Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש עצה כמי שלראשונה רכש רכב חדש מהסוכנות - קניתי קודיאק 2021 ביוני והרכב נהדר מכל הבחינות. אבל, אחרי כחצי שנה איתו הגעתי ל-2 מסקנות:

א. המשפחה שלי יכולה להשתמש ברכב קטן יותר- שיהיה יותר קל לתמרן ולחנות, "חבל" לסחוב 2 טון רכב בשביל להקפיץ ילד לחוג בתוך העיר.

ב. כלכלית/מנטלית אני לא מרגיש בנוח לנהוג ברכב ככ יקר - אני נוסע בו בתחושה שזה בזבני, מנקר עיניים, לא התנהגות צרכנית נבונה.

 

מחפש אלטרנטיבה: איזה רכב משפחתי/suv (לשבת גבוה נחמד אבל לא חובה) משומש מגיע עם כמה שיותר מע' מתקדמות (למשל בקרת שיוט אדפטיבית) באזור 100-120 אלף שח?

יתרון לחשמלי בגלל חסכון בעלויות.

 

לדוגמה - אם טסלה 3 משומשת הייתה מתקרבת למחיר 150 אלף (מלמטה) זה היה ממש מתאים.

 

תודה לחושבים איתי!

 

עריכה אחרונה על ידי ben_Re0
פורסם

לדעתי הקודיאק לא מנקר עיניים בכלל. העיצוב שלו סולידי והוא מאוד נפוץ על הכביש.   

אם בכל זאת אתה נעול על החלפה ובעדיפות לחשמלי אז הגילי גאומטרי יענה על הדרישות.

S60 Rdesign

פורסם

לא מבין מה מנקר עיניים בקודיאק, רכב 'שקוף' בעייני שלא מרגישים שהוא עובר ליידך.

 

אתה יכול לחפש סורנטו/סנטה פה דיזל ותשאר באותה הקטגוריה רק במחיר שאתה מבקש.

אם כאמור אתה מוכן לרדת במידות (וחשמלי לא נכנס בתקציב), תוכל לבדוק ראב4 היברידית.

במידה ואפשר לוותר על הישיבה הגבוהה, סונטה היברידית.

×
×
  • תוכן חדש...