שלום רב ותודה מראש למי שמוכן לעזור.
ניסיתי לקרוא בפורומים, לעשות השוואות רכבים גם באתרים וגם בכתבות ועוד
אני מודה אני טובע פה בעולם הזה של הרכבים.
עד לאחרונה היה קיה נירו. נוצר מצב ונתקענו ללא רכב בכלל.
אז עכשיו בחיפושים לרכב חדש:
מדובר על קניה של יד ראשונה מהשנה העכשווית.
צריך להתאים לאדם כמוני בעל ממדים גדולים שצריך את המרווח ולכן רכב שמראש נחשב קטן מאוד לא יתאים.
מצד שני הרכב לא יכול להיות גבוה כי יש אישה עם נכות מסוימת בגיל מופלג שקשה לה "לטפס" לרכב.
טווח מחירים בסביבות 130-150.
נוסע די מעט אבל בהמון פקקים ונסיעות עירוניות איטיות מאוד.
המערכת שמע והאיכות שלה חשובה לי מאוד
נוחות הנהג יותר חשובה פה מנוחות הנוסעים.
שאלה מתוך בורות:
ברכב הקודם היה מצלמה ברוורס ובצג היו קווים צהובים ואדומים שהראו את הגבולות שאני יכול לסוע אחורה.
האם זה תכונה שניתן למצוא בכל הרכבים החדשים עם מצלמת רוורס? או שזה ספציפי לקיה נירו?
אגב מה שאני מבין זה שהרבה רכבים לא במלאי בגלל חסרים מסוימים בשבבים או חלקים או משהו בסגנון?
לכן אני מוסיף שהקנייה היא לחודשיים הקרובים ולא נוכל לחכות איזה חצי שנה לחידוש מלאי.
אז אחרי שתהיה לי רשימה של שמות אני כן אבדוק במקומות זמינות מלאי מה שיצמצם אפשרויות.
אחר כך אני אבחר ממה שישאר