- A-TEAM...
(אני מניח שרבים בפורום לא מכירים...)

 

https://thenewswheel.com/the-a-team-van-history-of-the-classic-gmc-vandura/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_A-Team

 

אוך הזיכרונות מהקיבוץ!

ילד בן 18 מקבל רישיון, מה הרכב שפנוי בסידור בלילה, GMC ונדורה קצרה.

רכב מספר 1. מנוע  V6 4.3 בנזין

190 כוח סוס. נשמע כמו טנק. לנהוג על טנק, 2 מטר מעל כולם. הגה כוח שלא נותן שום פידבק.

בסוף החליפו בטויוטה הייס טורבו דיזל

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 52 דקות, rev-Match כתב:

הם לא בדיוק נעלמו,  יש דגמים חדשים וכולם בתצורה של דלתות רגילות.

יש הרבה פחות מבעבר, כאשר הרוב פשוט הוחלפו ע"י ג'יפונים (ע"ע 5008 , סיאט טראקו שהחליף את האלהמברה ועוד). 

פורסם
לפני 6 שעות, rev-Match כתב:

 

בשנות ה90, לכל אלה היו דלתות הזזה.

סובארית - כל קטגוריית ה-קיי עוד משווקת במזרח הרחוק עם דלתות הזזה.

GMC safari - הוחלפה ע"י אפלנדר, ואז הטראוורס החליף אותה ואת הטרייל בלייזר.

טויטה פריוויה - טויוטה סיינה כיום.

מאזדה MPV - לא מיוצרת מ-2016, היה דגם מחליף שנמכר רק בשוק היפני.

מיצובישי L300 - היה מסחרי ולא מיניואן.

 

 

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 17 דקות, itsik170 כתב:

 

 

L300 היה גם מיניוואן, 8 מקומות. Glx  מנוע 2000.

היה לנו כזה בקיבוץ, אחלה רכב האמת. תנוחת ישיבה בקבינה על הגלגלים. מאוד מרווח היה.

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...