Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השמן במדיד שחור וגם על הפקק שחור

i10 2014 90,000km קונה תרכב הזה

חוץ מזה האוטו נראה סבבה

 

השאלה האם אפשר פשוט להחליף תשמן בטיפול הבא ויהיה בסדר? איך אפשר לבדוק שזה לא קריטי

עריכה אחרונה על ידי מאיר יד 2
פורסם
לפני 22 דקות, netanel1014 כתב:

כמה זה שחור? כל שמן הוא שחור אחרי כמה זמן..

אם אתה יכול לראות אם יש בוצה תבדוק את זה - זה נראה כמו גריז . אם יש אל תגיע.

 

4896370F-4FD4-4C24-8B4B-8B8E1EA41428.jpeg

פורסם (נערך)

אל תתעצל.

תכניס את אצבע לתוך פתח מילוי השמן, "ונגב" מסביב בצורת עיגול.

ברגע שיש על האצבע חומר שחור, סמיך, זהו הבוצה. 

אם זה המצב, זה בדיוק הזמן לעזוב את הרכב הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם (נערך)

נראה כאילו נסעו בו בשטח.

אצלי 2014 תא מנוע נוצץ טיפה אבק מידי פעם ואני דיי מזניח בשנה האחרונה.

עריכה אחרונה על ידי dorban5
פורסם
לפני כשעה, dorban5 כתב:

נראה כאילו נסעו בו בשטח.

 

 

באמת ניתן להסיק את זה מהתמונה ?!

 

אם כבר זה שאין היסטוריית טיפולים זו נורה אדומה.

  • אהבתי 1
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אחרי השאלה שלך בפיקנטו וגם הרכב הזה.רק שואל אם אתה נמצא אצל סוחר או איזור של אנשים שלא מומלץ כ"כ להתעסק איתם בגלל קומבינות.

90K שלא טופל בזמן (אם אכן יש בעיה עם השמן) לא רואים כל יום. רכב עם קילומטראז' נמוך כמעט תמיד מטופל ברמה של מגבים במוסך מורשה.

פורסם
לפני 16 שעות, מאיר יד 2 כתב:

 

4896370F-4FD4-4C24-8B4B-8B8E1EA41428.jpeg

 

 

זה סימן לרכב שלא טופל בזמן או טופל בשמנים נחותחם. רואים את זה בהרבה רכבי יונדאי והם נוסעים שנים כהה, בחלקם יש צריכת שמן גבהה. 

 

ברכב שטופל בזמן בשמן איכותי לפי תקן היצרן, השכבה הזו לא מופיעה. 

 

 

תזהר בקניית רכב ללא תיעוד טיפולים. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, dorban5 כתב:

נראה כאילו נסעו בו בשטח.

אצלי 2014 תא מנוע נוצץ טיפה אבק מידי פעם ואני דיי מזניח בשנה האחרונה.

אצלי הרכב מטופל בזמן והכל, ואני גר בב"ש, לא מזמן הייתה פה סופה.. ותא המנוע נראה כך גם אצלי..

 

פורסם

כמות האבוק בתא המנוע נורמלית למנוע שלא ניקו אותו הרבה זמן וזה לא מעיד על שום דבר, אין מה להתרגש מזה, אלא ממצב המכאני והתחזוקה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...