Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך הוא הגיע לזה? ז"א נגיד ואני רוצה להתחרות בפורמולה 1 או ראלי או לא חשוב מה... מה צריך לעשות בשביל זה? חוץ מהרבה מאוד כסף.
לחכות שיגמר לך המלווה :wink: סתם.

 

הבחור הנבחר בטח בעל קישורי נהיגת ראלי מתקדמים ביותר , ולא כל אחד יכול להשתתף בתחרויות האלו.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שהוא נבחר מתחרויות מסויימות בארץ והוכיח את עצמו כנהג בעל קישורים שהביאו אותו לשם .

 

בהצלחה ..

פורסם
לחכות שיגמר לך המלווה :wink: סתם.

 

הבחור הנבחר בטח בעל קישורי נהיגת ראלי מתקדמים ביותר , ולא כל אחד יכול להשתתף בתחרויות האלו.

כל נהג גם אם הוא הנהג הכי גרוע בעולם יכול להיתחרות בראלים כאלה ולהישתתף הבעיה היא שבישביל להיות טוב בזה אתה צריך להיות נהג בעל ניסיון רב אבל בעיקרון כל אחד יכול, רק אם הוא יכול להרשות לעצמו ואני מדבר על ראלי מסוג כזה אני מזכיר לכם שיובל לא נוהג בישביל קבוצה מסוימת אלה כחובב פרטי.

להיות נהג wrc של קבוצה זה כבר סיפור אחר

 

לדוגמה בראלי רייד, פריז דאקאר הקבוצות שמחפשות נהגים פשוט שולחות מסוק אם מומחה שירכף מעל הנהגים ויבחן את רמת הנהיגה שלהם כמו איציק בריל למשל שבראלי פריז דאקאר קיבל הצאה מקבוצת ניסן

והוא הנהג היחיד בנתיים שקיבל הצאה מסוג זב בארץ

פורסם

נכון כל אחד יכול הבעיה היא הכסף וצריך גם רכב שעומד בכל התקנון ובל בכללי אם יש לך את כל זה ,מה שנישאר לך זה להירשם

פורסם

נו נו כל נהג הכי גרוע בעולם יכול להשתתף ,קשקוש!!!!

 

קצת לשפוך אור!

כל בעל רשיון נהיגה ,עקרונית יכול להכין רכב מירוץ שחייב לעמוד בקריטריונים של אותה תחרות שלשמה

הוא רוצה לתחר, ראלי, ראלי קרוס, אוטו קרוס, דראג, מירוצי מסלול ובתנאי שיעמוד בקריטריונים של

ההתאחדות המקומית הכפופה לפדרצייה הבין לאומית של אותה תחרות.

אבל!!!

נהג חדש חייב לתחר במירוצים מקומים ולא פחות מ3 מירוצים לעונה, במקרה של ראלי הוא חייב לנהוג

חצי מהתחרות, כלומר אם בראלי מקומי שקיבל אישור מההתאחדות המקומית ישנם 4 קטעי מהירות

4 spiecial stage הנהג החדש ינהג רק 2 מהם , כנוי הרשיון ו או התחרות לנהג החדש נקראים

NOVICE RACE .

לאחר עונת מירוצים או 3 מירוצים שהטירון עבר, רק אז הוא מקבל אישור לתחר מלא

באירועים מקומיים.

ההתאחדות ורק היא יכולה לאשר אחר כך שהבחור יתחרה בעולם.

לידיעה, אין רשיון מיוחד לנווט ,הנווט בכלל נקרא נהג משנה והרשיון הוא אותו רשיון כמו לנהג מירוצים.

יש גם גביע עונתי וליגה לנווטים באותם תחרויות.

מלמד נהג ותיק, השתתף בהרבה תחרויות בין לאומיות ואנו חברי העמותה מאחלים לו לייצג בכבוד את

מדינת ישראל בראלי ירדן.

דרך אגב ראם סמואל התחרה בירדן אחריו הגיעו יובל מלמד, רמי שוכטוביץ,גבי סרוגו,נדב דותן,ואנוכי.

מתי נראה זינוק ראשון כאן?

לאלוהים והפוליטיקאים התשובות.

מירוצי מכוניות

פורסם

ברשימת הנרשמים לראלי ירדן מופיע יובל בתור נהג קפריסאי בשם saval melamed

 

מעניין יהיה לראות את רשימת ההזנקה האם זו טעות? או שמא כרגיל הישראלים ממשיכים להתחפש.

מירוצי מכוניות

פורסם

אתה לא טועה, IL ו ISR הם ראשי התיבות של ישראל. IRL אם אני לא טועה זה אירלנד. הגיוני שזו תהיה שגיאת אנוש?

 

יש שידור בטלויזיה של המירוץ?

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

אולי שגיאה? אולי אמצעי בטיחות, כשאני השתתפתי שם היה לי רשיון קפריסאי ,ולכן הופעתי תחת דגל קפריסין, יובל מופיע עם רשיון ישראלי, בכל מקרה נעדכן בהמשך

מירוצי מכוניות

פורסם
נו נו כל נהג הכי גרוע בעולם יכול להשתתף ,קשקוש!!!!

 

קצת לשפוך אור!

כל בעל רשיון נהיגה ,עקרונית יכול להכין רכב מירוץ שחייב לעמוד בקריטריונים של אותה תחרות שלשמה

הוא רוצה לתחר, ראלי, ראלי קרוס, אוטו קרוס, דראג, מירוצי מסלול ובתנאי שיעמוד בקריטריונים של

ההתאחדות המקומית הכפופה לפדרצייה הבין לאומית של אותה תחרות.

אבל!!!

נהג חדש חייב לתחר במירוצים מקומים ולא פחות מ3 מירוצים לעונה, במקרה של ראלי הוא חייב לנהוג

חצי מהתחרות, כלומר אם בראלי מקומי שקיבל אישור מההתאחדות המקומית ישנם 4 קטעי מהירות

4 spiecial stage הנהג החדש ינהג רק 2 מהם , כנוי הרשיון ו או התחרות לנהג החדש נקראים

NOVICE RACE .

לאחר עונת מירוצים או 3 מירוצים שהטירון עבר, רק אז הוא מקבל אישור לתחר מלא

באירועים מקומיים.

ההתאחדות ורק היא יכולה לאשר אחר כך שהבחור יתחרה בעולם.

לידיעה, אין רשיון מיוחד לנווט ,הנווט בכלל נקרא נהג משנה והרשיון הוא אותו רשיון כמו לנהג מירוצים.

יש גם גביע עונתי וליגה לנווטים באותם תחרויות.

מלמד נהג ותיק, השתתף בהרבה תחרויות בין לאומיות ואנו חברי העמותה מאחלים לו לייצג בכבוד את

מדינת ישראל בראלי ירדן.

דרך אגב ראם סמואל התחרה בירדן אחריו הגיעו יובל מלמד, רמי שוכטוביץ,גבי סרוגו,נדב דותן,ואנוכי.

מתי נראה זינוק ראשון כאן?

לאלוהים והפוליטיקאים התשובות.

התגובה שלי הייתה רק בקשר לנהג רגיל ולמרוצי נאשיונל, אתה רוצה באצם לומר לי שאם אני , נהג לא חדש בעל ניסיון רב וכסף ואוטו וצוות לא יכול להישתתף אם בא לי! זה מה שאתה אומר???!


×
×
  • תוכן חדש...