Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו למה מלמד משתמש בסוברו אימפרזה מהסוג לא הכי חדש?

אני חושב שהחדשה עדיפה לא?

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. תקציב

ב. יש לו יותר ניסיון אם הגיטי

ג. בסוברו הזאת יש מנוע גי של sti 300 כוח...

 

נ.ב היא יותר כבדה

פורסם

אני לא יודע מדוע לא כתוב רשמית שהוא מישראל אבל כולם יודעים שהוא ישראלי ומייצג את ישראל



לנהגים שם , לאור ניסיון העבר , אין שום בעיה בעצם השתתפות צוותים ישראלים בראלי הזה

בזמנו יובל נפגש עם אלוף המזה"ת מוחמד בין-סולאיים והוא אמר לו שישמח להגיע יום אחד לארץ

בינתיים הוא פרש

 

דני , אם אני זוכר טוב באיזו תחרות ספרינט בקפריסין התידדתם עם נהג ירדני עם איזו מיני אדומה משופרת

 

לגבי ראם סמואל בירדן - ראם התחרה עם מיצובישי גאלאנט וי.אר.ארבע ששכר מצוות קפריסאי ולא סיים את המירוץ עקב תקלה טכנית שהובילה לעימות בין ראם לצוות לגבי האמינות של הרכב והאם הרכב היה פגום מלכתחילה נדמה לי שהעניין הגיע לבימ"ש לא בטוח

 

לגבי ראלי ירדן העכשווי ניתן להתעדכן באתר הרשמי

www.jordan-motorsport.com

 

שווה לעקוב אחרי

NASSAR AL-ATTAYAH

שהוא אלוף המזה"ת ומתחרה גם באליפות העולם

 

בכל מקרה למי שמתחשק להשקיע היום אחה"צ עוברים הקטעים בשעה חמש לערך בסמוך לים המלח בצד הירדני ולפעמים ניתן לראות את זה באם יש ראות טובה , אבק יש

 

דובי

 

 

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

קודם כל מלמד נוהג ב sti ולא gt ץהמכונית היא version 6 דגם 2000

 

לגבי שאלתך דובי ,הנהג הירדני בקפריסין אחמד גאראדת קרוב של מלך ירדן אינו מתחרה יותר.

הבעיה בירדן אינה אישורים לישראלים אלא אוירה מסביב, אני נאלצתי לוותר מכיוון שהצוותים הטכנים של הקבוצה שלי סירבו לנסוע ובלעדיהם אני נכה,

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...