Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חסכוני להורים עד 50K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבראבו שלנו מזדקנת והגיע הזמן להחליף.

מחפשים רכב אמין, חסכוני ואוטומטי, בגודל דומה לבראבו אשר יסע 15-20K בשנה, שילוב של בינעירוני וגם בתוך העיר.

אין דרישות מיוחדות מעבר לזה, ישמש בעיקר נוסע יחיד, גג שניים, ומדי פעם לקניות.

 

הרעיון הראשוני היה i20 אבל לפי מה שאני מבין מנוע ה1.4 לא חסכוני במיוחד, וגרסאת ה1.0 טורבו כבר יקרה משמעותית.

פיקנטו גם עלתה אבל אמא שלי לא רוצה רכב כל כך קטן ולכן נצטרך לבדוק איתה פיזית אם הוא נוח לה.

אבא שלי הציע לאון אבל בגלל הגיר אני חושב שעדיף לוותר.

 

מעבר לזה אני פשוט לא מכיר יותר מדי רכבים בסגמנט הזה, אשמח לעצות.

They are trying to ban me...

פורסם

עשית סלט משלושה סגמנטים. 

לנסיעות בינעירוניות הייתי ירוד מסגמנט המיני (פיקנטו) , לא כי הם לא יכולות אלא כי נוחות הנסיעה תהיה פחות טובה. 

גם הI20 טורבו (סופרמיני) מגיעה עם גיר רובוטי כפול מצמדים, בדומה למה שיש בלאון (אבל מתוצרת יונדאי).

בדגש על חיסכון הייתי מציע אולי טויוטה אוריס, הונדה ג'אז (עדיף מ2016 ברמת גימור קומפורט ולא טרנד). אוריס בקטגוריה של הלאון (משפחתית קומפטקית) וג'אז היא סופרמיני כמו הI20. 

פורסם

אם איןמדרישה לרכב זריז במיוחד, אפשר לשקול הונדה גאז שתענה על הדרישות שציינת, בנוסף המרווח מאחור מעולה.

 

יותר זריזה תהיה מזדה 2 כאשר כדאי מעט להגדיל את התקציב לרמת אבזור דינמיק מהדור האחרון. אם כי די צפופה מאחור.

 

עוד אופציה היא סוזוקי בלנו, גם היא מרווחת מאחור ועונה על הדרישות שלכם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, yoav911gt2 כתב:

עשית סלט משלושה סגמנטים. 

לנסיעות בינעירוניות הייתי ירוד מסגמנט המיני (פיקנטו) , לא כי הם לא יכולות אלא כי נוחות הנסיעה תהיה פחות טובה. 

גם הI20 טורבו (סופרמיני) מגיעה עם גיר רובוטי כפול מצמדים, בדומה למה שיש בלאון (אבל מתוצרת יונדאי).

בדגש על חיסכון הייתי מציע אולי טויוטה אוריס, הונדה ג'אז (עדיף מ2016 ברמת גימור קומפורט ולא טרנד). אוריס בקטגוריה של הלאון (משפחתית קומפטקית) וג'אז היא סופרמיני כמו הI20. 

 

בינעירונית אבל לא בהכרח כביש מהיר, יש הבדל.

הDSG ידוע כבעייתי אז סוג של נפסל מראש, לא יודע מה אמינות הגיר של יונדאי.

האוריס כבר די גדולה, לא יודע עד כמה היא מתאימה.

 

לפני 38 דקות, yulianx כתב:

אם איןמדרישה לרכב זריז במיוחד, אפשר לשקול הונדה גאז שתענה על הדרישות שציינת, בנוסף המרווח מאחור מעולה.

 

יותר זריזה תהיה מזדה 2 כאשר כדאי מעט להגדיל את התקציב לרמת אבזור דינמיק מהדור האחרון. אם כי די צפופה מאחור.

 

עוד אופציה היא סוזוקי בלנו, גם היא מרווחת מאחור ועונה על הדרישות שלכם.

 

מאזדה 2 תהיה חסכונית?

הבלנו יכולה להיות אופציה, אבל שוב, כמה היא באמת חסכונית?

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם
לפני 1 דקה, HybridBoy כתב:

הDSG ידוע כבעייתי אז סוג של נפסל מראש, לא יודע מה אמינות הגיר של יונדאי.

האוריס כבר די גדולה, לא יודע עד כמה היא מתאימה.

האוריס היא בגודל של הלאון +-. או שהתכוונת בהתחלה לאיביזה ולא ללאון. 

האמינות של הגיר ביונדאי נחשבה טובה יותר אבל לא נטולת תקלות. 

ה-2 לא נחשבת חסכונית במיוחד, הבלנו יותר. 

פורסם

מה המחלות בגיר של יונדאי?

 

מה הסיכוי להוציא 1:15 בבלנו בנסיעה רגועה בינעירונית אבל לא כביש מהיר (יש רמזורים).

They are trying to ban me...

פורסם

לפי המבחנים בבין עירוני לא תהיה שום בעיה לעבור  1/15, מקובר ברכב קל עם גיר רציף, שילוב מצוין לצריכת דלק טובה בכביש כזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כמה אפשר לסמוך על הנתונים שבאתר AUTO?

 

מה ההבדל בעצם בין סוזוקי בלנו לסוויפט?

נראה שמדובר באותו מנוע-גיר, פחות או יותר אותו גודל ומשקל.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

בכול מבחן רשום שאחד היתרונות זה צריכת דלק וזה הגיוני לאור הנתונים הטכניים.

אכן המכלולים דומים, לבלנו תא מטעןמגדול יותר והיא מרווחת יותר מאחור, אבל לדעתי לסוויפט מושב נח יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב הייתי מציע גם את האיגניס בתוספת קטנה.

אותם מכלולים אבל המושב הרגיש הרבה יותר נוח עם תמיכת צד טובה, מאחור גם די מרווח למרות שהרכב לא ניראה ככה, גם בפנים שילוב צבעים בהיר נעים מאשר השחור השולט בסוויפט/בלנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבלנו רכב באיכות מאוד מאוד נמוכה,הן מבחינת איכות החומרים,ועוד יותר באיכות ההרכבה.

כמו כן מיוצר בהודו ולא ביפן/הונגריה,בשונה משאר דגמי סוזוקי.

פורסם

לרובוט שבונה את הרכב זה לא משנה איפה הוא נמצא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

לרובוט שבונה את הרכב זה לא משנה איפה הוא נמצא.

תתפלא אבל ההבדלים מהותיים,ונסעתי במלא כאלו,ככה שאי אפשר לטעון שנפלתי על רכב שהוא ״לימון״ אלא על מגמה מקיפה.

פורסם

איזה הבדלים היו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...