Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אחר 3 וחצי שניו ומשהו כמו 115 אלף ק"מ אותה תקלה בדיוק חזרה במזרק שהתקנתי ב 2021 - מדליף גזים ומשמיע רעש של יציאת אוויר.

 

תחילה קניתי מזרק סיני בעליאקספרס ב 50 ש"ח...הגיע, התסכלתי אליו, זה לא שהוא נראה מאוד גרוע. אבל איכשהו לא שכנעתי את עצמי להתקין אותו.

שמתי אותו בצד וקניתי מזרק מקורי ב 1200 ש"ח בחנות חלפים.

 

מחיר מחירון אצל היבואן - 1849 ש"ח. 

 

סיני ליד מקורי עם הפרש מחיר פי 24 😁

IMG_20241226_174127.thumb.jpg.4131fe45b3bbd4d6a9d7251e5e3f44db.jpg

 

ההחלפה של המזרק כשיודעים איך, מאוד פשוטה. בפעם השניה לקח לי אולי רבע זמן מהפעם הראשונה.

IMG_20241227_111937.thumb.jpg.264fd91f0fd73b25bc1f85535784f700.jpg

 

הפעם גם ביצעתי עדכון החלפה בלקסיה, מה שבפעם הקודמת לא עשיתי.

 

 

REPAIR

IMG_20241227_115503.thumb.jpg.d56e7c4f6f7fbc9a01c611df388b2682.jpg

 

 

REPLACEMENT OF THE UREA INJECTOR

IMG_20241227_115529.thumb.jpg.b783435362f3a35ea8de2a3ad4eb5cc8.jpg

 

סגור סוויץ' והמתן 30 שניות.

IMG_20241227_115546.thumb.jpg.c3c7ebb4e4193fcc0fbfd18aeda3705b.jpg\

 

בוצע.

IMG_20241227_115620.thumb.jpg.bc53e03da47352d541f65d2d8d135eab.jpg

 

אולי כן אפשר היה להתקין את הסיני, לא יודע. חששתי מנזק למחשב מנוע שאולי יכול להיגרם ממנו. לא רציתי לנסות את זה על האוטו שלי. 

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 23.7.2021 בשעה 18:26, Buki כתב:

קניתי מזרק חדש בארץ ב 400 ש"ח.

 

בתאריך 3.1.2025 בשעה 22:58, Buki כתב:

קניתי מזרק מקורי ב 1200 ש"ח בחנות חלפים

 

האם בפעם הקודמת זה גם היה מזרק מקורי ? (זה שנרכש ב 400 ש"ח) המחיר שילש את עצמו ?

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם
לפני 52 דקות, innvision כתב:

האם בפעם הקודמת זה גם היה מזרק מקורי ? (זה שנרכש ב 400 ש"ח) המחיר שילש את עצמו ?

זה לא היה מזרק מקורי בפעם הקודמת. היה ככל הנראה תחליפי אבל לא תוצרת סין, נראה שונה מהסיני ב 50 ש"ח שהזמנתי עכשיו. 

  • אהבתי 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...