Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קניתי רכב מסוג קיה פיקנטו 2017 ויש לי מספר שאלות על הבדיקה.
זו הרשימה של הדברים הקריטיים שקיבלתי , רוצה להבין האם נדרש לתקן או לא:
1. תומכי תיבת הילוכים פגומים

2. מתלה קדמי רעידות יתר-תותבים פגומים - הוא טען שבעיקר במהירות שבין 0-70
3. מערכת היגוי - נקישות יתר

4. נורת ESP דולקת- לא ראיתי שהיא דולקת ככה שאין לי מושג על מה הם דיברו במכון בדיקה ..
5. תומכי מנוע פגומים-רעידות יתר

פורסם

כלום לא קריטי, אבל יתכן שתצטרך  להחליף תושבות מנוע וגיר, משולשים, אולי עוד משהו ואולי כל החלקים עדיין עם רמת בלאי סבירה ולא נדרשת החלפה מידית. 

 

 

מה הקילומטרז' של האוטו? 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

בכזה ק"מ כבר הגיוני שיש בלאי בחלקי גומי האלו, אבל שוב אני אומר, יתכן שהבלאי לא ברמה שדורשת החלפה מיידית. 

 

 

פורסם

אם באמת יש בעיה בבקרת יציבות,

לא כדאי להשאיר את זה,

ייתכן שהנורה אמורה לדלוק, ופשוט הוציאו אותה כדי לעבור טסט (ולמכור...)

ובבדיקה זיהו את זה במחשב.

תבדוק אם בהתנעה הנורה נדלקת ונכבית,

אם כן, לכאורה הכל בסדר.

פורסם
לפני 20 שעות, race driver כתב:

אם באמת יש בעיה בבקרת יציבות,

לא כדאי להשאיר את זה,

ייתכן שהנורה אמורה לדלוק, ופשוט הוציאו אותה כדי לעבור טסט (ולמכור...)

ובבדיקה זיהו את זה במחשב.

תבדוק אם בהתנעה הנורה נדלקת ונכבית,

אם כן, לכאורה הכל בסדר.

בהחלט אני רואה שהיא נדלקת ונכבית ישר, לדעתי זה טעות שלהם..

תודה לכולם, בכל מקרה אלך לבדוק במוסך מה שצריך

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...