Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Pika007 כתב:

אדום היא אחלה מסעדה ובאופן כללי יש בירושלים מסעדות טובות- רק שפות"ש, תצטרך להחליט על כיוון/סגנון של המסעדה (חוץ ממה שבראש הת'רד, כי את זה אין ממש)

זרקתי חכה, לא ציפיתי שיהיו כאלו מסעדות. 

יש קרניבורים אבל גם צמחוניים

לפני 11 שעות, Potato כתב:

הייתה מסעדה במתחם התחנה שנקראת אדום.

מסעדת לא רעה נכון ללפני 3 שנים שהייתי בה.

יש גם מסעדות לא רעות באיזור עין כרם.

 

המסעדות באיזור מרכז העיר ברובן המוחלט בנויות להיות מלכודות תיירים-אוכל מקומי או גנרי במחיר דיי יקר.

 

לחוויית השוק אני גם פחות מתחבר,לשבת לאכול בתוך המולה וסרחון.

אדום, נתקשר מחר לבדוק

לפני 4 שעות, hans כתב:

יש לך את המטבח של רמה בנטף, אם אתם בקטע של פיוז'ן מולקולרי ושאר קללות עתיקות. בלי קשר לאוכל, מיקום מהמם ובשעות הנכונות יהיו לכם גם צבעי שקיעה נאים. לא זול ומאוד מאוד לא עממי

נבדוק גם אותם

לפני 3 שעות, אילן המאה כתב:

יש סיורים בירושלים שהם לא בשוק. 

ראיתי פרסום של מישהי שעושה סדנאות, אם אתה רוצה אחפש לך. 

 

במסעדות הטרפות בירושלים אני פחות מתמצא. 

סיורים כבר נקבעו ככה שלא צריך סיורים\מסעדות, המלצות לכשרות? לא חייבים ללכת על טרף.

לפני 3 שעות, ניקו פ. כתב:

ארקדיה טובה, אבל מחירים שלטעמי האישי הזויים לכל הדעות ולא תואמים את איכות האוכל. הכל שם טעים ומוקפד, אבל לא ברמה של 100 שקלים לראשונה ועוד 150 לעיקרית (לפני שתייה ושירות). 

נבדוק גם אותם.

 

 

תמצית מנהלים:

1. מסעדה ליום חמישי, חודש אוגוסט,

2. יש קרניבורים אבל גם צמחוניים,

3. רמת מחיר נורמלית,

4. לא שווארמה

5. יכול להיות בשוק אבל המולת השוק וסירחון פחות מתאים כי כנראה חם בטירוף בירושלים.

 

מסעדות שהוצעו כבר:

ארקדיה, אדום, המטבח של רמה בנטף

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממליץ לבדוק את מסעדת דה ז'ה וו ברחוב אגרון.

יש מגוון לא רע באוכל והמחירים סבירים לחלוטין.

פורסם
לפני 18 שעות, DareDevil כתב:

זרקתי חכה, לא ציפיתי שיהיו כאלו מסעדות. 

יש קרניבורים אבל גם צמחוניים

אדום, נתקשר מחר לבדוק

נבדוק גם אותם

סיורים כבר נקבעו ככה שלא צריך סיורים\מסעדות, המלצות לכשרות? לא חייבים ללכת על טרף.

נבדוק גם אותם.

 

 

תמצית מנהלים:

1. מסעדה ליום חמישי, חודש אוגוסט,

2. יש קרניבורים אבל גם צמחוניים,

3. רמת מחיר נורמלית,

4. לא שווארמה

5. יכול להיות בשוק אבל המולת השוק וסירחון פחות מתאים כי כנראה חם בטירוף בירושלים.

 

מסעדות שהוצעו כבר:

ארקדיה, אדום, המטבח של רמה בנטף

 

אם אתם לא מחפשים מקום פנסי מדי אבל שכל אחד ימצא לעצמו משהו בשרי/חלבי עם מנות גדולות אז ממליץ על הפוקצ'ה בר במרכז העיר.

 

 

פורסם

אם כבר יצאו מגבולות ירושלים, הייתי בודק על מסעדת נאיה במושב בית נקופה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חייב כשר ובתוך ירושלים?

כי אם לא, לכו למסעדה הלבנונית באבו גוש.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

בלבנונית יש אחלה חומוס, חמוצים וזיתים דפוקים. באמת אחלה. על כל השאר, במיוחד האווירה, אני ממליץ לוותר.

חוויית חומוסצ'יפססלט מהאייטיז, עם צלחות פלסטיק, כיסאות שומניים, שולחנות שומניים, טבחים מעשנים במסעדה ומפיות נשלפות שומניות.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי שם לפני שנתיים בפעם האחרונה. ישבנו על כיסאות עץ במרפסת מאד יפה עם עץ באמצע ונוף נחמד. לא זכור לי צלחות פלסטיק וכל השמנוניות הזאת, חוץ מהאוכל המטוגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הייתי בול במרפסת הזאת לפני שבוע... 🤪בתור מסעדת פועלים כזאת לצהריים היא מושלמת, צריך פשוט לכייל ציפיות בהשוואה לשאר ההצעות שעלו כאן.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז אני לוקח חזרה את ההמלצה. זכור לי משהו אחר לגמרי מהמקום הזה.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 23 שעות, DareDevil כתב:

 

5. יכול להיות בשוק אבל המולת השוק וסירחון פחות מתאים כי כנראה חם בטירוף בירושלים.

 

 

אין בשוק שום מסעדה

הכל אוכל רחוב. כלומר באים משלמים ולוקחים לדרך, או יושבים באיזה מקום צפוף אם בדיוק מישהו קם ואתה תפסת, אבל בטח לא באווירת מסעדה

רד מעניין השוק

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

חייב כשר ובתוך ירושלים?

כי אם לא, לכו למסעדה הלבנונית באבו גוש.

 

מלכודת תיירים,

יש בפנים מסעדות הרבה יותר מוצלחות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 34 דקות, Potato כתב:

יש בפנים מסעדות הרבה יותר מוצלחות.

לזרוק פצצה וללכת No bueno

שתף יא בונקר

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כשרות:
נאיה בבית נקופה, פתחו סניף בבית הכרם אבל לא הייתי בו להגיד איך האווירה או המקום.
ג'אקו סטריט ליד השוק.
רופטופ בממילא.

לא כשרות:
דה ז'בו שהמליצו פה סבבה.
סאטיה.
צ'אקרה לא הייתי אבל חברים שאוכלים כל הזמן אומרים שהיא טיל.
מחניודה או הסדנא שתיהן אסף גרניט.
מומה קריית ענבים.

@Transporter השוק הפך למלכודת תיירים אין מה להתקרב לשם.

פורסם

חיזוק לנאיה, אבל לאחרונה הם עמוסים מאד. הסניף בבית הכרם גם עמוס, אבל עוד לא אכלתי שם.

המסעדות של גרניט זה רק למי שאוהב את הסגנון הזה. אני רק מריח פלצנות... בשאר המקומות בשוק לא הייתי אוכל גם המקומות שהיו מגישים אוכל סביר פלוס התדרדרו.

הלבנונית באבו גוש עדיין טובה, אבל בהחלט לא כשהיא עמוסה.

בתוך אבו גוש יש את אבו סעיד, שהיא מעל הממוצע שם.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...