Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שההלום לכולם.

אז נכון להיום – ה31 לאוקטובר 2021 – אופטימוס (סובארו) שנמצא בחזקתי כבר שנה שביעית.

עם מערכת סאונד ברמה די גבוהה אך לאחרונה החלטתי שאני רוצה לשמור חלק מהרכיבים בה לפרוייקט בסקייל הרבה יותר גבוה.

והחלטתי להוריד את רמת הרכיבים בה אך עדיין להתפשר מעט מאוד באיכות הסאונד.

 

התסיס באסו שלי הוחלף במוראל פרימו 8 בתיבה פורטד 20 ליטר ובחיי אני מבסוט אש על ההחלפה – כן יש קצת פחות נפח באס אבל מבחינת דיוק טונאליות בחיי שהפשרה היא לא מאוד קטנה אלא כמעט אפסית! וזה כשאני מדבר על סאב שקניתי ב6K שקלים לעומת סאב שקניתי ב400 שקלים (כולל תיבה וגריל).

 

אז אמרתי – אני רוצה לפנות משם גם את המגבר הראשי – הAUDISON שלי מדגם VOCE 5.1

 

וחיפשתי מגבר זול – 4 ערוצים במקום חמישה כי אני צריך סה"כ להגביר איתו סאב ושני וופרים.

אבל חשוב לי שהוא יהיה איכותי וגם בעיקר – חזק!

 

ואז התחלתי לסקור טכנולוגיה שנקראת Half Bridge Topology

שמאפיינת היום מגברים מתוצרת ברזיל.

 

המותגים שמובילים בעיקר הינם – בסדר מהכי נחשב להכי פחות נחשב

 

SOUNDIGITAL

TARAMPS

BANDA

STETSOM

 

עכשיו מה היא בעצם טכנולוגיית חצי ברידג'?  

מדובר בחיבור של רמקול שמאל ורמקול ימין אל זוג ערוצים במגבר – תחזיקו חזק – עם פלוס ומינוס משותפים! בין זוג הרמקולים.

 

כן – קראתם נכון – יש לכם שמאל, יש לכם ימין – סטריאו מלא – רק שמינוס של רמקול אחד מחובר ביחד עם פלוס של השני – לאותו הטרמינל.

 

שני רמקולים – שלושה טרמינלים במקום ארבעה.

 

ויש למגברים האלה עוד יתרון אחד עצום – הם כמעט תמיד – FULLRANGE

החלום הזה על מונובלוק – פול ריינג' עם ים כוח במחיר נמוך – סוף סוף התגשם עם המגברים הברזילאים.

 

אבל! – יש להם כמה קטעים ממש מוזרים.

 

האחד הוא שאין להם פיוז פנימי – צריך לחבר להם פיוז חיצוני לפי ההמלצות של היצרן לאותו המגבר.

 

המגבר הקטן שאתם תראו בתמונות בקרוב – יכול בעקרון לשאוב זרם עד 105 אמפר! לפני שהוא נשרף – האמנם. נגיע לזה בהמשך.

 

קודם אני רוצה להתחיל בסרטון קצר שמראה עד כמה המגברים האלה יכולים להיות מסוכנים (לחלקם מאז הוסיפו מעגל שמגביל את צריכת הזרם)

 

https://www.youtube.com/watch?v=n1xoH2i5j14&t=4s

 

 

אבל עכשיו אני רוצה שתראו – קטע מקדים של בדיקת DYNO על המגבר שאני הולך לסקור מכל אותם מגברים:

 

https://www.youtube.com/watch?v=fc-fHVG0Wt4

 

 

חוו"ד מגבר סטטסום מדגם HL800.4

 

אז בואו נתחיל בקצת נתונים –

 

מחיר? 690 שקלים מאמזון כולל משלוח ומיסים.

 

המגברים האלה נמדדים או ב2 אוהם או ב1 אוהם ומדובר בשני דגמים של אותו המגבר.

אני קניתי את דגם ה2 אוהם בכדי שאדע גם מה הנתונים שלו ב4 אוהם.

 

במתח 13.8 וולט הוא מוצהר להוציא 4 כפול 165 וואט ב4 אוהם או 260 ב2 אוהם ובגישור 520 ב4 אוהם.

במתח 12.6 מדובר על 225 וואט לערוץ ב2 אוהם או 140 וואט ב4 אוהם ו450 בגישור

 

הSNR שלו גדול מ90 דיבי והTHD שלו נמוך מ0.03 אחוז

 

 

עכשיו יש עם כל זה שתי בעיות!

 

הראשונה היא שליצרן יש אולי תקן איזו אבל למגבר כמוצר סאונד אין שום תו תקן – אז איך יודעים עד כמה הוא עומד בהצהרות שלו או לא – לפחות מבחן הDYNO שהעליתי מראה שהוא לא ממש רחוק משם במציאות.

 

בשביל 690 שקלים – החלטתי שזה שווה את הניסיון.

 

וזה מגבר זול וממש פשוט מתוך כל אותם מגברים ברזילאים – אם הוא יפתיע לטובה אז יש כאן פתח למערכת שמבוססת על מונובלוקים פול ריינג' בהמשך ו... טוב לא נגלה את כל התכניות.

 

אז הזמנתי.

המגבר הגיע וכאן מתחיל ממש הסיקור.

 

 

אריזה –

 

אריזת קרטון פשוטה עם הדפס נאה למראה.

פותחים את המגבר הוא עטוף בניילון אטום לאוויר אבל אין קלקר אין כלום! רק חוברת הוראות.

לא ברגים להתקנה, לא מברג או מפתח כלשהו – נאדה.

 

חוברת הוראות – מפורטת בהמון שפות יש אפילו הפניה לPDF עם חותמת איכות דרך האתר שלהם.

 

 

 casing.thumb.jpg.26cb9cbe1d16216b23461a362646b0f5.jpg

גוף המגבר ומראה כללי –

 

מדובר במגבר שהוא "פחון" פשוט עם עוגנים להברגה מפלסטיק – ממש נראה כמו משהו שהיתם קונים פעם בתחנה מרכזית ישנה בבסטה של ציון.

 

מקדימה יש כיסוי פלסטי שחור עם הדפסים של הלוגו והדגם ונורית בקרה ופרוטקשן – פשוט, נראה כמו מוצר גנרי שכנראה נמכר בכל מיני גרסאות ומדבקות.

 

 

 

 handoveramp.thumb.jpg.f9a2b5aeaa0e3a5b4d1da3df2f6dd238.jpgterminals.thumb.jpg.cb6ee9e1a671d3ab53f93c1c62dbe634.jpg

 

איכות –

 

הלוח אם עצמו נראה שהרכיבים במצב טוב מאוד, ההלחמות כולן נקיות ויפות – באמת שלא רואה שם יותר מידי דברים להתלונן עליהם בפן הזה – לעיניכם הרואות תמונת קרביים:

 

 

 

 amp-guts.thumb.jpg.a62d10df08f3822abf2024c94b3bd4a6.jpg

אבל!

 

המפסקים והפוטנציומטרים בחיי זה רכיבים שאפשר למצוא בערכאות אלקטרוניקה לילדים בכיתה א' – זוועה.

 

והשקעים של הRCA – לא חושב שהם יעמדו ביותר מכמה חיבורים בודדים לפני שהם יתחילו לעשות בעיות.

 

 

וכאן בסופו של דבר מגיע הקרם דה לה קרם – משהו שלמראית עין מעלה סימני שאלה קשים – איך לכל הרוחות עם כאלה טרמינלים קטנים – המגבר הזה מסוגל בכלל לשאוב מספיק זרם בכדי לייצר כזה הספק – שמעו, מבחן הדיינו לא משקר.

 

תעלומה! כי כבל 8 גייג' למשל בחיים לא יתפס לכזה טרמינל – יש לי כבל טוב של קנו-קונספטז ובחיי הייתי צריך לדלל שני שליש ממנו בכדי שיתפס אל הטרמינלים.

 

אז איך בשם כל היקר והקדוש המגבר הזה אמור לספק כזו תוצאה?  כן כבר הספקות והתחושה שפשוט בזבזתי 700 שקלים הלכו לפח. – נגיע לזה בהמשך.

 

התקנה –

 

קודם - כל בחוברת הוראות כתוב לחבר אותו עם כבל 6 גייג' ופיוז של 40 אמפר. 

באמת לא מבין איך כבל עבה יותר יכול בכלל להקלט שם - בפיצול מתחת למגבר יש פיוז על כל פיצול. 

כרגע לא חיברתי סופיות כבלים כי הכבלים שיש לי פשוט עבים מידי ואי אפשר לשים עליהם ככה סופית מתאימה - אני אצטרך להשיג כבלים 8 גייג' סטנדרטיים שהם דקים יותר מהקנו האלה או אפילו 6 גייג' ורק אז לשים עליהם FERRULE או SPADE.

 

 wiring-mess.thumb.jpg.cbeab42052c92b88f0d2db1e66c3a0ba.jpg

כן תמונות קשות ביותר של חיווט שהוא ברמה של מעבדה בחברת הייטק – לא בטיחותי – באלאגאן היסטרי אולי מתישהו במהלך החודשיים הקרובים אקח לי איזה יום לסדר את הכל שם.

 

אבל אני שם כרגע סאב וארגז שלא מאפשרים גישה שם לכלום וכך זה בעצם נראה ביום יום:

 

 

 trunk-look.thumb.jpg.78465cddc7e7fe8bf6e4829546eb30cd.jpg

 

וניגש לדבר שתכלס – כולכם חיקיתם לו.

 

 

כוח ואיכות צליל!

 

ההיגיון הבריא כשמביטים בטרמינלים הקטנים האלו, בחיבורים המוזרים של הרמקולים בסטריאו ובאיכות כל המפסקים והפוטנציומטרים – אומר שההספק של המגבר יהיה עלוב, השליטה שלו באלמנטים תהיה מתחת לכל ביקורת – ללא טונאליות וללא דיוק וכנראה גם אפשרות למלא רעשים.

 

בפועל – ההפך המוחלט!

 

המגבר הזה חזק!  מאוד!

 

הוא מזיז בסטריאו זוג מידבאסים מוראל הייבריד 6.5 אינטש ויש להם סליל ענק ביחס לכזה רמקול.

והוא מזיז בגישור סאב פרימו 8 ממש לא נציל ומזיז אותו חזק, מדוייק, טונאלי ומהיר!

 

פשוט בלתי נתפס איך המגברון הקטן הזה עם הכלום חיווט שהוא מסוגל לקלוט לתוכו למתח – מוציא כזו תוצאה. והסאונד נקי! אני לא מבדיל בינו לבין הווצ'ה – מצטער אבל זו האמת מגבר שעולה עשירית – ואני לא מבדיל.

 

עשיתי בדיקות שפיות של זליגות בין ערוצים – לא מבחין בכלום לבינתיים יש עוד בדיקה פשוטה שצריך לעשות ואם יהיה משהו שאבחין בו אדווח.

 

בדקתי פאזות – רק הסאב היה בקטביות הפוכה וזהו חוץ מזה פשוט... מרשים!

 

אני בהחלט מתכוון להזמין במהלך הזמן שני מונובלוקים של טאראמפס בשביל תכנית עתידית – בהחלט!

 

לתת 650 וואט ב4 אוהם לוופר – במחיר בדיחה – חלום שיתגשם.

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אצל ציון המגברים אף פעם לא מאכזבים !

אבל הסאבים של אינפיניטי? וואלה כן, סיפור אמיתי ועצוב מאוד 😪

 

מה קורה שאתה באנקר באקסטרים? קונה מגבר בtoys are us סניף ברזיל ואמכם התוצאה חברים….

אכן מקרה לא פשוט חברים, לא לבעלי לב חלש.

 

אני עדיין אשאר עם המגברים מהחברות המכובדות יותר משני סיבות:

1. נתוניםםם אני אוהב נתוניםםם

1א. כיול מגבר אם הם עומדים ב+-6 דיבי בין20hz-20khz המצב טוב

2. זה מגבר חד פעמי ומעצם היותי מרוקאי שרירי אני לא טוב עם דברים עדינים

 

אבלל אם שמים את הכל בצד ומאז יום כיפור האחרון אתם צדיקים גמורים ואלוהים אוהב אתכם יש מצב יצא מפה משהו🤒

 

נ.ב הסידור כבלים שלך ככה שנים, שאני לא אשלח תמונות יותר גרועות אל תדליק׳תי

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

עכשיו מה היא בעצם טכנולוגיית חצי ברידג'?  

מדובר בחיבור של רמקול שמאל ורמקול ימין אל זוג ערוצים במגבר – תחזיקו חזק – עם פלוס ומינוס משותפים! בין זוג הרמקולים

למיטב ידיעתי, סטטסום לא המציאו שום דבר חדש.

מכיוון שגם במגבר ממוצע, שני החיבורים האמצעיים מקוצרים.

אפשר לבדוק את זה עם פלוק במגבר מנותק מחשמל.

גם נתון שהיצרן מפרסם מהמבחן "דיינו" לא מתאים מבחינה חשמלית לפיוז של 40 אמפר

Screenshot_20211031-213001_Chrome.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

-

פורסם
לפני 18 שעות, kalmangar כתב:

נ.ב הסידור כבלים שלך ככה שנים, שאני לא אשלח תמונות יותר גרועות אל תדליק׳תי

כשאני נוגע ברכב - בהחלט זה נהיה מראה קשה. 

 

ההתקנה בסובארו במקור נעשתה ע"י יוסי!  והותקנו שם רכיבים בעבור אבא שלי.

אח"כ ב2015 כשהרכב עבר אליי ההתקנה בוצעה אצל יוני סטריאו וסה"כ עשו שם עבודה יפה מאוד. 

 

ומאז עברו שם כמה סבבים שאני פשוט... אה... לא נכביר במילים. 

 

לפני 16 שעות, BEEKER כתב:

גם נתון שהיצרן מפרסם מהמבחן "דיינו" לא מתאים מבחינה חשמלית לפיוז של 40 אמפר

 

שוב, ממליצים לשים פיוז 40 אמפר - לא יודע מה שמו במבחן בדיינו - הפיוז הוא פיוז חיצוני למגבר לא יודע אם בכלל טרחו לשים פיוז. אתה בעצם רומז שהמבחן דיינו מזוייף - לא נראה ככה. 

נזוז לרגע מהנתונים ונדבר לרגע על תוצאות אמת במציאות 

 

המגבר הזה הצליח לספק את הסחורה בגדול - תמורה מלאה לכסף ששילמתי עליו. 

 

 

לפני 18 שעות, kalmangar כתב:

מה קורה שאתה באנקר באקסטרים? קונה מגבר בtoys are us סניף ברזיל ואמכם התוצאה חברים….

אכן מקרה לא פשוט חברים, לא לבעלי לב חלש.

 

למה לא? 

 

להוציא סכום של מספר אלפיות על מגבר שאתה יודע שיספק את הסחורה? איפה הכיף כאן? 

לא היית רוצה לדעת אם אולי כל המאמץ הזה - די מיותר אלא אם כן אתה עושה סטאפ בשביל מצב של תחרות? או סטאפ בשביל מקסימום ביצועים שבהם אתה לא מוכן להתפשר שלא קנית פחות מהטופ? 

 

מה עם מערכת ליום יום? 

מה עם מערכת לרכב שני בבית? 

 

למה כל דבר חייב להיות מוקצן?  לא שפוי או חסר פרופורציות? 

למה לא לתת כאן גם לאנשים אופציות אחרות וגישות שונות לתחביב? 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התחלתי לעקוב אחרי יצרני הסאונד בברזיל לפני כ 8-10 שנים
כאשר התברר לי - כי מתחת לאף גודלת תעשיה צבאית ואזרחית מפוארת וטכנית.

המתכננת ומייצרת בברזיל - מטוסים ומטוסי נוסעים גדולים, אלקטרוניקה, מכ"מים
הם מצליחים לייצר מגברים קטנים, עם הספקים גבוהים, וחוו"ד טובות של הקונים.
כנ"ל מעבדי סאונד, ליין דרייברים ו EQ.

אין לי ידע על רמת הרמקולים, זה נושא שאני מקווה לבדוק בעתיד.

 

אייל.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אכן יש חבר פורום וותיק שקנה DSP של סטטסום - על פניו בשביל הסכום המצחיק שהוא שילם תמורתו הוא מאוד מרוצה לגבי הרכישה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 59 דקות, lanosforce כתב:

למה כל דבר חייב להיות מוקצן?  לא שפוי או חסר פרופורציות? 

למה לא לתת כאן גם לאנשים אופציות אחרות וגישות שונות לתחביב? 

 

+ 1,000

פורסם
לפני שעה, lanosforce כתב:

שוב, ממליצים לשים פיוז 40 אמפר - לא יודע מה שמו במבחן בדיינו - הפיוז הוא פיוז חיצוני למגבר לא יודע אם בכלל טרחו לשים פיוז. אתה בעצם רומז שהמבחן דיינו מזוייף - לא נראה ככה

 

ההספקים שמפרסמת החברה בדיינו,

לא הגיוניים,

בהתייחס לפיוז 40 אמפר,

עליו ממליצה אותה החברה בדיוק בmanual לצרכנים.

 

 זה פשוט לא מסתדר מבחינה חשמלית, וגם "מגבר ברזילאי קסום' לא יכול לסתור את חוקי הפיזיקה.

 

אם זרם הכניסה מוגבל ל-40 אמפר,

החישוב הוא 14.4V × 40A = 576w

כלומר ההספק שנכנס למגבר הוא 576 ואט,

אבל הוא מוציא  1,040 ואט (4×260w) אימתניים!!

 

או בקיצור, מגבר שמוציא יותר אנרגיה ממה שהוא צורך.

אתה יודע איך קוראים לזה אדי?

 

https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/physics/מה-זה-פרפטום-מובילה-עדי

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20211031-213001_Chrome.jpg

-

פורסם
לפני 15 דקות, BEEKER כתב:

ההספקים שמפרסמת החברה בדיינו,

לא הגיוניים,

בהתייחס לפיוז 40 אמפר,

עליו ממליצה אותה החברה בדיוק בmanual לצרכנים.

 

צודק! כל עוד - שמת פיוז 40 אמפר. 

 

אבל אם לא שמת פיוז 40 אמפר - אתה תוכל בעקרון דרך המגבר הקטן הזה עם הטרמינל הקטן הזה לצרוך עד 105 אמפר. 

 

אני חושב שהבעיה כאן היא שאתה מתקשה להבדיל בין "המלצה" למה שהמגבר באמת מסוגל אם לא אוכפים אותה. 

לפני 15 דקות, BEEKER כתב:

או בקיצור, מגבר שמוציא יותר אנרגיה ממה שהוא צורך.

אתה יודע איך קוראים לזה אדי?

שוב - אם אני שם פיוז של 40 אמפר - אני אגביל את המגבר ליכולת צריכה שציינת - אם אני לא -> זה כבר סיפור אחר. 

 

במקרה שלי יש שם פיוז - אני שומע מוזיקה בעוצמות שמע נורמטיביות, אני לא צורך אפילו קרוב למקסימום שהמגבר הזה מסוגל לתת בלי פיוז. 

מקווה שההבדלים ברורים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 15 דקות, lanosforce כתב:

אבל אם לא שמת פיוז 40 אמפר - אתה תוכל בעקרון דרך המגבר הקטן הזה עם הטרמינל הקטן הזה לצרוך עד 105 אמפר.

 החברה פרסמה נתון שהמגבר מסוגל לצרוך 105 אמפר?

 

 

  • מעניין 1

-

פורסם

כן - יש לנו שני מצבים שבאחד הוא יצרוך עד 58 אמפר 

ומצב בו הוא יצרוך לבאס מתמשך - תדר רציף עד 105 

 

זה בחוברת הוראות - ביחד עם ההמלצה להגביל אותו עם כבל 6 גייג' ופיוז 40 אמפר אם השימוש בו הוא לא לבאס מתמשך. 

 

עריכה - קבל תיקון חיים גם לי היתה כאן טעות - יש למגבר שתי גרסאות 

 

גרסאת 1 אוהם - ללא פיוז - צריכה "מוזיקלית" ב12.6 וולט עד 52.5 אמפר

וצריכה לבאס - עד 105 אמפר 

 

גרסאת 2 אוהם - ללא פיוז 44 אמפר 

לבאס 88 אמפר 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 1 דקה, lanosforce כתב:

- יש לנו שני מצבים שבאחד הוא יצרוך עד 58 אמפר 

ומצב בו הוא יצרוך לבאס מתמשך - תדר רציף עד 105

אז הדיינו הוא במצב של "אין פיוז"?

אולי זה מתאים לסרטוני דיינו של spl,

אבל מבחינת המציאות מצב של מכשיר חשמלי ברכב ללא פיוז,

או עם פיוז גדול מדי,

זה מצב מסוכן ולא בטיחות, למגבר ולרכב

  • אהבתי 2

-

פורסם

כן חיים! בדיוק!

 

הדיינו מודד אותו ללא הגבלה ואם תביט בסרטון הראשון שהעליתי על מגבר ברזילאי מיצרן אחר - הוא נשרף לו בשידור חי! 

וכן ציינתי שזו הסכנה במגברים האלה (ולכן אני שם פיוז ובמילא אני לא משתמש בו לSPL). 

 

בין אם זה דיינו של SPL או SQ - זה מראה לך שימוש קיצון במגבר - מה הוא מסוגל במקסימום לייצא. 

 

למוזיקה - אתה לא מתקרב בשום צורה לצריכה שכזו. 

אם אתה גם מגביל עם פיוז - אתה בשימוש בטיחותי לחלוטין למגברים ולרכב. 

 

גם אם הפיוז "גדול" מידי - אני שומע מוזיקה יומיומת - בעוצמות שמע של אדם שפוי - אני לא מנגן טרק של DB דראג בשביל לראות תוך כמה זמן המגבר הזה או הסאב או הרכב שלי ישרפו. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

זה מראה לך שימוש קיצון במגבר - מה הוא מסוגל במקסימום לייצא.

 

זה מתאים אולי לתחרויות spl כשמישהו עומד ליד עם מטף צמוד.

 

 

  • מצחיק 1

-

פורסם
לפני 4 שעות, lanosforce כתב:

 

למה לא? 

 

להוציא סכום של מספר אלפיות על מגבר שאתה יודע שיספק את הסחורה? איפה הכיף כאן? 

לא היית רוצה לדעת אם אולי כל המאמץ הזה - די מיותר אלא אם כן אתה עושה סטאפ בשביל מצב של תחרות? או סטאפ בשביל מקסימום ביצועים שבהם אתה לא מוכן להתפשר שלא קנית פחות מהטופ? 

 

מה עם מערכת ליום יום? 

מה עם מערכת לרכב שני בבית? 

 

למה כל דבר חייב להיות מוקצן?  לא שפוי או חסר פרופורציות? 

למה לא לתת כאן גם לאנשים אופציות אחרות וגישות שונות לתחביב? 

 

 

גם אם היית רוכש מגבר יקר הייתי מסתלבט עלייך  - זה תפקידי הוואי בידור וביקורת.

 

וואלה בתכלס אני עדיין אשאר עם ההי אנד כי מעדיף מוצרים אמינים לשנים אבל שוב אם אתה מבין מה אתה עושה יכול להיות פתרון מגניב אבל בטח ובטח שזה לא לכל אחד.

 

Value for money?

Yep

 

אמינות, איכות, נוחות התקנה, חוסר כיעור?

Nope

 

ציון לא היה שם את זה בבגאז 🤣😂

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...