Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ותודה מראש למי שמוכן לעזור.

ניסיתי לקרוא בפורומים, לעשות השוואות רכבים גם באתרים וגם בכתבות ועוד

אני מודה אני טובע פה בעולם הזה של הרכבים.

 

עד לאחרונה היה קיה נירו. נוצר מצב ונתקענו ללא רכב בכלל.

אז עכשיו בחיפושים לרכב חדש:

מדובר על קניה של יד ראשונה מהשנה העכשווית. 

צריך להתאים לאדם כמוני בעל ממדים גדולים שצריך את המרווח ולכן רכב שמראש נחשב קטן מאוד לא יתאים.

מצד שני הרכב לא יכול להיות גבוה כי יש אישה עם נכות מסוימת בגיל מופלג  שקשה לה "לטפס" לרכב.

טווח מחירים בסביבות 130-150.

נוסע די מעט אבל בהמון פקקים ונסיעות עירוניות איטיות מאוד.

המערכת שמע והאיכות שלה חשובה לי מאוד

נוחות הנהג יותר חשובה פה מנוחות הנוסעים.

 

שאלה מתוך בורות:

ברכב הקודם היה מצלמה ברוורס ובצג היו קווים צהובים ואדומים שהראו את הגבולות שאני יכול לסוע אחורה.

האם זה תכונה שניתן למצוא בכל הרכבים החדשים עם מצלמת רוורס? או שזה ספציפי לקיה נירו?

 

אגב מה שאני מבין זה שהרבה רכבים לא במלאי בגלל חסרים מסוימים בשבבים או חלקים או משהו בסגנון?

לכן אני מוסיף שהקנייה היא לחודשיים הקרובים   ולא נוכל לחכות איזה חצי שנה לחידוש מלאי.

אז אחרי שתהיה לי רשימה של שמות אני כן אבדוק במקומות זמינות מלאי מה שיצמצם אפשרויות.

אחר כך אני אבחר ממה שישאר

 

פורסם

אם הנירו התאים לצרכיך - הייתי הולך על נירו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...