Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Scotty Kilmer כל כמה זמן ממליץ לרכוש מגבים לרכב מסיליקון. 
 
במזג האוויר שלנו פה בארץ (עם כל השמש, גשם חזק כשיש וחול) סט מגבים ממוצע מחזיק בקושי שנה.
גם עם מקפידים לשמור על חלונות נקיים (חלון מלוכלך הורס מגב ממש מהר).
ניסית כמה פעמים מגבים יקרים מחברות שונות שלא הביאו הבדל רציני במיוחד (המבחר בארץ מאוד דל, והדגמים ביחס לעולם נחותים+ רוב הזמן ההספקה שיש בחניות פה ישנה).
לדעתי רציתי לנסות להזמין מגבים מסיליקון מחו"ל.
יש למישהו מחשבה/ דעה/ נסיון בנושא?
פורסם

בסופו של דבר המגבים מחזיקים לשנה בערך, לך על מגבים זולים ותחליף לפני החורף הבא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבר פתחו מליון שרשורים בנושא.

לא צריך לקנות הכי יקר, אני מחליף כל שנה בתחילת החורף, בדרך כלל אצל החשמלאי שלי שיש לו איזה מגב סביר ולא סיני ב 50 שאל לזוג. או איזה מבצע שיש באוטודיפו.

תחזיק בקבוק מים ברכב, אם בחלון מלוכלך מידי שטוף אותו לפני השימוש במגבים, תשמור עליהם קצת יותר.

אל תטריד את הראש שלך יותר מידי בנושא הזה. תשקיע בצמיגים 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

מגב סביר ולא סיני

גם הבוש מיוצרים בסין.

אצלי בוש החזיקו שלוש שנים. עד שאחד התחיל להכרע.

20211119_141158.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אני קניתי זוג מגבים באוטוסטור ליפני שנתיים+,ועד עכשיו הם עדיין במצב מעולה. 

לא כל המגבים אותו דבר,מאמין שהזוג הזה ישרוד עוד שנה אין טיפת יובש. 

 

מגבים רגילים שאמא שלי שמה בתחנת דלק באמת לא שורדים יותר מקיץ 1,אבל עולים 50. 

לי זוג עלה 120-140. בסופו של יום זה שקלים לפה או לשם....

×
×
  • תוכן חדש...